Kuba Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 EcuExplorer http://www.openecu.org/index.php?title=Downloads Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aero9000 Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 dzięki zaraz laduje laptopa i w trasę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldenarts Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Kuba, a nie wiesz czy da się w podobny sposób diagnozować Legacy 94 2.2 czy tylko nowsze samochody...? a jeśli tak to czy bedzie roznica w diagnozowaniu turbo i bez..? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Nie mam pojecia, auto chyba musi byc z gniazdem OBD2, nie testowalem tego programu w innych samochodach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 nie mam defi, nie mam laptopa i nie mam pasażera :sad:, będę zaraz jechał do pracy więc sam zobaczę co tam pokazuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 jedno oko a drogę, drugie na zegary , a tak na serio ta jak to się sprawdza. Eee no bez przesady ze nie masz jak rzucic okiem no chyba ze masz je na slupku ( pasazera ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 to żarty były oczywiście ale jadąc do pracy postanowiłem baczniej przyjżeć się temu ustrojstwu. i tak, po odpaleniu jest na minusie jakieś 0.6-0.7 a jak maksymalnie udało mi się zaobserwować ok 0.5 na plusie. Tak powinno być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 A jakie jednostki..? STi ładuje chyba ponad 1.1 bara..? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 ale sumuje się to co jest na minusie i na plusie? zegar mam taki "salonowy"jak montują w us spec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Nie nie sumuje sie to co masz w - masz w podcisnieniu a to co w + to odczyt ladowania. I nawet jak bys mial w PSI w co watpie to odpowiednikiem 1.1 Bar jest ok 15.9 PSI wiec jak masz wsakzanie 0.5 to masz cos nie teges Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 o o albo coś żle podpięte albo idę do wątku "coś nie teges"... to ewentualne słabe ładowanie może być związane z palącym się CEL z powodu sondy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 to ewentualne słabe ładowanie może być związane z palącym się CEL z powodu sondy? Mało prawdopodobne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Ale wiąże się z tym, że auto kijowo jeździ. Jest wolne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 no to to się domyślam, tylko że auto jeżdzi dobrze i nie jest jakoś wolne i dlatego moje zdziwienie tym wskzaniem zegara... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 chciałbym się dowiedzieć jak się sprawdza to doładowanie? jadę na maksa i patrzę do jakiej wartości wychyla się wskazówka, czy może robi się to inaczej? najprosciej > 4/5 bieg (u ciebie 5/6) sredni zakres obrotow (najlepiej zanim zacznie ladowac) i pelny but. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 o to to tooo, na taką odpowiedz czekałem, dzięki Abt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 no dziś rano jadąc do pracy zrobiłem mały test, choć prosta nie wystarczyła doszedłem do 1 bara i wydaję się że jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 no, czyli jakies 40-50% za malo :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi