Skocz do zawartości

wrx gc8 (jdm) check i szarpania


0pieka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Tematow podobnych bardzo dużo ale w zadnym nie znalazlem rozwiazania mojego dylematu. Mam problem z moim gt'kiem (wrx 240km japonia) z 1998 roku (ponoć MY 99) (cewka na srodku kolektora). Mozna jezdzic długo i auto ladnie ciagnie i nic sie nie dzieje, obroty na biegu jalowym utrzymuja sie idealnie. Po czym przychodzi moment ze autem nie da rady ruszyc, slychac jak turbo nabija cisnienie (blow off sprawny więc również syczy, bzyczy czy coś tam jeszcze) ale auto tylko pierdzi delikatnie i nie reaguje na gaz (bardzo wolno sie wkreca i nie po każdym wciśnięciu gazu się wkreca ) do 3 tysiecy obr. gdy wskazowka przekroczy 3 tys szarpie jak cholera i miga kontrolka check (gaśnie w momencie klepniecia w gaz) . Czasami przechodzi po przegazownaiu parokrotnym na luzie wtedy (chwile nie chce sie wkrecic powyzej 3tys po czym nagle jakby sie odblokowalo, wskazowka idzie do odcinki a z rury strzela (zalana i to grubo) i poleci czarny dym i potem auto jedzie juz normalnie (i nie dymi). Niestety nieraz nawet parokrotna przegazowka nie daje efektu po czym nagle jak reka odjal i auto jezdzie normalnie. W aucie wymienione swiece, pompa paliwa , przwplywka nie dawno też wszystko szczelne . Ktoś ma jakiś pomysł?

Dodam że mam obd2 z którym nie mogę się połączyć... (tak to sprawa by była trochę łatwiejsza. )

Kable wymieniam od 3dni... jednak nie mogę dobrać odpowiednich (cały czas jakieś za krótkie)

Cewka się nie grzeje (ponoć może się grzać jak by była uszkodzona)

Nie chciał bym wymienić pół auta na darmo... może ktoś miał już taki przypadek?

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz cewkę na środku to jest  to  modelowo 1998.

 

Jakie wybłyskujesz kody błędów ?

 

Objawy masz takie  jakby np czujnik prędkości nie działał prawidłowo,  jak  dostaje odcinki licznik wskazuje Ci prawidłowo prędkość czy spada  do 0 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jest czujnik prędkości w skrzyni uszkodzony to podczas jazdy odcina zapłon przy 3tys. obrotów. Tak było w mojej GT 2000. Dodam tez ze po prostu odcinało zapłon duzo wcześniej a tak do 3 tys. obrotów silnik pracował prawidłowo.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez Tuono
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

faktycznie , poprzedni wlasciciel cos mowil ze czujnik mu sie kiedys urwal czy cos i zostal wklejony na poxipol czy jakos tak w tym stylu.

tylko czy wtedy auto raz by chodziło super dobrze, a raz tak tragicznie?

dodanie kilkukrotnie gazu do odciecia pomaga (tak jak by byla zalana i po chwili bylo ja trzeba przepalic)

mam zlacze obd2 tak jak pisalem w pierwszym poscie wiec bledow wymrugac nie moge:( a bylem na 3 komputerach i zaden sie nie polaczyl:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...