Jump to content

Pompa wsp. Sti 2005 2.0


szymex
 Share

Recommended Posts

Czy na pewno rozróżniacie naprawę polegajacą na wymianie uszczelek i uszczelniaczy od regeneracji ?

Jeśli regeneracja polegająca na wymianie uszczelek to rozumiem, że nie. Ale prawdziwa regeneracja wiąże się często z wymianą twojej starej pompy na inną już zregenerowaną (często wypiaskowaną). Lauber w Słupsku oferował kiedyś taką usługę. W skrajnych przypadkach podobno wymieniali nawet obudowę. Pytanie tylko ile w tym prawdy ? 

Link to comment
Share on other sites

Czy na pewno rozróżniacie naprawę polegajacą na wymianie uszczelek i uszczelniaczy od regeneracji ?

Jeśli regeneracja polegająca na wymianie uszczelek to rozumiem, że nie. Ale prawdziwa regeneracja wiąże się często z wymianą twojej starej pompy na inną już zregenerowaną (często wypiaskowaną). Lauber w Słupsku oferował kiedyś taką usługę. W skrajnych przypadkach podobno wymieniali nawet obudowę. Pytanie tylko ile w tym prawdy ? 

 

A czy napewno wiesz , i znasz zasadę i budowę pompy w SUB i wiesz czy ją można regenerowac , i czy wogole jest mozliwe ? 

Ja regenerowalem w wrx'ie i uwazam ze to szkoda kasy. Lepiej kupic nowa i miec z glowy.

 

i masz racje , niestety z pompami wsp. jest mega problem z regeneracja 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Helmut, o 23 Apr 2015 - 18:41, powiedział: Czy na pewno rozróżniacie naprawę polegajacą na wymianie uszczelek i uszczelniaczy od regeneracji ? Jeśli regeneracja polegająca na wymianie uszczelek to rozumiem, że nie. Ale prawdziwa regeneracja wiąże się często z wymianą twojej starej pompy na inną już zregenerowaną (często wypiaskowaną). Lauber w Słupsku oferował kiedyś taką usługę. W skrajnych przypadkach podobno wymieniali nawet obudowę. Pytanie tylko ile w tym prawdy ? A czy napewno wiesz , i znasz zasadę i budowę pompy w SUB i wiesz czy ją można regenerowac , i czy wogole jest mozliwe ?

 

Jak mi odmówiła posługi pompa w bugu, a miałem już "nową" to tą padniętą z ciekawości rozłożyłem :) Z tego co pamiętam to jej konstrukcja raczej wyklucza naprawę. W moim przypadku przytarły się łopatki które pompują olej i pompa miała ciśnienie jak sik 90 latka.

Link to comment
Share on other sites

 

Czy na pewno rozróżniacie naprawę polegajacą na wymianie uszczelek i uszczelniaczy od regeneracji ?

Jeśli regeneracja polegająca na wymianie uszczelek to rozumiem, że nie. Ale prawdziwa regeneracja wiąże się często z wymianą twojej starej pompy na inną już zregenerowaną (często wypiaskowaną). Lauber w Słupsku oferował kiedyś taką usługę. W skrajnych przypadkach podobno wymieniali nawet obudowę. Pytanie tylko ile w tym prawdy ? 

 

A czy napewno wiesz , i znasz zasadę i budowę pompy w SUB i wiesz czy ją można regenerowac , i czy wogole jest mozliwe ? 

Ja regenerowalem w wrx'ie i uwazam ze to szkoda kasy. Lepiej kupic nowa i miec z glowy.

 

i masz racje , niestety z pompami wsp. jest mega problem z regeneracja 

 

Dlatego dodałem : pytanie ile w tym prawdy ?

Jak widzę regenerację pomp wspomagania do subaru w "garażu" to wiem, że na pewno bym nie oddał tam pompy.

Nie jestem zwolennikiem regeneracji ja bym kupił nową, a temat Laubera poruszyłem bo wyglądało mi to na dość porządną "fabrykę" ale z tego co piszesz wynika, że wszędzie Cię próbują wyyyyydmuchać. Dzięki za info, w razie w na pewno kupię nową albo w ostateczności drugą.  

Link to comment
Share on other sites

Nie wiem jak w nowszych,ale w gc8 byly 2 typy-na łożysku i na panewce.Ta pierwsza da się zregenerować,ta druga już nie(wypróbowane w autopsji ;))

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...