Bartek1986 Opublikowano 21 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 Lipa. Silnik STi, a EJ205 i to z Forka to trochę różne światy. Coś jeszcze mi się nie zgadza. Piszesz, ze przy przekładce były zmieniane zegary. Po co? Że się komuś chciało po padzie silnika wymieniać cały silnik z osprzętem, wiązka, kompem itd, zamiast wyremontować ten, który tam wsadziło FHI. Ja bym porozmawiał, z byłym właścicielem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kontrey Opublikowano 22 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 Poprzedni właściciel mówi, że już z tym silnikiem go sprowadził. On sam odnowił samochód blacharsko i robił przekładkę zoacz jakie turbo jest założone do niego czy TD04 czy TF035 Wysyłam zdjęcia turbo. Ogólnie poprzedni właścieciel mówił ,że auto ma 260 koni. Ma wydech pełen przelot prodrvive i większy IC. Chlapaki prodrive w Anglii też mu ktoś założył więc mam cichą nadzieję, że w silniku też coś jest doinewestowane a nie kupiłem badziewie pod maską. Muszę jechać go schamować, ale nie mam czasu do zimy na to. Jak się coś zepsuje to pojadę do nowego Sącza do carfita i wszytko już będzie jasne. Zdjęcia: http://www.fotosik.pl/zdjecie/9ad81511a4edd101 http://www.fotosik.pl/zdjecie/a03e9f7792310012 http://www.fotosik.pl/zdjecie/87847b479e5a35ef http://www.fotosik.pl/zdjecie/e29a149b19b57f4d Dziękuję za pomoc i podzielenie się wiedzą, szczególnie Tobie Szociu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namiot Opublikowano 22 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 kolejny posklejany wrx z angli chyba myślałeś że kupujesz sti a wcisnęli ci wrx po modach jeszcze chyba niezbyt udanych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 22 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 Co tam jest na wężyku od WG ? jakieś prehistoryczne MBC ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 23 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2015 Turbo to td04 jak w gt, seryjnie powinno być 218, po mapie może okolice 260km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kontrey Opublikowano 23 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2015 (edytowane) Ładuje mi 0,98 Bara tak mniej więcej. Czy ten setup na mapie mający 260km sprawi, że silnik będzie bardziej awaryjny? Jeśli tak to jak bardzo? Edytowane 23 Października 2015 przez Kontrey Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 23 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2015 0,98 bara to praktycznie seria GT także 260km jest mało realne . Generalnie starsze silniki tj EJ20G 94-96 były bardziej pancerne niż nowsze po 97 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kontrey Opublikowano 23 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2015 No to lipa. Pojadę go schamować jak będę miał na to czas i wszystko będzie jasne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyjte Opublikowano 23 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2015 EJ20G 94-96 były bardziej pancerne niż nowsze po 97 To czemu przy remontach często zmienia się bloki z powodu umieszczenia panewki głównej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 23 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2015 Silniki 94-96 miały natrysk oleju na denko tłoka, tłoki w porównaniu z tymi nowszymi były zdecydowanie bardziej masywne - po prostu lepiej znoszą brak lub słabe wystrojenie. Silniki 97 wzwyż miały podniesiony stopień sprężania, co odbiło sie na poprawie elastyczności ale są juz bardziej deliakatne tj wymagają prawidłowego wystrojenia, jego brak skutkuje częstymi przypadkami wyklepania panewek od spalania stukowego, najbardziej widać to po wszystkich JDM'ach które mają fabryczne mapy zapłonu bardziej agresywne niż w GT, wiele z nich zaraz po imporcie do PL miało naprawiane silniki ze względu na obróconą panewkę. W autach wystrojonych czy to na esl, alcateku etc. problemu już nie było. W 99 r zmieniono konstrukcje wału i panewka oporowa ze środka poszła na tył i jest szersza o 1mm - to był upgrade względem starszych silników. Bloki te cenniejsze tj zamknięte 2.0 lub 2.2 przerabia sie na oporową na tyle ponieważ daje to możliwości zastosowania wałów np z 2,5 o większym wykorbieniu lub wałów cross drilled z nowszych sti jdm. Jedynym racjonalnym powodem wymiany zwykłego otwartego bloku na nowszy typ może być kwestia większej podaży używanych bloków i wałów do budżetowej odbudowy. Te starszego typu były stosowane do 98 r czyli są już zabytkowe i coraz trudniej znaleźć coś nadającego się do reanimacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się