koszykbb Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Jaka powinna byc prawidlowa temperatura spalin na zegarze EGT w WRX 218km po remapie na 255km? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 (edytowane) Na tak postawione pytanie nie da się jednoznacznie odpowiedzieć. Gdzie umieszczona czujka? Przy jakiej jeździe? Ogolnie z czujnikiem najdalej w uppipe, a lepiej bliżej głowic, o ile nie przekraczasz 850-900st C, zwlaszcza w jakichs dłuższych okresach czasu to pewnie nie masz się co martwić przesadnie (w jakichs tam chwilach pewnie pod te wartosci bedzie podchodzic, przy wiekszym obciazeniu) Zreszta takie temperatury też raczej zobaczysz raczej jak pociśniesz nieco mocniej. Jeśli jednak oglądasz tak wysokie temperatury za często i bez ciśnięcia, to może być warto porozmawiać z tunerem o swoich obawach (to zreszta nigdy nie zaszkodzi) Przy spokojnej jeździe, tak z pamięci, chyba nie zobaczysz za częstwo więcej niz 600st C (nie chciałem tutaj użyć określenia "normalna jazda", bo dla każdego będzie ona oznaczać co innego ) Edytowane 20 Kwietnia 2015 przez AMI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Bedem szczelał. 759,35*C Dobrze by było,gdybyś podał garść faktów. Gdzie umieszczona termopara?Jakie zegary? Przy jakich obrotach/prędkościach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andremil Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Tak jak przedmówcy/pisacze wspomnieli - wszystko zależy od miejsca instalacji czujnika. U mnie w WRX 2005 po mapie i instalacji czujnika (DEFI) w downpipe max temp pokazywalo na poziomie 850 (alarm ustawiony na 830 stopni). Przy jeździe spokojnej dochodziło do 500-600 stopni przy 4k obrotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tranquilizer Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 w trasie temperatura 700-800 "spoczynkowa" temperatura 400 stopni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 W moim sonda w kolektorze budzik ustawiony na 830°C. Potrafi sie zaswiecic na torze przy podjazdzie o długości ponad 800m z 50km/h do 190. Jak mi w tym samym miejscu pokazywal kiedys 950°C to okazało się ze był uszkodzony wężyk od pomiaru ciśnienia paliwa i skończyło się wymiana bloku i tłoków. Czasami tez potrafi dojść do 850°c na autostradzie (w moim regionie) załadowanym autem prowadzonym przez małżonkę. przy hamowaniu silnikiem potrafi spasc ponizej 400°C. normalna jazda na trasie 600-800°C z przewaga 750°C 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 W moim sonda w kolektorze budzik ustawiony na 830°C. Potrafi sie zaswiecic na torze przy podjazdzie o długości ponad 800m z 50km/h do 190. Jak mi w tym samym miejscu pokazywal kiedys 950°C to okazało się ze był uszkodzony wężyk od pomiaru ciśnienia paliwa i skończyło się wymiana bloku i tłoków. Czasami tez potrafi dojść do 850°c na autostradzie (w moim regionie) załadowanym autem prowadzonym przez małżonkę. przy hamowaniu silnikiem potrafi spasc ponizej 400°C. normalna jazda na trasie 600-800°C z przewaga 750°C A jakie ciśnienie paliwa powinno być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 w serii jakies 2.9-3 bary z odpietym podcisnieniem pewnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 tylko że prz termoparze w dp trzeba brać poprawkę na to, że spaliny zdążą się schłodzić w kolektorze wydechowym i realna temperatura jest wyższa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tranquilizer Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Tylko w kolektorze przy wyjściu z 4 cylindra. Jak niesie wiesc gminna. Termopara w DP nadaje sie do mierzenia pogody (jak temperatura oleju z podstawki filtra) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 temperatura oleju z podstawki filtra jest sprawdzona, że działa i można się tym sugerować, natomiast termoparą dp można ale tylko w niektórych przypadkach - przy ciągłym upalaniu w pewnym momencie wskazania przed i za turbo się wyrównują. przy normalnej jeździe jest różnica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się