paskalxxx Opublikowano 6 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2004 Czy ktoś wiem może jakie sa różnice pomiedzy impreza wrx w usa a ta ktora mozna kupic w SIP? Mam mozliwosc sprowadzenia na mienie imprezy i zastanawiam sie czy warto.Prosze o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hwojtek Opublikowano 6 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2004 Ściągnij sobie STi, WRX warto tylko dlatego, że trochę tańszy. US STi ma jaja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 6 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2004 WRX w USA ma słabsze hamulce, 16'' koła, badziewne opony. Reszta wygląda podobnie. Jeszcze światła mogą być inne (ale nie muszą). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paskalxxx Opublikowano 6 Lutego 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2004 dzieki za odpowiedz.jakie sa roznice miedzy sti usa a nasza.amoze ktos wie co to jest Driver Controlled Center Differential (DCCD). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek@klubsubaru.pl Opublikowano 6 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2004 moze ktos wie co to jest Driver Controlled Center Differential (DCCD). centralny dyferencjał włączany manualnie przyciskiem/dzwigienką umieszczoną w kokpicie? pzdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 6 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2004 Oczywiście pierwsza koncepcją na temat DCCD-A jest niesłuszna. System z US-spec STI, JDM-STI i innych limitowanym modeli to centralnymechanizm róznicowy z elektornicznie sterowana charakterystyka blokowania, która zarówno możebyć przestawiana przez kierowcę jak i działać w trybie automatycznym (stąd to A na końcu). No i umozliwia nawroty na ręcznym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paskalxxx Opublikowano 6 Lutego 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2004 Dzieki za odpowiedz azrael.napisz jeszcze cos wiecej na czym polega ta mozliwosc nawrotu na recznym.moze znasz jeszcze roznice pomiedzy sti usa a ta sprzedawana w polsce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 6 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2004 DCCD-A korzysta z czujnika ręcznego - tego od czerwonej lampki na desce i rozłącza blokadę centralnego mechanizmu różnicowego zapobiegając uszkodzeniu mechanizmu i umozliwając zablokowanie kół tylnych na nawrocie. Skrzynia z DCCD-A może być spokojnie zamontowana jako kompletny kit w EU-specu ale koszty są duże. No i w razie awarii problem.. duzy problem. US-spec różni się dość poważnie. Silnik EJ25T (2.5 litra). Inne amortyzatory i spręzyny, podobno inne górne mocowania McPhersonów, inne fotele, światła, bodajże felgi i opony Bridgestone Potenza RE070. Coś mi na pewno umknęło ale ktoś pewnie dopowie. Było o tym wielokrotnie na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paskalxxx Opublikowano 6 Lutego 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2004 Jeszcze jedno.tak ogolnie to warto sprowadzic sti z usa nie chodzi mi tylko o cene(bo wiem ze jest taniej) ale o sam samochod?a jesli chodzi o to inne zawieszenie fotele lampy i inne to czym to sie rozni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 6 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2004 Warto ze względu na silnik 2.5 litra. Zawieszenie jest takie jak w japońskim Subaru Impreza WRX-STI Spec.C, poza spręzynami które sa bardziej miękkie - warto zamienić na oryginalne sprężyny STI od Spec.C. Fotele sa z bocznymi poduchami, ponoć słabo trzymają. Światła są amerykańskie i w dodatku HID bodajże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 7 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2004 To w końcu chcesz WRXa czy STi? Jeśli chodzi o STi to jest to Spec-C trochę ucywilizowany z silnikiem co bardzo da się lubić. Jak Azrael napisał, warto zmienić sprężynki na "Pinks" bo bardzo odmienia to auto na plus. Jak chcesz coś wiedzieć specyficznego o tym autku to pytaj. WRXa też miałem i trochę jeszcze pamiętam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paskalxxx Opublikowano 7 Lutego 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2004 hej czy znasz moze jakies dane techniczne sti usa.Moze ktos wkoncu poradzi czy warto tego sti kupic i jezdzic nim w polsce??a jeszcze co z tymi swiatlami HID co to za swiatla.czym sie roznia od tych montowanych u nas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 7 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2004 Proponuję jednak posłużyć się jakąkolwiek wyszukiwarką anie o wszystko pytać na forum. HID - high intensity discharge, po naszemu Lampy Xenonowe, z tym że niehomologowane i nielegalne w Europie bo symetryczne, a u nas obowiązują asymetryczne. STI ciekawy jako auto dla fanatyka, ale w Europie oznacza to spory problem z częściami, pewnie to jeszcze skomentuje Dyrekcja ale nie sądzę żeby w sieci serwisowej SIP dało sie kupic jakiekolwiek części do motoru EJ25T albo do DCCD-A. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 7 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2004 Tutaj masz troche danych technicznych: http://www.sportcompactcarweb.com/features/0307scc_stievo/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip D. Opublikowano 7 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2004 Proponuję jednak posłużyć się jakąkolwiek wyszukiwarką anie o wszystko pytać na forum. HID - high intensity discharge, po naszemu Lampy Xenonowe, z tym że niehomologowane i nielegalne w Europie bo symetryczne, a u nas obowiązują asymetryczne. STI ciekawy jako auto dla fanatyka, ale w Europie oznacza to spory problem z częściami, pewnie to jeszcze skomentuje Dyrekcja ale nie sądzę żeby w sieci serwisowej SIP dało sie kupic jakiekolwiek części do motoru EJ25T albo do DCCD-A. A czy czasem HID'y to nie sa po prostu lampy projektorowe (soczewkowe) :?: Bo wydaje mi sie ze to nie sa Ksenony, chociaz Ksenony tez moga byc soczewkowe. Ale HID'y jako takie wcale ksenonami byc nie musza. PZDR, Filip D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 7 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2004 hej czy znasz moze jakies dane techniczne sti usa. http://www.subaru.com/servlet/showroom? ... d=overview ENGINE Type Horizontally opposed 4-cylinder intercooled high-boost turbo with die-cast aluminum-alloy block and aluminum-alloy cylinder heads. Intercooler has driver-controlled manual water spray cooler with low-fluid indicator. Displacement 2.5 liters (150 cubic inches) Horsepower 300 @ 6000 rpm Torque (lb.-ft.) 300 @ 4000 rpm Valvetrain 16-valve with Dual Overhead Camshaft design (DOHC) with Active Valve Control System (AVCS) variable valve timing. Fuel System Sequential multi-port fuel injection system Ignition System Direct ignition system: iridium spark plugs Exhaust System STi Performance Turbo Type Engine Management Engine Control Module (ECM) manages fuel injection and ignition systems and features learning, self-diagnosis, limp-home and anti-knock capabilities Fuel Tank Capacity 15.9 gallons 2004 EPA Mileage Estimates (mpg, city/highway) 18/24 (manual transmission) CHASSIS Body Construction Unitized with hydroformed front sub-frame and front and rear crumple zones. 70% of body sheet metal is two-sided galvanized. Aluminum-alloy hood. Suspension Sport-tuned, reinforced, fully independent with coil springs and inverted struts. Front: aluminum-alloy lower L-arms with liquid-filled rear bushings and stabilizer bar. Rear: inverted struts with parallel links and stabilizer bar. Brakes Brembo performance, power-assisted with dual diagonal hydraulic circuits, Super-Sport 4-channel/4-sensor Anti-lock Braking System (ABS) and Electronic Brake-force Distribution (EBD). Front: 12.7-inch ventilated discs with 4-piston fixed position calipers. Rear: 12.3-inch ventilated discs with twin-piston fixed position calipers. Steering Quick-ratio rack-and-pinion with engine-speed-sensing variable power assist Turning Circle, Curb-to-Curb 35.4 feet Wheels 17x7.5-inch BBS aluminum-alloy (Gold or Gun Metal Gray) Tires 225/45R17 90W summer radials DRIVETRAIN Manual Transmission (Standard) 6-speed manual with overdrive All-Wheel Drive (AWD) Full-time AWD system automatically distributes power between front and rear wheels based on traction needs. WRX STi models have a Driver Controlled Center Differential (DCCD) with Automatic Mode. DCCD utilizes a planetary center differential in conjunction with an electronically managed continuously variable transfer clutch. DIMENSIONS (inches unless otherwise noted) Wheelbase/Length 100.0/173.8 Width/Height 68.5/56.3 Track: Front/Rear 58.7/58.5 Headroom: Front/Rear 38.6/36.7 Legroom: Front/Rear 42.9/33.0 Curb Weight (pounds) (w/Manual Transmission) 3263 EPA Interior Volume (cubic feet) 87.6 EPA Cargo Volume (cubic feet) 11.0 (trunk) Maximum Towing Capacity (pounds)** 2000 **When properly equipped. See Owner's Manual for detailed instructions you should follow when towing a trailer. SAFETY FEATURES Meets all federal passenger car safety standards S All-Wheel Drive (AWD) S Suretrac limited-slip front differential S Mechanical limited-slip rear differential S 4-channel/4-sensor Super Sport Anti-lock Braking System (ABS) S Electronic Brake-force Distribution (EBD) S Dual front air bags (SRS)* S Front seat head/chest side-impact air bags (SRS)* S Height-adjustable 3-point front seatbelts with pre-tensioners and force limiters S 3-point rear seatbelts for all three seating positions S 3 rear seat child safety seat anchors S LATCH system: Lower Anchors and Tether for CHildren S Child safety rear door locks S Energy-absorbing front and rear crumple zones S 5-mph impact-absorbing bumpers S Energy-absorbing collapsible steering column S Side-impact door beams S Ring-shaped reinforcement frame construction S Safety brake pedal system S Internal child safety trunk release with self-illuminating handle S *The Supplemental Restraint System (SRS) (air bags) affords the driver and front passenger additional protection in a moderate-to-severe frontal collision. This system provides supplemental protection only, and seatbelts must be worn in order to avoid injuries to out-of-position occupants upon bag deployment and to provide the best combined protection in a serious accident. Children should always be properly restrained in the rear seat. EXTERIOR FEATURES Aluminum-alloy hood, large functional hood scoop, front bumper corner spoilers, STi body-color aerodynamic side ground effects, large chrome single-outlet tailpipe with STi logo and large rectangular trunk spoiler. S High Intensity Discharge (HID) headlights S Dual power fold-away mirrors S Variable intermittent windshield wipers S Windshield wiper fin S Rear window defogger with timer S INTERIOR FEATURES Performance-design reclining front bucket seats with driver's side height adjustment S Leather-wrapped 3-spoke STi MOMO brand steering wheel with red stitching S Leather-wrapped shifter handle and parking brake handle with red stitching S Center console storage tray and storage box S Illuminated locking glove box S Two front cup holders S Dual visor vanity mirrors with lids S Power windows and door locks S Cruise control S Remote keyless entry system with answer-back chirp S Illuminated ignition switch ring S Off-delay dome light S Trunk light S Semi-automatic air conditioning system S Air filtration system S Ambient temperature gauge S STi brand gauge pack with full needle sweep on start-up, center-mounted tachometer with red-line warning light and buzzer, digital dual-mode trip odometer, coolant temperature gauge and low-fuel light S Pre-wired for audio system S COLORS / FABRICS Aspen White Blue Perforated Ecsaine Java Black Pearl Blue Perforated Ecsaine Platinum Silver Metallic Blue Perforated Ecsaine WR Blue Pearl Blue Perforated Ecsaine Back to Top Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 7 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2004 A czy czasem HID'y to nie sa po prostu lampy projektorowe (soczewkowe) :?: Nie. Swiatla w tym STi sa typu reflektorowego. HID to technologia tworzenia swiatla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się