Skocz do zawartości

Zakup Turbo Dziada porady.


Wielki Szu

Rekomendowane odpowiedzi

Pytasz o auto 21-25 letnie. Na powyższe Twoje pytanie można odpowiedzieć: wszędzie.

 

Podstawa: nadkola tylne zewnętrzne i wewnętrzne.

 

 

 

Jeśli nie masz budżetu na perełkę to i tak będziesz miał w zasięgu zarudziałe auta. Albo po zrobieniu blacharki.

Kupno dziada (turbo) bez rudej od nowości jest.... no prawie jak Yeti.

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim dziadku rudy został znaleziony na prawym tylnym kielichu amora (wielkości dużej pomarańczy)  -niewidoczne podczas oględzin bagażnika,

na lewych tylnym kielichu, w miejscu łączenia z podłogą bagażnika. Poza tym progi i błotniki (przód i tył) oraz drzwi. O dziwo cały przód był zdrowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popychacze hydrauliczne.

 

Poza tym, oglądaj nadwozie. Zwłaszcza tył - wszystkie powierzchnie kielichów tylnych amortyzatorów, nadkola, progi, tylne podłużnice.

Bez podniesienia auta nie ma szans.

Szczególnie uważnie oglądaj dach - okolice przedniej szyby i słupków A. Przegniłe słupki przednie mogą być niebezpieczne podczas dachowania - wiem, nie bierzesz pod uwagę.

Ale jak ci się zdarzy i się poskładają to co?

 

Ponadto, mechanikę sobie ogarniesz, walka z RUDĄ jest przegrana.

Edytowane przez house_1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

na prawym tylnym kielichu amora
to bym się nie domyślił.

Właśnie kończę łatać oba tylne kielichy w Antyku.

Z jednej strony brak było 2/3 nadkola wewnętrznego, ale zapowiadają srogą zimę więc szkoda oddać na złom.

Przynajmniej do wiosny. :lol:

Masz jakiś egzemplarz na oku?

Edytowane przez hugo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie mam :wub:

 

Problem w tym, że auto stoi jeszcze u właściciela w CH. Ogłoszenie się już skończyło. Kolega, który szprecha po niemiecku dzwonił i numer z ogłoszenia jest do brata właściciela auta. Oczywiście dał mu właściwy numer, ale puki co nie nie odbiera.

Info z ogłoszenia:

 - buda ma nalatane 293tys., silnik siedzi drugi z przebiegiem 182tys.

 - doładowanie 1.3 bar

 - zawieszenie KW

 - zmieniony wydech

 - blacharka z grubsza ogarnięta

 - ostatnie MFK 10.2012r.

 

Są i wady: cieknie szyber, do wymiany przeguby i hamulce, rysy, wgniecenia.

 

 

post-4674-0-21766000-1446296578_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny gwóźdź.

Jeżeli był silnik zmieniany, to warto się upewnić, że na zamknięty blok, a nie jakieś byleco z GTka po 1996 roku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Nienapalabym się.

 

Już mi trochę przeszło :)

 

Zależy czego tak naprawdę oczekujesz po takim aucie.

 

Jeżeli ma to być typowy funcar to prędzej czy później i tak umrze, więc parę mankamentów nie zrobi różnicy,

ale jeśli szukasz czegoś takiego do np. odbudowy i dopieszczenia lub normalnego użytkowania, to trzeba szukać 

możliwie najlepszego egzemplarza, co będzie trudne, by nie powiedzieć baaardzo trudne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jw.

+ sprawdz alternator ! czy podaje dobre napięcie 

ja mialem niedawno przygodę i okazało się że regulator napiecia byl jebniety i dawal 17 volt a zaufaj nie chcesz walczyć z popaloną elektryką 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...