Skocz do zawartości

Łącznik drążka stabilizacji


MichaPL

Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj wymienialem. Tak z ciekawosci ile kosztuje oryginal. Ja dalem za swoje 77zl / szt. Mowilem swojemu mechanikowi, ze nie chce najtanszych tylko takie, zebym wymienil i nie wracal do tematu (planuje przejechanie autem nie wiecej jak 20000km). Roznice w cenie 20zl / sztuce mnie nie interesuja. Maja byc dobre.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to gum nie wymienisz.

 

Ja miałem problem z plastikowymi:

post-6917-0-68470900-1434545722_thumb.jpg

post-6917-0-77443400-1434545731_thumb.jpg

 

i zastąpiłem je takimi:

post-6917-0-47678000-1434545739_thumb.jpg

 

 

Twoje też można zastąpić takimi.

Ja u siebie dodatkowo przy wahaczu zamontowałem grubszą śrubę. Wymagało to rozwiercenia otworów w wahaczu, ale tylko o 2 mm, a śruba o wiele konkretniejsza.

 

U Ciebie pewnie kąty są trochę mniej przyjazne takim łącznikom, ale jeżdżą już takie w kilku subaru i na razie bez reklamacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem z tylu bardzo polecane i chwalone Febi 28439 (90zl/sztuka), wytrzymaly 25.000km. Teraz mam Febest ZLT-SB-006 (40zl/sztuka) i maja aktualnie przejechane 23.000km.

Oryginaly przejechaly u mnie 48.000km + nie wiem ile u poprzedniego wlasciciela.

 

T.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie koniecznie cena musi isc w parze z jakoscia :). Cena za oryginal jest tak wysoka bo to .... oryginal :). I nic wiecej. Oczywiscie sa zamienniki i zamienniki. Niektore nie nadaja sie do niczego, ale wiele nie odbiega jakoscia od tych montowanych w serwisie. Powiem wiecej, czesto to to samo, ale z inna etykieta.

A to ze od nowosci auto przejechalo na np oryginalnych amortyzatorach np 150000 km nie oznacza ze po wymianie na tych samych przejedzie kolejne 150000. Tak to niestety nie dziala.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie koniecznie cena musi isc w parze z jakoscia :). Cena za oryginal jest tak wysoka bo to .... oryginal :). I nic wiecej. Oczywiscie sa zamienniki i zamienniki. Niektore nie nadaja sie do niczego, ale wiele nie odbiega jakoscia od tych montowanych w serwisie. Powiem wiecej, czesto to to samo, ale z inna etykieta.

A to ze od nowosci auto przejechalo na np oryginalnych amortyzatorach np 150000 km nie oznacza ze po wymianie na tych samych przejedzie kolejne 150000. Tak to niestety nie dziala.

Często inne części sa montowane na pierwszy rzut produkcja inna jakość jest na aftermarket(gorsza). Kyo pracuje w automotive jest tego świadomy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok to jaka firma  jest coś warta?

Nie potrafie Ci doradzic. Opieram sie na zdaniu swojego mechanika :). Znam czlowieka juz 25 lat i tyle czasu woze do niego auta na mechaniczne naprawy (wymiany zawieszenia, klockow itp). I nigdy nie mialem zastrzezen. Mowilem mu tylko, ze ma byc dobrze a on jezdzil do sklepu i zamawial czesci. Nie wiem jakiej firmy laczniki zalozyl teraz, pamietam ze bylo to tylko cale czerwone opakowanie a kosztowaly 77zl / sztuke. :).

Napisze tak. Nie jezdze nigdy zadnym autem dluzej jak 4 lata a przebiegi w tym czasie nie przekraczaja 30-40 tys km. Nie przypominam sobie, aby w jakimkolwiek aucie dwa razy to samo padlo z rzeczy ktore wymienial. Zwykle jest to jednorazowa wymiana :). Do sprzedazy samochodu. Mam nadzieje ze i tym razem bedzie podobnie, zwlaszcza ze za 2 lata chce kupic Outbacka i pozbyc sie Legasia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...