Skocz do zawartości

Czy pasują wałki rozrządu z STI do n/a??


cosworth1984

Rekomendowane odpowiedzi

jeśli będzie negatywna poprzestanę na dobrym dolocie z przepustnicą i stożkiem oraz wydechu WRX znajomi mi pospawają z nierdzewki w ECU Project

 

No i sen o 200km z EJ204 się skończył :)

Zamiast mocnego N/A będzie ~160 konne N/A brzmiące jak Turbo.

Edytowane przez Bartek1986
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

przy nierównoodległościowym będzie downgrade w stosunku do serii z mocą i momentem
nie do końca to jest prawdą, na forum znajdziesz temat o tym auto było hamowane przed i po zmianie kolektora wydechowego i wyniki mówia same za siebie że nie zawsze moc i moment spadają po założeniu kolektora nierównoodległościowego. 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

przy nierównoodległościowym będzie downgrade w stosunku do serii z mocą i momentem
nie do końca to jest prawdą, na forum znajdziesz temat o tym auto było hamowane przed i po zmianie kolektora wydechowego i wyniki mówia same za siebie że nie zawsze moc i moment spadają po założeniu kolektora nierównoodległościowego. 

 

może w SOHC bo sam też tak kiedyś miałem (replike borli) ,  DOHC na zmiennych fazach jest bardziej wymagający od strony wydechu i  tu nie uwierzę  że  jest identycznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

przy nierównoodległościowym będzie downgrade w stosunku do serii z mocą i momentem
nie do końca to jest prawdą, na forum znajdziesz temat o tym auto było hamowane przed i po zmianie kolektora wydechowego i wyniki mówia same za siebie że nie zawsze moc i moment spadają po założeniu kolektora nierównoodległościowego. 

 

może w SOHC bo sam też tak kiedyś miałem (replike borli) ,  DOHC na zmiennych fazach jest bardziej wymagający od strony wydechu i  tu nie uwierzę  że  jest identycznie

 

ktoś musi to przetestować  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale dlaczego nie ten silnik z BRZ? Faktycznie nie są w absurdalnych cenach, nie wiem na ile on jest jeszcze zbieżny z 2.0 z Hawka i ile trzeba odstawić magii przy swapie ale pewnie się da. Zresztą jak i tak bujamy w obłokach, to bierz H6 3.6, dorzuć twin turbo i będzie fajna bryka koło 1000 kucyków :)

 

 

tylko chyba nie bulgocze więc może nie spełniać Twoich wymagań :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szukałem nie ma wersja wirtualna się otwiera w której nie ma schematów

i tam znalazłem 2005 rok

 

 

edit:

 

są wszystkie Service Manuale:

 

http://sl-i.net/FORUM/showthread.php?18087-Subaru-Factory-Service-Manuals-(FSM)-Every-Model-USDM-EU

Edytowane przez cosworth1984
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...