Skocz do zawartości

Pompa wsp. Sti 2005 2.0


szymex

Rekomendowane odpowiedzi

Czy na pewno rozróżniacie naprawę polegajacą na wymianie uszczelek i uszczelniaczy od regeneracji ?

Jeśli regeneracja polegająca na wymianie uszczelek to rozumiem, że nie. Ale prawdziwa regeneracja wiąże się często z wymianą twojej starej pompy na inną już zregenerowaną (często wypiaskowaną). Lauber w Słupsku oferował kiedyś taką usługę. W skrajnych przypadkach podobno wymieniali nawet obudowę. Pytanie tylko ile w tym prawdy ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy na pewno rozróżniacie naprawę polegajacą na wymianie uszczelek i uszczelniaczy od regeneracji ?

Jeśli regeneracja polegająca na wymianie uszczelek to rozumiem, że nie. Ale prawdziwa regeneracja wiąże się często z wymianą twojej starej pompy na inną już zregenerowaną (często wypiaskowaną). Lauber w Słupsku oferował kiedyś taką usługę. W skrajnych przypadkach podobno wymieniali nawet obudowę. Pytanie tylko ile w tym prawdy ? 

 

A czy napewno wiesz , i znasz zasadę i budowę pompy w SUB i wiesz czy ją można regenerowac , i czy wogole jest mozliwe ? 

Ja regenerowalem w wrx'ie i uwazam ze to szkoda kasy. Lepiej kupic nowa i miec z glowy.

 

i masz racje , niestety z pompami wsp. jest mega problem z regeneracja 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Helmut, o 23 Apr 2015 - 18:41, powiedział: Czy na pewno rozróżniacie naprawę polegajacą na wymianie uszczelek i uszczelniaczy od regeneracji ? Jeśli regeneracja polegająca na wymianie uszczelek to rozumiem, że nie. Ale prawdziwa regeneracja wiąże się często z wymianą twojej starej pompy na inną już zregenerowaną (często wypiaskowaną). Lauber w Słupsku oferował kiedyś taką usługę. W skrajnych przypadkach podobno wymieniali nawet obudowę. Pytanie tylko ile w tym prawdy ? A czy napewno wiesz , i znasz zasadę i budowę pompy w SUB i wiesz czy ją można regenerowac , i czy wogole jest mozliwe ?

 

Jak mi odmówiła posługi pompa w bugu, a miałem już "nową" to tą padniętą z ciekawości rozłożyłem :) Z tego co pamiętam to jej konstrukcja raczej wyklucza naprawę. W moim przypadku przytarły się łopatki które pompują olej i pompa miała ciśnienie jak sik 90 latka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Czy na pewno rozróżniacie naprawę polegajacą na wymianie uszczelek i uszczelniaczy od regeneracji ?

Jeśli regeneracja polegająca na wymianie uszczelek to rozumiem, że nie. Ale prawdziwa regeneracja wiąże się często z wymianą twojej starej pompy na inną już zregenerowaną (często wypiaskowaną). Lauber w Słupsku oferował kiedyś taką usługę. W skrajnych przypadkach podobno wymieniali nawet obudowę. Pytanie tylko ile w tym prawdy ? 

 

A czy napewno wiesz , i znasz zasadę i budowę pompy w SUB i wiesz czy ją można regenerowac , i czy wogole jest mozliwe ? 

Ja regenerowalem w wrx'ie i uwazam ze to szkoda kasy. Lepiej kupic nowa i miec z glowy.

 

i masz racje , niestety z pompami wsp. jest mega problem z regeneracja 

 

Dlatego dodałem : pytanie ile w tym prawdy ?

Jak widzę regenerację pomp wspomagania do subaru w "garażu" to wiem, że na pewno bym nie oddał tam pompy.

Nie jestem zwolennikiem regeneracji ja bym kupił nową, a temat Laubera poruszyłem bo wyglądało mi to na dość porządną "fabrykę" ale z tego co piszesz wynika, że wszędzie Cię próbują wyyyyydmuchać. Dzięki za info, w razie w na pewno kupię nową albo w ostateczności drugą.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...