0pieka Posted November 4, 2015 Share Posted November 4, 2015 Witam.Tematow podobnych bardzo dużo ale w zadnym nie znalazlem rozwiazania mojego dylematu. Mam problem z moim gt'kiem (wrx 240km japonia) z 1998 roku (ponoć MY 99) (cewka na srodku kolektora). Mozna jezdzic długo i auto ladnie ciagnie i nic sie nie dzieje, obroty na biegu jalowym utrzymuja sie idealnie. Po czym przychodzi moment ze autem nie da rady ruszyc, slychac jak turbo nabija cisnienie (blow off sprawny więc również syczy, bzyczy czy coś tam jeszcze) ale auto tylko pierdzi delikatnie i nie reaguje na gaz (bardzo wolno sie wkreca i nie po każdym wciśnięciu gazu się wkreca ) do 3 tysiecy obr. gdy wskazowka przekroczy 3 tys szarpie jak cholera i miga kontrolka check (gaśnie w momencie klepniecia w gaz) . Czasami przechodzi po przegazownaiu parokrotnym na luzie wtedy (chwile nie chce sie wkrecic powyzej 3tys po czym nagle jakby sie odblokowalo, wskazowka idzie do odcinki a z rury strzela (zalana i to grubo) i poleci czarny dym i potem auto jedzie juz normalnie (i nie dymi). Niestety nieraz nawet parokrotna przegazowka nie daje efektu po czym nagle jak reka odjal i auto jezdzie normalnie. W aucie wymienione swiece, pompa paliwa , przwplywka nie dawno też wszystko szczelne . Ktoś ma jakiś pomysł? Dodam że mam obd2 z którym nie mogę się połączyć... (tak to sprawa by była trochę łatwiejsza. ) Kable wymieniam od 3dni... jednak nie mogę dobrać odpowiednich (cały czas jakieś za krótkie) Cewka się nie grzeje (ponoć może się grzać jak by była uszkodzona) Nie chciał bym wymienić pół auta na darmo... może ktoś miał już taki przypadek? Pozdrawiam! Link to comment Share on other sites More sharing options...
szociu Posted November 4, 2015 Share Posted November 4, 2015 Jeśli masz cewkę na środku to jest to modelowo 1998. Jakie wybłyskujesz kody błędów ? Objawy masz takie jakby np czujnik prędkości nie działał prawidłowo, jak dostaje odcinki licznik wskazuje Ci prawidłowo prędkość czy spada do 0 ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuono Posted November 4, 2015 Share Posted November 4, 2015 (edited) Jak jest czujnik prędkości w skrzyni uszkodzony to podczas jazdy odcina zapłon przy 3tys. obrotów. Tak było w mojej GT 2000. Dodam tez ze po prostu odcinało zapłon duzo wcześniej a tak do 3 tys. obrotów silnik pracował prawidłowo. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edited November 4, 2015 by Tuono Link to comment Share on other sites More sharing options...
0pieka Posted November 4, 2015 Author Share Posted November 4, 2015 faktycznie , poprzedni wlasciciel cos mowil ze czujnik mu sie kiedys urwal czy cos i zostal wklejony na poxipol czy jakos tak w tym stylu. tylko czy wtedy auto raz by chodziło super dobrze, a raz tak tragicznie? dodanie kilkukrotnie gazu do odciecia pomaga (tak jak by byla zalana i po chwili bylo ja trzeba przepalic) mam zlacze obd2 tak jak pisalem w pierwszym poscie wiec bledow wymrugac nie moge:( a bylem na 3 komputerach i zaden sie nie polaczyl:( Link to comment Share on other sites More sharing options...
szociu Posted November 4, 2015 Share Posted November 4, 2015 połączyć się możesz SSM czujnik masz w 98 na 2 pinowym kablu - sprawdź czy nie są złamane przy samym czujniku Link to comment Share on other sites More sharing options...
0pieka Posted November 5, 2015 Author Share Posted November 5, 2015 Ssm? Tzn jak? Ok, dzisiaj po pracy sprawdzę Dodam że jak auto postalo tydzień czy tam dwa to było jeszcze gorzej, ale po dwóch dniach objawy znów są sporadyczne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
seba553 Posted November 5, 2015 Share Posted November 5, 2015 Ssm- subaru select monitor- urzadzemia diagnostyczne subaru Link to comment Share on other sites More sharing options...
0pieka Posted November 5, 2015 Author Share Posted November 5, 2015 Dzięki! Nie pomyślałem, wujek Google mógł by mi po prostu pomoc... A można na własny użytek kupić coś w dobrych pieniądzach? Czy tylko zostają warsztaty/serwisy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ryjeks Posted November 5, 2015 Share Posted November 5, 2015 (edited) Pozostaje spięcie dwóch kostek za 0 zł PW. Edited November 5, 2015 by ryjeks Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now