Kamil12124 Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 Witam...Mam pytanie... Od jakiegoś czasu zauważylem ze z blow offa w mojej Imprezie Gt wylatuje spora ilość oleju... Nie mam intercoolera górnego ale przedni pod zderzakiem połączony z kolektorem i turbo... Czy ktoś spotkał się z takim problemem lub tematem na forum w takiej sprawie...Z góry dziękuję za podpowiedzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 Duże ilości? Zobacz czy masz olej w ic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil12124 Opublikowano 27 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 No powiem Ci ze sporo go wylatuje... Dziś zdjąłem rurę przy turbo i tez tam było zabrudzone... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 Skoro masz w dolocie ślady oleju, to znaczy że nie masz catch oil tank. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil12124 Opublikowano 27 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 Czy to może być przez uszkodzoną turbine?? Jest to ihivf34 z 2.5 Sti New Age... Podobno nie do regeneracji w Pl...?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 odma z bloku jest podłączona przed turbo ? Silnik jest seryjny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil12124 Opublikowano 27 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 Silnik nie jest seryjny... Jest zrobiony na 300+ Km na gratach od Sti... Remont robiony 27 tys. Km temu... Tyle wiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 28 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 Czy to może być przez uszkodzoną turbine?? Jest to ihivf34 z 2.5 Sti New Age... Podobno nie do regeneracji w Pl...?? Znam jeden taki zakład, który regeneruje prawie wszystkie turbiny, nawet kulkowe. Taka z STI 2.5 to dla nich żaden problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil12124 Opublikowano 28 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 Podasz namiar?? Mozna ich polecic?? Bo slyszalem ze czesto robi sie to na slabej jakosci czesciach i jest to nieoplacalne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 28 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 zanim zregenerujesz turbo zobacz ile oleju wrzuca ci przed odmę do rury dolotowej przed turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil12124 Opublikowano 28 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 Tak zrobie... A jak rozpoznam ze to odma jest winna... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 29 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 To to słynne subaru z naklejką na drzwiach czy znowu nie trafiłem? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil12124 Opublikowano 29 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 Tak... To właśnie ta wariatka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sopello19 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 Witam. Podlacze sie pod temat. Pojawial mi sie olej w IC i przy wiekszym upalaniu plulo troche przez blow offa. Oleju ubywalo malo. W week zmienilem olej z 5w40 na valvoline 10w60 i na niedzielnej jazdzie po lodzie zaczelo pluc jeszcze bardziej. Doszlo do tego ze zniknal az littr oleju i pojawil sie blekitny dym z wydechu. Silnik pracuje rowno. Dostalem sie do wirnika turbiny i na oko luz jest, ale delikatny. Co moze byc przyczyna poza turbo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 18 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 zobacz ile oleju wrzuca ci przed odmę do rury dolotowej przed turbo Odpowiedzi są już w wątku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sopello19 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 No jest taki tekst ale jasnej odpowiedzi brak. Olej przed dolotem tez jest. Odma moze puszczac tak? O to Ci chodzi? Jak sie dobrac do separatora? Co to jest catch oil tank? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ForekXT Opublikowano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 (edytowane) No jest taki tekst ale jasnej odpowiedzi brak. Olej przed dolotem tez jest. Odma moze puszczac tak? O to Ci chodzi? Jak sie dobrac do separatora? Co to jest catch oil tank? Boksery Subaru, szczególnie po tuningu potrafią wyrzucać olej przez odmę. Trafia on do kolektora dolotowego i jest spalany. Oil catch tank (albo oil catch can) pozwala wyłapać olej i skroploną wodę do puszki jeszcze przed dolotem ale trzeba go opróżniać okresowo. Alternatywne rozwiązanie to separator (AOS - air oil separator) gdzie olej wraca z powrotem pośrednio do miski. Edytowane 19 Stycznia 2016 przez ForekXT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sopello19 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 separator : http://allegro.pl/wklad-miski-oleju-separator-subaru-impreza-gt-kjs-i5602156727.html ??? Czy tak duza ilosc wyssana mogla byc spowodowana zmiana oleju na 10w60? silnik jest seria. jak wyglada ori odma? ma jakis filterek, separator itp? na zewnatrz wychodza tylko rurki z bloku i pokryw zaworowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 Kolega wyżej trochę namieszał,catch tan oil to separator oleju,czy z własnym zbiornikiem czy umożliwiający powrót oleju do miski,to już sprawa rozwiązań i możliwości technicznych. To co podlinkowałeś to wkład do miski oleju zapewniający odpowiedni poziom oleju przy smoku olejowych,zapobiega odpływowi oleju podczas dużych przeciążeń w czasie jazdy. Czy tak duza ilosc wyssana mogla byc spowodowana zmiana oleju na 10w60? Może,wszystko zależy od stanu silnika itd. Jednoznaczną odpowiedź może dać tylko diagnostyka i sprawdzenie stanu silnika,sprawdzenie odm i innych podzespołów,diagnostyka za pomocą forum niesie duże ryzyko pomyłki i błądzenia w temacie,może jedynie podpowiedzieć czy podsunąć jakiś trop. Mała pomoc w sprawie odm http://opposedforces.com/parts/impreza/en_g10/type_42/carter_ventilation_recirculation/emission_control_egr/illustration_1/ http://opposedforces.com/parts/impreza/en_g10/type_42/carter_ventilation_recirculation/emission_control_pcv/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sopello19 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 Czy jesli bylaby to wina pierscieni zgarniajacych to nie powinien byc olej w kolektorze wydechowym (przed turbina)? Tam jest sucho. olej jest w ssacym i w wydechu za turbina. Jutro zawioze turbo do sprawdzenia i napisze czy to to, czy to co:) Dokladnie, chodzi o trop:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sopello19 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Sprawca wypluwania oleju byl pekniety tlok miedzy pierscieniami... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się