skwaro Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 dodatkowe urządzenie oszukuje sygnały sterujące z ECU lub całkowicie zmienione ECU na inne. Naprawdę poczytaj trochę o temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosworth1984 Opublikowano 12 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 będę kopał w temacie....... coś jakby POWER PACK jakieś liniki przydatne?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?s=dbda65ebf3a4bee7f9f264b165eb313f&t=795608 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 piggyback to nie strojenie tylko jego żałosna imitacja - tak na wstępie. a w temacie - poszukaj kolektora z legacy albo borla(czy co tam się w n/a wkłada), włóż żeby bulgotało i skończ temat grzebania przy silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 (edytowane) jeśli będzie negatywna poprzestanę na dobrym dolocie z przepustnicą i stożkiem oraz wydechu WRX znajomi mi pospawają z nierdzewki w ECU Project No i sen o 200km z EJ204 się skończył Zamiast mocnego N/A będzie ~160 konne N/A brzmiące jak Turbo. Edytowane 12 Października 2015 przez Bartek1986 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 160km to było przy równoodległościowym seryjnym , przy nierównoodległościowym będzie downgrade w stosunku do serii z mocą i momentem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 Dlatego napisałem: ~ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 przy nierównoodległościowym będzie downgrade w stosunku do serii z mocą i momentem nie do końca to jest prawdą, na forum znajdziesz temat o tym auto było hamowane przed i po zmianie kolektora wydechowego i wyniki mówia same za siebie że nie zawsze moc i moment spadają po założeniu kolektora nierównoodległościowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 Tyle że dobrze zrobiony równoodległościowy będzie zawsze bardziej wydajny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 przy nierównoodległościowym będzie downgrade w stosunku do serii z mocą i momentemnie do końca to jest prawdą, na forum znajdziesz temat o tym auto było hamowane przed i po zmianie kolektora wydechowego i wyniki mówia same za siebie że nie zawsze moc i moment spadają po założeniu kolektora nierównoodległościowego. może w SOHC bo sam też tak kiedyś miałem (replike borli) , DOHC na zmiennych fazach jest bardziej wymagający od strony wydechu i tu nie uwierzę że jest identycznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 przy nierównoodległościowym będzie downgrade w stosunku do serii z mocą i momentemnie do końca to jest prawdą, na forum znajdziesz temat o tym auto było hamowane przed i po zmianie kolektora wydechowego i wyniki mówia same za siebie że nie zawsze moc i moment spadają po założeniu kolektora nierównoodległościowego. może w SOHC bo sam też tak kiedyś miałem (replike borli) , DOHC na zmiennych fazach jest bardziej wymagający od strony wydechu i tu nie uwierzę że jest identycznie ktoś musi to przetestować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 No ale dlaczego nie ten silnik z BRZ? Faktycznie nie są w absurdalnych cenach, nie wiem na ile on jest jeszcze zbieżny z 2.0 z Hawka i ile trzeba odstawić magii przy swapie ale pewnie się da. Zresztą jak i tak bujamy w obłokach, to bierz H6 3.6, dorzuć twin turbo i będzie fajna bryka koło 1000 kucyków tylko chyba nie bulgocze więc może nie spełniać Twoich wymagań Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosworth1984 Opublikowano 15 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2015 potrzebuje Service Manual do Hawkeye 2,0 160KM EJ204 2005-2007 rok przejrzałem wszystkie wątki na forum!! jest tylko hawkeye USA 2,5 SOHC i 2005 rok 125 KM EU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 15 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2015 Tam szukałeś? http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Impreza/2006/Service%20Manual/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosworth1984 Opublikowano 15 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2015 (edytowane) szukałem nie ma wersja wirtualna się otwiera w której nie ma schematów i tam znalazłem 2005 rok edit: są wszystkie Service Manuale: http://sl-i.net/FORUM/showthread.php?18087-Subaru-Factory-Service-Manuals-(FSM)-Every-Model-USDM-EU Edytowane 16 Października 2015 przez cosworth1984 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się