koszykbb Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Przy jezdzie na 4 i 5 biegu (bardziej słyszalne na 5) słychać przy wcisnieciu i odpusczeniu gazu jakby szurniecie o bude tak jak by ktoś przeorał jakimś metalowym pretem o podloge w okolicy tunelu srodkowego na wysokosci konsoli. Jesli gaz na 5 wcisne leciutko i wpasuje sie w moment szurniecia i tak przytrzymam gaz to szuranir jest ciagle a jak wcisne gaz znowu mocniej to ustaje. Myslalem ze 4 i 5 bieg padl wiec wymienilem skrzynie na inna i objaw jest identyczny (nie rozni sie nawet minimalnie) wiec wina skrzyni odpada. Jakies sugestie? Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubexx Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 W jakim stanie jest podpora wału ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koszykbb Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Podpora stan bdb. Sprawdzalismy przy wymianie skrzyni. Poza tym jesli podpora byla by walnieta to zalezaloby to od predkosci walu a dzieje sie to na 5 biegu nawet przy 1,5rpm a na 3 do 6tys nic. Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Poduszka skrzyni i kość w jakim stanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koszykbb Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 O ktorej kosci mówisz? Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubexx Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 (edytowane) Krzyzak walu może być uszkodzony, znajomy tak miał w e46, jemu to się działo na niskich obrotach na 3 i 4 Edytowane 1 Września 2015 przez Kubexx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 (edytowane) Łącząc oba tematy,można się pokusić o wniosek,że problem się "zazębia". Edytowane 1 Września 2015 przez cybel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brunon Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 A włączanie/wyłącznie sprzęgła zmienia coś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tranquilizer Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 A w jakim stanie masz gumy od mocowania tylnego dyfra? Bo prawdę mówiąc to podobny efekt mam po założeniu poli w mocowanich dyfra :-P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Na początek posprawdzaj czy wszystko dokręcone - i wydech też. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koszykbb Opublikowano 2 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Mocowania dyfra ok. Wydech odkrecany i przykrecany juz 3x przy wymianie skrzyni i dyfra. Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 @@koszykbb doprowadź do porządku przełożenia skrzynia/tylny dyfer i dopiero wtedy szukaj innych przyczyn "szurania". http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/82824-jak-sprawdzi%C4%87-prze%C5%82o%C5%BCenie-dyfra/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się