Skocz do zawartości

czerwony wolnossak


niebieskiultras

Rekomendowane odpowiedzi

Tymczasem kolejne kilometry pokonane ;)

tmp_19775-20170312_212500_Richtone(HDR)1641485802.thumb.jpg.4fb148df14979e563c0288639f5059b8.jpg

 

 

Wczoraj wyczyściłem   czujniki : wału i wałka rozrządu oraz wymieniłem czujnik położenia przepustnicy oraz poprawiłem napięcie pasków  alternatora i klimatyzacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, HoQ napisał:

Poliftowe ssakowe budziki mają fabrycznie takie białe podświetlanie?

Faktycznie na zdjęciu wygląda to jak biały ale to jest jasna zieleń. Oryginalnie podobno żarówki mają być w3w a ja wstawiłem w5w i swieci się przez to jaśniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Wczoraj odmówił współpracy dolny wąż chłodnicy. Na szczęście przed samym domem postanowił sobie pęknąć a nie gdzieś w trasie.

 

Założony z innego subaraka gdyż oryginal nie jest dostępny od ręki w PL.

 

 

Powoli zbliża się 270 tyś km i chyba czas zmiany na innego subaraka

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...

272000 km

 

 

 

Regulacja zaworów

tylko na 2 cylindrach wymagana była korekta (lewa głowica)

Podejrzewam że gazownik który regulował zawory przy 230 tysiącach wyregulowal tylko prawa głowice  (patrząc z pozycji kierowcy) a lewa z racji słabego dostępu "olał"

Przy okazji nowe świece NGK i filtr powietrza Knecht

 

 

Jakby ktoś był zainteresowany to rozważam sprzedaż :)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, rosaskc napisał:

Czyli będzie dobra sztuka do kupienia ;) Na co chciałbyś zmienić?

Mechanicznie może i jest ok (wpakowane w 2 lata prawie 9 tysięcy)  ale trzeba buda sie zająć :)

 

Zmienić chce na legacy 3/outback bądź na jakąś inną imprezę w tej cenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
2 godziny temu, rosaskc napisał:

Jak poznałeś, że się zerwała? 

Przy skręcie na maks w prawo zapalała się kontrolka airbag a gdy gdy skręt robiłem na maksa w lewo kontrolki brak.

A na chwilę przed zerwaniem słychać było szuranie spod kierownicy przy kreceniu

Edytowane przez niebieskiultras
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...