niebieskiultras Opublikowano 22 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 (edytowane) Jak potrafisz rozrząd zrobic to i to zrobisz. Trzeba odkręcić kola na wałkach Edytowane 22 Grudnia 2015 przez niebieskiultras Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 22 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 Ja robiłem sam. O ile koła z wałków stosunkowo szybko zdemontowałem to z kołem na wale korbowym mordowałem się sporo bo za nic nie chciało zejść. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 6 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2018 (edytowane) Odświeżamy.. Będę za jakiś czas wymieniać rozrzad w moim ej201 Przy okazji chce wymienić też wszystkie uszczelniacze... Czy kola schodzą raczej zawsze bez problemu? Czy lepiej zaopatrzyc się w jakiś sciagacz? Czy stare uszczelniacze wydlubie bez problemu malutkim śrubokrętem? Nowe wchodzą lekko czy wymagają wbicia? Wkładamy przesmarowne olejem? Czy napinacz sam się ustawia po wyjęciu zawleczki czy wstępnie samemu też trzeba cis ustawić? Edytowane 6 Grudnia 2018 przez chudy__ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 6 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2018 Często jest problem ze zdjęciem koła na wale. Uważać trzeba żeby nie uszczelnić ściągaczem zębów. Każdy uszczelniacz trzeba nabić, jeśli wejdzie palcami to raczej nie uszczelni odpowiednio. Uszczelniacze tylko OEM.Wysłane z mojego M2mini przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 6 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2018 Wchodząc lekko miałem na myśli z oporem ale bez wbijania. Tak tylko OEM mam w planie kupić. A co z napinaczem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 8 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2018 Uszczelniacze trzeba nabic. Do demontażu kół zębatych dobrze jest wyposażyć się w klucz do blokowania kół rozrządu. Po montażu zakrec ręcznie kilka razy silnikiem i sprawdź czy znaki się pokrywają. Pamiętaj o właściwej przerwie między paskiem A ogranicznikiem paska rozrządu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 10 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2018 W dniu 8.12.2018 o 15:06, niebieskiultras napisał: Uszczelniacze trzeba nabic. Do demontażu kół zębatych dobrze jest wyposażyć się w klucz do blokowania kół rozrządu. Po montażu zakrec ręcznie kilka razy silnikiem i sprawdź czy znaki się pokrywają. Pamiętaj o właściwej przerwie między paskiem A ogranicznikiem paska rozrządu. A jaka jest ta przerwa? W manualu jest rysunek ale nie widzę nigdzie jaką wartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 10 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2018 1 minutę temu, chudy__ napisał: A jaka jest ta przerwa? W manualu jest rysunek ale nie widzę nigdzie jaką wartość. Bodajże 0.8 a 1 mm Ale nie jestem pewny bo nie mam teraz kompa przy sobie by w manualu sprawdzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się