sigma111 Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Będę wdzięczny za radę, pacjent ma już przejechane ponad 300 tysięcy kilometrów. Na chwile obecną moc jest około 280 KM i lekko ponad 360 Nm. Po drodze są wtryski 440cc i pewnie po ich wrzuceniu staruszek przebije 300 KM. Pytanie do jakiego stopnia zakuwać silnik aby nie myśleć kiedy coś klęknie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_dz Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Kucizna będzie lekiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma111 Opublikowano 20 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 nie wiem czy będzie lekiem ale może zwiększy żywotność silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Żywotność na moc może i tak, ale na długowieczność? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma111 Opublikowano 20 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 nic nie jest długowieczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Po drodze są wtryski 440cc i pewnie po ich wrzuceniu staruszek przebije 300 KM Same wtryski to raczej mocy nie przysporzą. Opisz najpierw setup silnika,jakie turbo i co jest nadłubane,bo 280KM to nie jest seryjna moc turbodziada i na jakim kompie silnik pracuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 nic nie jest długowieczne Napisał gość jeżdżący 22 letnim autem, z mocą podniesioną o 40%. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma111 Opublikowano 20 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Turbo jest seria IHI VF12, w silniki nic nie jest zmieniane. Wydech z kwasu i przedni IC. Silnik pracuje na Ecumasterze wpiętym jako full implant. Oryginale wtryski 380cc nie pozwalają na więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Turbo jest seria IHI VF12, Tu będziesz miał problem z większą mocą,może parę koni jeszcze z niej wydusisz,ale będzie to łabędzi śpiew tej turbinki.Większe wtryski to dobry pomysł,czy 440-stki wystarczą?Może warto się rozejrzeć i pomyśleć 0 550-tkach. Będą jak znalazł gdy zajdzie konieczność wymiany turbiny. Pytanie do jakiego stopnia zakuwać silnik aby nie myśleć kiedy coś klęknie ? Ograniczyłbym się do kutych tłoków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma111 Opublikowano 20 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Większej mocy już nie planuje Chce tylko wraz z wzrostem mocy , wzmocnić odpowiednio newralgiczne elementy silnika. Czy oryginalne korby wytrzymają te Nm ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Czy oryginalne korby wytrzymają te Nm ? Jeśli tylko będą w dobrym stanie,to spokojnie zniosą nawet sporo więcej. Warunek to dobrze zrobiona mapa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma111 Opublikowano 20 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Proszę o wyjaśnienie kwestii mapy Na chwilę obecną mapa jest tak wykonana aby przy antycznej VF12 wstawało możliwie szybko. Co nie jest podobno łatwym zadaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Proszę o wyjaśnienie kwestii mapy Dobrze i poprawnie wykonany remap,bezpieczny dla silnika,gdzie nie brakuje paliwa,doładowanie nie faluje,wszystkie parametry pracy silnika są odpowiednie do obrotów,wartości doładowania i obciążeń. Nie ma wtedy przeładowań,ubogiej mieszanki,temperatura silnika i gazów wylotowych nie sprawia kłopotów itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Na tym kompie silnik można bardzo dobrze zabezpieczyć. Jakby co, to mam do sprzedania TD04L. Jak bedziesz rozbierał silnik, to bym wymienił panewki i pompę oleju na wydajniejszą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma111 Opublikowano 20 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Teoretycznie wszystko powinno być ok, jedynie sprawą która jest zagadką to stan silnika w środku stąd ten post. Raczej w szybkim czasie się dowiemy jakie tzw. trupy są ukryte w szafie Panewki na pewno będą kute. Dziękuje za ofertę turbo, ale dźwięk VF12 jak się wkręca jest piękny Pompa oleju, są jakieś sprawdzone opcje/modele/producenci ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Pompa oleju z STi 11 lub 12 mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma111 Opublikowano 20 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Dziękuje za informację kosztowna to sprawa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Ok. 500-600 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma111 Opublikowano 20 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 to jeszcze da się przeżyć ten wymiar 11 czy 12 mm którego elementu miejsca dotyczy ? nie znam więc pytam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 To jest średnica przez którą olej jest pompowany. Wg wykresów 11 mn daje wyższe ciśnienia, a 12 mm daje większa wydajność. Co do praktycznych różnic, to niech jakiś praktyk sie wypowie. Mi magik od silnika powiedział 12 mm i tską zamówiłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma111 Opublikowano 20 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 to już jestem ciekaw co u mnie będzie ... ale zastanawiam się.. jak jest większe ciśnienie to i wydajność powinna wzrosnąć ... ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Nie do końca. W 12 mm przepływa więcej oleju, ale z mniejszym ciśnieniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma111 Opublikowano 20 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 jak to się przekłada na smarowanie itd... motoru ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się