Kuba Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Na ebc tez szkoda kasy, efekt podobny do SMT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 to powiedz nam co lepiej zrobic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Reflash orginalnego ECU plus ewentualnie boost solenoid od GMC Typhoon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nor-b Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 I gdzie i skoro SMT6 jest drogie to ile kosztuej to o czym piszesz i co daje? Pozdrawiam Norbert Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Jest za darmo, taniej juz sie chyba nie da? Jak chcesz sie dowiedziec wiecej, to przeczytaj ten temat od poczatku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nor-b Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Przeczytałem, ale po pierwsze nie znam się na całym temacie i nie zamierzam niczego sam kombinować. Stąd moje pytanie gdzie mam pojechać, żeby było taniej i lepiej, a nawet wystarczy mi jak będzie tylko lepiej niz omawiane SMT6 Pozdrawiam Norbert Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Nie orientuje sie jak to jest w PL, ale oprogramowanie jest dosyc proste w obsludze, wiec tylko musisz znalezc kogos, kto wie jak pracuja silniki Subaru i stroil je kiedys, lub ma wieksze doswiadczenie w strojeniu silnikow turbo i chce sie nauczyc czegos o Subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzak Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 nor-b smt6 daje radę chociaż do Twojego bardziej zalecane jest SMT7. W SMT7 masz obsługę zapłonu paliwa boost controler i procedurę startową LC , 2mapy, jak się instalator postara to i można zrobić prosty shift light. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aniolek Opublikowano 26 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 nor-b smt6 daje radę chociaż do Twojego bardziej zalecane jest SMT7.W SMT7 masz obsługę zapłonu paliwa boost controler i procedurę startową LC , 2mapy, jak się instalator postara to i można zrobić prosty shift light. Zgadza sie. Sam mam SMT6 w WRX-e już kilka mieięcy i o dziwo ani silnik nie popłynoł ani nie mam problemów z zapalaniem ani żadnych innych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek MTS Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 nor-b smt6 daje radę chociaż do Twojego bardziej zalecane jest SMT7.W SMT7 masz obsługę zapłonu paliwa boost controler i procedurę startową LC , 2mapy, jak się instalator postara to i można zrobić prosty shift light. Zgadza sie. Sam mam SMT6 w WRX-e już kilka mieięcy i o dziwo ani silnik nie popłynoł ani nie mam problemów z zapalaniem ani żadnych innych tzn ile miesięcy i jaki masz boost pik w jakim zakresie obr/min Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aniolek Opublikowano 27 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 Przeszło 4 miesiące, doładowanie do 1,15bara,piki do 1,2bara, zakres utrzymywania ciś.doładowania to mniej więcej od ok. 3200 do ok. 5800obr/min po czym doładowanie powolutku spada, wartości obrotów które podałem są tak na oko jak komuś mocno zależy to mogę się "golnąć" i zrobić notatki, AFR na częściowo otwartej przepustnicy mam ok. i na WOT też jest ok. Bardziej skomplikowane pytania to prosiłbym kierować do Jacka ponieważ ja takiej wiedzy jak on ma nie posiadam i zdarzyć się może że, sam sobie szkody na robie niezbyt fachowymi opdpowiedziami. Pozdro :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek MTS Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Przeszło 4 miesiące, doładowanie do 1,15bara,piki do 1,2bara, zakres utrzymywania ciś.doładowania to mniej więcej od ok. 3200 do ok. 5800obr/min po czym doładowanie powolutku spada, wartości obrotów które podałem są tak na oko jak komuś mocno zależy to mogę się "golnąć" i zrobić notatki, AFR na częściowo otwartej przepustnicy mam ok. i na WOT też jest ok. Bardziej skomplikowane pytania to prosiłbym kierować do Jacka ponieważ ja takiej wiedzy jak on ma nie posiadam i zdarzyć się może że, sam sobie szkody na robie niezbyt fachowymi opdpowiedziami. Pozdro :smile: tzn jaki AFR ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aniolek Opublikowano 28 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Niepamiętam :???: to było przeszło 4 miechy temu a ja przywykłem do pilnowania wskaznika AFR ale niestety nie podaje on wartosci w cyfrach tylko w diodach wiec dopuki nie podłacze laptopa to nici z tego a strzelac na oko to nie bede bo to zbyt powazny parametr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 To znaczy ze masz w samochodzie zainstalowana sonde szerokopasmowa razem z kontrolerem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi