longer1 Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Witam. No to mam za soba pierwsza krew przelana przy forku Dzis o 3.00 w nocy (wybieralem sie do Berlina), poczulem benzynke. Po dluzszych ogledzinach z latarka stwierdzilem dosc intensywny wyciek na gumowym laczniku miedzy stalowymi przewodami paliwowymi, za sprezarka klimy. Mimo niemal calkowitego braku narzedzi (wszystko 600km stad) udalo mi sie conieco zdemontowac, tylko po to by przekonac sie ze miedzy stalowymi przewodami jest jakies 2cm odleglosci, wezyk jest znacznie dluzszy, i raczej nie ma co marzyc o zdjeciu go i wymianie bez dobrania sie do przewodow sztywnych. Jako ze to moj pierwszy raz pod maska Subaru, wiem juz, ze tak popularny w innych autach klucz 13' moge sobie wsadzic, a zamiast tego należy sie zaopatrzyc we wszelkiego rodzaju 12' i 14' Mam takze patent na drobna przerobke ktora umozliwi w miare proste wyjecie sprezarki :/ Ogolnie lekki szok dla mnie jezeli chodzi zrobienie czegokolwiek pod maska, lapy poobijane i pociete Wobec powyższego musialem zrezygnowac z dalszych prob. Sytuacja jest taka, ze musze to poskladac do kupy tak jak jest, i albo przestanie lac (wezyk wyglada dobrze), tzn pomoze poobracanie nim i ponowne solidne dokrecenie, albo bede musial sie doczlapac do jakiegos speca w Krk. W zwiazku z tym potrzebuje info ktorym bezpiecznikiem, czy jakkolwiek inaczej, odciac pompe paliwa aby objechac na gazie? Pytanie 2 - Zauwazylem ze przy przegazowaniu, waz z chlodnicy robi sie twardy, ale po puszczeniu gazu mieknie, przy wolnych obrotach takze jest miekki. Wymienilem w zyciu kilka UPG w prostszych autach, i troche sie obawiam najgorszego. Czy to normalne, czy moje obawy sa uzasadnione? Przy okazji moze ktos podrzuci na priv namiary na speca w Krk? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JedrulaL Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Jeśli dodatkowo masz bable w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego i jego poziom często jest dużo ponad maks to na 90% uszczelka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Przy kolanie kierowcy masz mały schowek,wyjmij go całkiem,za nim są bezpieczniki w 3 rzędach . Drugi rząd ,piąty bezpiecznik od lewej wyjmujesz i tak wyłączasz pompę. nieszczelności tych węży to znany temat ,ale kolektor raczej trzeba ściągać. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
longer1 Opublikowano 28 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 Dzieki za odpowiedzi. Musialem wowczas porzucic robote gdyz jedyna nasadka 12'jaka posiadalem spadla mi z grzechotki i niestety nie wypadla dolem :-( poszukiwania nie daly rezultatu, praca naglila, auto zastepcze czekalo wiec udalem sie do pracy. Dzis przywiozlem narzedzia ale poprzestalem na pookrecaniu owego przewodu, przeciagnieciu go w inne polozenie i zakreceniu opasek w inne miejsce. I jest szczelny. Sam wezyk wyglada zacnie i na oko nie kwalifikuje sie do wymiany, pojezdzimy zobaczymy. Co do UPG to nie mam wachan w wyrownawczym, mam malenki ubytek w cisnieniowym bo poca mi sie weze nad cisnieniowym po tym jak gazownik grzebal. Dolewam kieliszek od wodki na 1kk. Nie ma szlamu nigdzie i zadnych babli. Ogrzewanie dziala jak nalezy i temperatura stoi jak mur zarowno na autostradzie, w miescie i w godzinnym korku. Jedyny nielokojacy mnie objaw to ze jak przegazuje to puchnie glowny waz z chlodnicy. Ale w moich starych autach jak juz napuchnal to trzymal chwile, a tu jakby cisnienie w ukl.chl. zmienia sie rownolegle z obrotami. Widze ze tu jest inaczej z ukladem chlodzenia i jeszcze tego nie rozkminilem bo jestem tylko mechanikiem amatorem, dlatego wole zapytac. W najblizszym czasie serducho mojego forka wychodzi w gore do rozrzadu wiec przy okazji mozna by to zrobic jezeli te objawy moga to sugerowac. Auto jest sprowadzone wiec nie wiem co bylo robione itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajac_am Opublikowano 29 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 Jeszcze tak na przyszlosc wracajac do wyjecia bezpiecznika od pompy paliwa i jazdy na samym gazie to moze nie wypalic. Nie wiem jak w Subaru, ale jak mialem podobny problem w Hondzie i wyjalem bezpiecznik pompy to silnik od razu gasnal, nawet pomimo pracy na LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzeq Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Przez wielu użytkowników Subaru został mi polecony ten serwis w Krakowie. Jutro jadę tam na przegląd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się