Azrael Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 Naped FWD dobry jest do minivana, a nie do auta o ambicjach sportowych. Trochę przesadziłeś ;-) 90% samochodów rajdowych to FWD i jakoś dają radę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milek Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 chyba nie zrozumiales Kuba a diesel nie ma tu nic do tego (nadal lubie klekoty -no moze poza dzwiekiem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 Naped FWD dobry jest do minivana, a nie do auta o ambicjach sportowych. Trochę przesadziłeś ;-) 90% samochodów rajdowych to FWD i jakoś dają radę. Tylko powiedz mi ze tak jest poniewaz auta FWD lepiej sie prowadza i lepiej przenosza moc na droge, czy dlatego ze lepiej pasuja do aktualnej polityki marketingowej koncernow samochodowych? Pozatym zawsze mozna tak usawic przepisy ze beda faworyzowaly dany typ napedu i beda ograniczaly inny, co go droga selekcji naturalnej wyeliminuje po jakims czasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 Kuba, ja doskonale dlaczego takjest a nie inaczej, ale nie zmienia to faktu że są sportowe samochody z przednim napędem i to zarówno bardzo szybkie jak i bardzo dobrze się prowadzące.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 Tylko w wersji ulicznej to mozna je liczyc na palcach jednej (moze dwoch) reki. Natomiast tych z poprawnym napedem jest juz duzo wiecej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 Samochodów tylnonapędowych po tej stronie oceanu jest ogólnie dość mało, a fajne przednionapędówki sportowe i usportowione mógłbym jakiś czas wyliczać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 To tak z ciekawosci wymien z 10. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 1. Peugeot 106 S16 2. Citroen Saxo VTS 3. Citroen C2 VTS 4. Honda Civic Type-R 5. Honda Integra Type-R 6. Mini Cooper (stary) 7. Mini Cooper (nowy) 8. Peugeot 205 1.9 GTI 9. Volkswagen Golf GTI (oryginalny MK I) 10.Skoda Fabia RS to tak na szybko... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 Spora czesc z tych aut jest juz obecnie nieprodukowana, i pozatym dysponuja dosc niskimi mocami, na szutry moze wystarczyc ale na asfalt moze byc za malo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 ehh.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 11. Opel Kadett GSI 12. Opel Astra GSI 13. Renault Clio 16V/Williams (powinny być dwie osobne pozycje, ale niech będzie jedna, ta sama buda…) 14. Renault Clio Sport 15. Nissan Sunny GTI 16. Honda Civic 1.6 VTEC 17. Fiat Bravo HGT 18. Alfy GTA 147 i 156 (powinny być dwie osobne pozycje, ale niech będzie jedna, ten sam silnik…) 19. Suzuki Swift GTI 20. Citroen Xsara VTS Jest i wiele innych, ale pomijam tu samochody typu obecna Astra OPC, która ma co prawda potencjał (240KM), ale też i gównianą elektronikę kontrolującą jazdę, której nie da się wyłączyć. Mocna ośka w lekkiej budzie to super jazda. Prowadzenie czterołapa, nawet duuuużo mocniejszego, jest jak oglądanie wieczorynki z Misiem Uszatkiem. Mocna, mała ośka to jak seans Obcego, gdzie wrażenia są takie, jakby za każdym razem widziało się go pierwszy raz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 Napęd na cztery to napęd na cztery. Można mieć frajdę z jazdy. Mój wybór byłby prosty. Chyba że gość jest "mistrzem prostej" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 ... Mocna ośka w lekkiej budzie to super jazda. Pomijajac ta cala liste autek do miasta, ulatwiajacych parkowanie rownolegle, to sie calkowicie zgadzam z toba: Lotus Elise, Toyota MR2 Spyder, Mazda MX5, Honda S2000, Pontiac Solstice itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 Daj mi listę kozaków którzy nadażą za Jarmajem jadącym Clio Sport po odcinku Rościszów-Walim za pomocą np. S2k czy MR2. Trochę z innej bajki auta. Fajne ale z innej bajki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 Jak mam niby to zrobic jak nawet nie wiem gdzie to jest i nie znam Jarmaja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 Problem polega na tym że to są trudne i niestabilne auta, bardzo fajne na gładkim torze ale na nierónych drogach z gwałtownymi zmianami poziomu i pochylenia zakrętów moim zdaniem to nie do końca to. Przezmocna ośkę jednak rozumiemy przód napęd, tyły są super ale do czego innego. Na Korsyce pewnie są super :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 Prowadzenie czterołapa, nawet duuuużo mocniejszego, jest jak oglądanie wieczorynki z Misiem Uszatkiem. Dla mnie, jako Twojego pasażera, to był film sensacyjny. A takie lubię najbardziej! A co do tych FWD: - Toyota Corolla T-Sport; - Focus ST170 (o nowym nic nie mogę powiedzieć) - Peugeot 206 RC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 Pomijajac ta cala liste autek do miasta, ulatwiajacych parkowanie rownolegle, Mało widać wiesz o jeździe... Ale nie upadaj na duchu, zawsze można nadrobić zaległości! Wystarczy tylko chcieć... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 Pomijajac ta cala liste autek do miasta, ulatwiajacych parkowanie rownolegle, Mało widać wiesz o jeździe... Ale nie upadaj na duchu, zawsze można nadrobić zaległości! Wystarczy tylko chcieć... :roll: Jak sie koncza argumenty, to sie zaczynaja ataki osobiste :?: Dziekuje za dyskusje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 Prowadzenie czterołapa, nawet duuuużo mocniejszego, jest jak oglądanie wieczorynki z Misiem Uszatkiem. Dla mnie, jako Twojego pasażera, to był film sensacyjny. A takie lubię najbardziej! A co do tych FWD: - Toyota Corolla T-Sport; - Focus ST170 (o nowym nic nie mogę powiedzieć) - Peugeot 206 RC. O właśnie Ford Focus RS... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 Problem polega na tym że to są trudne i niestabilne auta, bardzo fajne na gładkim torze ale na nierónych drogach z gwałtownymi zmianami poziomu i pochylenia zakrętów moim zdaniem to nie do końca to. Przezmocna ośkę jednak rozumiemy przód napęd, tyły są super ale do czego innego. Na Korsyce pewnie są super :-) Azrael, sam kiedys pisales na forum ze sie boisz jezdzic autem tylnonapedowym, bo nie masz z nimi duzo doswiadczenia, wiec skad taka opinia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 Pomijajac ta cala liste autek do miasta, ulatwiajacych parkowanie rownolegle, Mało widać wiesz o jeździe... Ale nie upadaj na duchu, zawsze można nadrobić zaległości! Wystarczy tylko chcieć... :roll: Jak sie koncza argumenty, to sie zaczynaja ataki osobiste :?: Dziekuje za dyskusje. Czy uważasz wypowiedź mówiącą o tym że FWD to tylko na zakupy do miasta gdy podano Ci tyle przykładów za argument? Dodajmy jeszcze że w przeróżnych seriach wyścigowych łącznie z WTCC startują samochody FWD, więc to nie tylko domena głupich rajdowców z Europy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 Problem polega na tym że to są trudne i niestabilne auta, bardzo fajne na gładkim torze ale na nierónych drogach z gwałtownymi zmianami poziomu i pochylenia zakrętów moim zdaniem to nie do końca to. Przezmocna ośkę jednak rozumiemy przód napęd, tyły są super ale do czego innego. Na Korsyce pewnie są super :-) Azrael, sam kiedys pisales na forum ze sie boisz jezdzic autem tylnonapedowym, bo nie masz z nimi duzo doswiadczenia, wiec skad taka opinia? Stąd że znam takich któzy jeżdżą lub jeździli dużo lub wyłącznie RWD i myślą podobnie. Mój skądinąd bardzo szybki kolega jeżdżący wyłącznie BMW zawsze ze zdziwieniem ogląda wyścigi WTCC jjak pada deszcz i się zastanawia jakim cudem oni tymi BMW tak stabilnie jeżdżą w deszczu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 Problem polega na tym że to są trudne i niestabilne auta, bardzo fajne na gładkim torze ale na nierónych drogach z gwałtownymi zmianami poziomu i pochylenia zakrętów moim zdaniem to nie do końca to. Przezmocna ośkę jednak rozumiemy przód napęd, tyły są super ale do czego innego. Na Korsyce pewnie są super :-) Azrael, sam kiedys pisales na forum ze sie boisz jezdzic autem tylnonapedowym, bo nie masz z nimi duzo doswiadczenia, wiec skad taka opinia? Stąd że znam takich któzy jeżdżą lub jeździli dużo lub wyłącznie RWD i myślą podobnie. Mój skądinąd bardzo szybki kolega jeżdżący wyłącznie BMW zawsze ze zdziwieniem ogląda wyścigi WTCC jjak pada deszcz i się zastanawia jakim cudem oni tymi BMW tak stabilnie jeżdżą w deszczu. Czyli ze oni tez nie potrafia jezdzic RWD, skoro sie zastanawiaja jak inni moga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 Kuba, czy swoje umiejętności też porównujesz do Loeba..? Który ogarnia 4x4? I jedzie stabilnie tam, gdzie 99% kierowców czterołapem - nie mogłoby pojechać stabilnie..? Ale auta RWD są fajne... Marzy mi się taka S2000... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się