siewcu Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 są bardzo dobrzy specjaliści we Wrocławiu np na Popowicach zajmą się tym. chyba nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 A może do mojego wałki z 2.5 przeszczepię i będę miał +31 KM ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 W Cytrynie na pewno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 A może do mojego wałki z 2.5 przeszczepię i będę miał +31 KM ? Bierz od SBD i walcz o niutki. Temat w sumie dość ciekawy ale na naszym Forum mało znany od strony technicznej,bo nikt raczej tą drogą jeszcze nie kroczył. Założycielowi tematu radziłbym kontakt z mechanikiem ogarniętym w tuningu i na dodatek znającego Subaru,inaczej będzie to tylko bicie piany,chociaż wyników,efektów byłbym ciekawy,również ewentualnych problemów do rozwiązania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosworth1984 Opublikowano 11 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 jak tylko zacznę go kompletować będę pisał co i jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 Kup sobie EJ204 z AVCS, zrób dobry wydech, mapę i będzie 200KM. Ze zwykłego EJ204 żeby tyle zrobić nie wystarczą wałki. Musisz podnieść stopień sprężania do min. 11,5:1 czyli nowe tłoki, do tego bez zmiennych faz rozrządu musisz obrobić głowice i dobrać ostre wałki. Przygotuj minimum 30kPLN na taką operację a i tak nie masz gwarancji że się uda. Co prawda nie z EJ20 tylko z hondowskiego H22 wydłubałem 260KM bez doładowania, ale nie pytaj o koszty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 masz w ogóle świadomość kosztów tuningu n/a? jeździłeś kiedyś grubo zdłubanym n/a, że chcesz się w to pchać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 A, jeszcze jedno, wałki od STI nie są dobrym rozwiązaniem bo do N/A, pod kolektor równoodległościowy robi się je z mniejszymi wzniosami a dłuższymi czasami otwarcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 a ktoś tu pisał o kolektorze równoodległościowym? ma być nierównoodległościowy, żeby bulgotało... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosworth1984 Opublikowano 11 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 Kup sobie EJ204 z AVCS, zrób dobry wydech, mapę i będzie 200KM. Ze zwykłego EJ204 żeby tyle zrobić nie wystarczą wałki. Musisz podnieść stopień sprężania do min. 11,5:1 czyli nowe tłoki, do tego bez zmiennych faz rozrządu musisz obrobić głowice i dobrać ostre wałki. Przygotuj minimum 30kPLN na taką operację a i tak nie masz gwarancji że się uda. Co prawda nie z EJ20 tylko z hondowskiego H22 wydłubałem 260KM bez doładowania, ale nie pytaj o koszty no kurcze w końcu techniczna odpowiedź, zdaje sobię sprawę chce podciągnąć uelastycznić ile się da i w cytacie kolega napisał coś ciekawego teraz który silnik w hawkeye 2,0 ma AVCS?? 10100BN240 Destination code: E2, KS, K4 EJ204LS8JB '05, June — '06, June 10100BN450 Destination code: EC EJ204LS8LB '05, June — '06, June 10100BN460 Destination code: EC EJ204LS8LA '05, June — '06, June 10100BP240 Destination code: EC, E2 EJ204LS9LB '06, May — '07, June 10100BP250 Destination code: EC EJ204LS9LA '06, May — '07, June 10100BP260 Destination code: KS, K4 EJ204LS9MB '06, May — '07, June 10100BP790 Destination code: EL EJ20FLS9LB '06, May — '07, June Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 (edytowane) a ktoś tu pisał o kolektorze równoodległościowym? ma być nierównoodległościowy, żeby bulgotało... No to mocy nie będzie Kup sobie EJ204 z AVCS, zrób dobry wydech, mapę i będzie 200KM. Ze zwykłego EJ204 żeby tyle zrobić nie wystarczą wałki. Musisz podnieść stopień sprężania do min. 11,5:1 czyli nowe tłoki, do tego bez zmiennych faz rozrządu musisz obrobić głowice i dobrać ostre wałki. Przygotuj minimum 30kPLN na taką operację a i tak nie masz gwarancji że się uda. Co prawda nie z EJ20 tylko z hondowskiego H22 wydłubałem 260KM bez doładowania, ale nie pytaj o koszty no kurcze w końcu techniczna odpowiedź, zdaje sobię sprawę chce podciągnąć uelastycznić ile się da i w cytacie kolega napisał coś ciekawego teraz który silnik w hawkeye 2,0 ma AVCS?? Żaden. Tylko te: Legacy B4 RS JDM BE - BH series1999-2001 190 PS (140 kW) Legacy JDM BL - BP series2003-2009 190 PS (140 kW) Edytowane 11 Października 2015 przez skwaro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosworth1984 Opublikowano 11 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 panie gdzie ja taki unikat znajdę nie do kupienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 (edytowane) Proszę bardzo: http://www.ebay.co.uk/itm/2002-2009-EJ20-ENGINE-FORESTER-EJ20-ENGINE-AVCS-EJ204-EGR-SUBARU-LEGACY-FORESTER-/272004194950?hash=item3f54b6a286 http://www.ebay.co.uk/itm/JDM-SUBARU-LEGACY-IMPREZA-FORESTER-EJ20-DOHC-NON-TURBO-ENGINE-/251066023914?hash=item3a74b37fea Edytowane 11 Października 2015 przez skwaro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosworth1984 Opublikowano 11 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 grubo USA......... Jak ze spasowaniem silnika do budy hawkeye?? w tym temacie już wypływam na całkowicie nieznane wody przecież nie wrzucę pod maskę podepnę i już?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 Drugi jest w UK. Powiem tak, porywasz się z motyką na słońce i kompletnie nie wiesz co Cię czeka. Silnik mechanicznie pasuje p&p, elektryka do zrobienia od nowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 (edytowane) Każdy EJ204 Ma zmienne fazy na wałkach ssących... Ogólnie to proponuje autorowi najpierw nabyć trochę wiedzy odnośnie silników Subaru, różnic pomiędzy poszczególnymi modelami, stosowanej elektroniki przez Subaru w modelach Na i Turbo następnie temat przemyśleć 10 razy Jeśli wykonałby bulgoczące tj na nierownoodległościowym kolektorze 2.0 200km wolnossące Subaru to byłby to wyczyn na skalę światową... Edytowane 11 Października 2015 przez szociu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 Każdy EJ204 Ma zmienne fazy na wałkach ssących... Ale nie każdy ma 190KM w serii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 (edytowane) parę postów wyżej pisałeś że żaden Europejski EJ204 nie miał AVCS co jest bzdurą Edytowane 11 Października 2015 przez szociu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosworth1984 Opublikowano 11 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 Ogólnie to proponuje autorowi najpierw nabyć trochę wiedzy odnośnie silników Subaru, różnic pomiędzy poszczególnymi modelami, stosowanej elektroniki przez Subaru w modelach Na i Turbo czytam co mogę i co znajdę przecież nie ma kompendium wiedzy w jednym artykule Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 parę postów wyżej pisałeś że żaden Europejski EJ204 nie miał AVCS co jest bzdurąNie pisałem że żaden nie ma AVCS tylko że żaden z tych w imprezach nie ma 190KM, może nieprecyzyjnie to napisałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 Dalbym sobie spokoj. Podobny problem jest ze starymi silnikami mazdy. Byl jeden w PL co się uparł strasznie i z serii BP(1.8 ok 130hp) zrobil cos ok 180hp .Trwało to kilka lat i pochłonęło kontener pieniędzy.Aktualnie silnik ten juz nie żyje. Ten sam typ silnika (BP) inny gość doposażył w T i na seryjnych bebechach dzielnie znosił ok 270hp,upalany na ćwiartkę co nie miara.Aktualnie zakuty wypluwa ok 370hp i wygrywa regularnie imprezy 3\4 mili.Kosztowo ulamek tego co tamto N/A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krystian Bachorski Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 Wsadz superchargera http://www.bulletcars.com/superchargers/subaru/sohc-2.0-litre-Flat-4-cylinder-impreza-supercharger-system.html Pobaw sie z chlodzenie oraz wydechem i bedzie jedyna taka imprezka w PL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosworth1984 Opublikowano 12 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 nikt nie mówił, że zaparłem się jak osioł i zrobię to, Czekam jeszcze na opinię z serwisu MTS Dzierżoniów odnośnie wałków rozrządu..... jeśli będzie negatywna poprzestanę na dobrym dolocie z przepustnicą i stożkiem oraz wydechu WRX znajomi mi pospawają z nierdzewki w ECU Project http://d.peku33.net/public/Bulgot/ zastanawiające było stwierdzenie że komputer HITACHI nie jest mapowalny prawda czy komuś się udało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 (edytowane) Wsadz superchargera http://www.bulletcars.com/superchargers/subaru/sohc-2.0-litre-Flat-4-cylinder-impreza-supercharger-system.html Pobaw sie z chlodzenie oraz wydechem i bedzie jedyna taka imprezka w PL Ale nie pierwsze Subaru bo właśnie powoli kończymy projekt Outbacka H6 z Rotrexem, chyba pierwszy w PL Zwykłe EJ204 po dołożeniu C30-94 powinno wypluć okolice 250KM i wyjdzie taniej niż robienie N/A na 200KM Co do ECU to jest niemapowalne i konieczny jest albo jakiś piggyback albo lepiej standalone. Edytowane 12 Października 2015 przez skwaro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosworth1984 Opublikowano 12 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 piggyback albo lepiej standalone a tak w normalnym języku bo nie kumam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się