0pieka Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Witam.Tematow podobnych bardzo dużo ale w zadnym nie znalazlem rozwiazania mojego dylematu. Mam problem z moim gt'kiem (wrx 240km japonia) z 1998 roku (ponoć MY 99) (cewka na srodku kolektora). Mozna jezdzic długo i auto ladnie ciagnie i nic sie nie dzieje, obroty na biegu jalowym utrzymuja sie idealnie. Po czym przychodzi moment ze autem nie da rady ruszyc, slychac jak turbo nabija cisnienie (blow off sprawny więc również syczy, bzyczy czy coś tam jeszcze) ale auto tylko pierdzi delikatnie i nie reaguje na gaz (bardzo wolno sie wkreca i nie po każdym wciśnięciu gazu się wkreca ) do 3 tysiecy obr. gdy wskazowka przekroczy 3 tys szarpie jak cholera i miga kontrolka check (gaśnie w momencie klepniecia w gaz) . Czasami przechodzi po przegazownaiu parokrotnym na luzie wtedy (chwile nie chce sie wkrecic powyzej 3tys po czym nagle jakby sie odblokowalo, wskazowka idzie do odcinki a z rury strzela (zalana i to grubo) i poleci czarny dym i potem auto jedzie juz normalnie (i nie dymi). Niestety nieraz nawet parokrotna przegazowka nie daje efektu po czym nagle jak reka odjal i auto jezdzie normalnie. W aucie wymienione swiece, pompa paliwa , przwplywka nie dawno też wszystko szczelne . Ktoś ma jakiś pomysł? Dodam że mam obd2 z którym nie mogę się połączyć... (tak to sprawa by była trochę łatwiejsza. ) Kable wymieniam od 3dni... jednak nie mogę dobrać odpowiednich (cały czas jakieś za krótkie) Cewka się nie grzeje (ponoć może się grzać jak by była uszkodzona) Nie chciał bym wymienić pół auta na darmo... może ktoś miał już taki przypadek? Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Jeśli masz cewkę na środku to jest to modelowo 1998. Jakie wybłyskujesz kody błędów ? Objawy masz takie jakby np czujnik prędkości nie działał prawidłowo, jak dostaje odcinki licznik wskazuje Ci prawidłowo prędkość czy spada do 0 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuono Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 (edytowane) Jak jest czujnik prędkości w skrzyni uszkodzony to podczas jazdy odcina zapłon przy 3tys. obrotów. Tak było w mojej GT 2000. Dodam tez ze po prostu odcinało zapłon duzo wcześniej a tak do 3 tys. obrotów silnik pracował prawidłowo. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 4 Listopada 2015 przez Tuono Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0pieka Opublikowano 4 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 faktycznie , poprzedni wlasciciel cos mowil ze czujnik mu sie kiedys urwal czy cos i zostal wklejony na poxipol czy jakos tak w tym stylu. tylko czy wtedy auto raz by chodziło super dobrze, a raz tak tragicznie? dodanie kilkukrotnie gazu do odciecia pomaga (tak jak by byla zalana i po chwili bylo ja trzeba przepalic) mam zlacze obd2 tak jak pisalem w pierwszym poscie wiec bledow wymrugac nie moge:( a bylem na 3 komputerach i zaden sie nie polaczyl:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 połączyć się możesz SSM czujnik masz w 98 na 2 pinowym kablu - sprawdź czy nie są złamane przy samym czujniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0pieka Opublikowano 5 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 Ssm? Tzn jak? Ok, dzisiaj po pracy sprawdzę Dodam że jak auto postalo tydzień czy tam dwa to było jeszcze gorzej, ale po dwóch dniach objawy znów są sporadyczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba553 Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 Ssm- subaru select monitor- urzadzemia diagnostyczne subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0pieka Opublikowano 5 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 Dzięki! Nie pomyślałem, wujek Google mógł by mi po prostu pomoc... A można na własny użytek kupić coś w dobrych pieniądzach? Czy tylko zostają warsztaty/serwisy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryjeks Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 (edytowane) Pozostaje spięcie dwóch kostek za 0 zł PW. Edytowane 5 Listopada 2015 przez ryjeks Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się