Skocz do zawartości

SMT6 w WRX czyli jednak sie da.


Aniolek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 63
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Przeczytałem, ale po pierwsze nie znam się na całym temacie i nie zamierzam niczego sam kombinować. Stąd moje pytanie gdzie mam pojechać, żeby było taniej i lepiej, a nawet wystarczy mi jak będzie tylko lepiej niz omawiane SMT6

 

Pozdrawiam

Norbert

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie orientuje sie jak to jest w PL, ale oprogramowanie jest dosyc proste w obsludze, wiec tylko musisz znalezc kogos, kto wie jak pracuja silniki Subaru i stroil je kiedys, lub ma wieksze doswiadczenie w strojeniu silnikow turbo i chce sie nauczyc czegos o Subaru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nor-b smt6 daje radę chociaż do Twojego bardziej zalecane jest SMT7.

W SMT7 masz obsługę zapłonu paliwa boost controler i procedurę startową LC , 2mapy, jak

się instalator postara to i można zrobić prosty shift light.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nor-b smt6 daje radę chociaż do Twojego bardziej zalecane jest SMT7.

W SMT7 masz obsługę zapłonu paliwa boost controler i procedurę startową LC , 2mapy, jak

się instalator postara to i można zrobić prosty shift light.

 

Zgadza sie.

 

Sam mam SMT6 w WRX-e już kilka mieięcy i o dziwo ani silnik nie popłynoł ani nie mam problemów z zapalaniem ani żadnych innych :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nor-b smt6 daje radę chociaż do Twojego bardziej zalecane jest SMT7.

W SMT7 masz obsługę zapłonu paliwa boost controler i procedurę startową LC , 2mapy, jak

się instalator postara to i można zrobić prosty shift light.

 

Zgadza sie.

 

Sam mam SMT6 w WRX-e już kilka mieięcy i o dziwo ani silnik nie popłynoł ani nie mam problemów z zapalaniem ani żadnych innych :mrgreen:

 

tzn ile miesięcy i jaki masz boost pik w jakim zakresie obr/min

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeszło 4 miesiące, doładowanie do 1,15bara,piki do 1,2bara, zakres utrzymywania ciś.doładowania to mniej więcej od ok. 3200 do ok. 5800obr/min po czym doładowanie powolutku spada, wartości obrotów które podałem są tak na oko jak komuś mocno zależy to mogę się "golnąć" i zrobić notatki, AFR na częściowo otwartej przepustnicy mam ok. i na WOT też jest ok.

 

Bardziej skomplikowane pytania to prosiłbym kierować do Jacka ponieważ ja takiej wiedzy jak on ma nie posiadam i zdarzyć się może że, sam sobie szkody na robie niezbyt fachowymi opdpowiedziami.

 

Pozdro :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeszło 4 miesiące, doładowanie do 1,15bara,piki do 1,2bara, zakres utrzymywania ciś.doładowania to mniej więcej od ok. 3200 do ok. 5800obr/min po czym doładowanie powolutku spada, wartości obrotów które podałem są tak na oko jak komuś mocno zależy to mogę się "golnąć" i zrobić notatki, AFR na częściowo otwartej przepustnicy mam ok. i na WOT też jest ok.

 

Bardziej skomplikowane pytania to prosiłbym kierować do Jacka ponieważ ja takiej wiedzy jak on ma nie posiadam i zdarzyć się może że, sam sobie szkody na robie niezbyt fachowymi opdpowiedziami.

 

Pozdro :smile:

 

tzn jaki AFR ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niepamiętam :???: to było przeszło 4 miechy temu a ja przywykłem do pilnowania wskaznika AFR ale niestety nie podaje on wartosci w cyfrach tylko w diodach wiec dopuki nie podłacze laptopa to nici z tego a strzelac na oko to nie bede bo to zbyt powazny parametr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...