Jump to content

wrx gc8 (jdm) check i szarpania


0pieka
 Share

Recommended Posts

Witam.Tematow podobnych bardzo dużo ale w zadnym nie znalazlem rozwiazania mojego dylematu. Mam problem z moim gt'kiem (wrx 240km japonia) z 1998 roku (ponoć MY 99) (cewka na srodku kolektora). Mozna jezdzic długo i auto ladnie ciagnie i nic sie nie dzieje, obroty na biegu jalowym utrzymuja sie idealnie. Po czym przychodzi moment ze autem nie da rady ruszyc, slychac jak turbo nabija cisnienie (blow off sprawny więc również syczy, bzyczy czy coś tam jeszcze) ale auto tylko pierdzi delikatnie i nie reaguje na gaz (bardzo wolno sie wkreca i nie po każdym wciśnięciu gazu się wkreca ) do 3 tysiecy obr. gdy wskazowka przekroczy 3 tys szarpie jak cholera i miga kontrolka check (gaśnie w momencie klepniecia w gaz) . Czasami przechodzi po przegazownaiu parokrotnym na luzie wtedy (chwile nie chce sie wkrecic powyzej 3tys po czym nagle jakby sie odblokowalo, wskazowka idzie do odcinki a z rury strzela (zalana i to grubo) i poleci czarny dym i potem auto jedzie juz normalnie (i nie dymi). Niestety nieraz nawet parokrotna przegazowka nie daje efektu po czym nagle jak reka odjal i auto jezdzie normalnie. W aucie wymienione swiece, pompa paliwa , przwplywka nie dawno też wszystko szczelne . Ktoś ma jakiś pomysł?

Dodam że mam obd2 z którym nie mogę się połączyć... (tak to sprawa by była trochę łatwiejsza. )

Kable wymieniam od 3dni... jednak nie mogę dobrać odpowiednich (cały czas jakieś za krótkie)

Cewka się nie grzeje (ponoć może się grzać jak by była uszkodzona)

Nie chciał bym wymienić pół auta na darmo... może ktoś miał już taki przypadek?

Pozdrawiam!

Link to comment
Share on other sites

Jeśli masz cewkę na środku to jest  to  modelowo 1998.

 

Jakie wybłyskujesz kody błędów ?

 

Objawy masz takie  jakby np czujnik prędkości nie działał prawidłowo,  jak  dostaje odcinki licznik wskazuje Ci prawidłowo prędkość czy spada  do 0 ?

Link to comment
Share on other sites

Jak jest czujnik prędkości w skrzyni uszkodzony to podczas jazdy odcina zapłon przy 3tys. obrotów. Tak było w mojej GT 2000. Dodam tez ze po prostu odcinało zapłon duzo wcześniej a tak do 3 tys. obrotów silnik pracował prawidłowo.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edited by Tuono
Link to comment
Share on other sites

faktycznie , poprzedni wlasciciel cos mowil ze czujnik mu sie kiedys urwal czy cos i zostal wklejony na poxipol czy jakos tak w tym stylu.

tylko czy wtedy auto raz by chodziło super dobrze, a raz tak tragicznie?

dodanie kilkukrotnie gazu do odciecia pomaga (tak jak by byla zalana i po chwili bylo ja trzeba przepalic)

mam zlacze obd2 tak jak pisalem w pierwszym poscie wiec bledow wymrugac nie moge:( a bylem na 3 komputerach i zaden sie nie polaczyl:(

Link to comment
Share on other sites

Dzięki! Nie pomyślałem, wujek Google mógł by mi po prostu pomoc...

A można na własny użytek kupić coś w dobrych pieniądzach?

Czy tylko zostają warsztaty/serwisy?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...