piter Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 ubytek zaużywałem po przejechaniu 20 tys kilometrów tak długo jeździsz na jednym oleju Seryjny silnik powinien jeździć na seryjnym oleju, w Twoim przypadku powinien to być 5w30 lub 5w40 ... i zmieniaj go częściej, tak max 10-15k lub co rok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojciech Ciesielski Opublikowano 26 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 (edytowane) na obecną chwile zastosuje się do zaleceń i kupie zwykły 10w40 , jeżeli będzie brał to spróbuje z 15w dokładnie ten: http://allegro.pl/valvoline-maxlife-10w40-5l-10w-40-5l-promocja-i4817007090.html w ostateczności http://allegro.pl/olej-mineralny-valvoline-all-climate-15w40-5l-i4908549981.html Edytowane 26 Marca 2015 przez Prezes912 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logicsys Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Zrób plukanke i wlej 5w40, zwiększanie lepkości to taka zabawa w G. Silnika tym nie naprawisz. Jak będzie palić olej to trzeba naprawiać silnik. Mój ma 260k przebiegu i od wymiany do wymiany nic nie ubywa, wymiana co 12k km Robiłem plukanke preparat AMS oil flush. W poprzednim aucie tez ex właściciel zalał to samo co ty masz. Samochód zimą, po odpaleniu, chodził jak epileptyk. Zrobiłem plukanke, do tego wlalem 5w30, jak zalecał producent i nie ten sam samochód był. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojciech Ciesielski Opublikowano 26 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 to teraz mam sito z mózgu więc tak płukanka i 5w40 jak jego będzie brał to zmiana na 10w40 jak tamtego też to kolejny remont tak zrozumiałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Prezes912, to ja Ci jeszcze bardziej namieszam... Mój silnik od nowości brał olej i bierze do dzisiaj. Zwykle jakąś ćwiartkę na tysiąc kilometrów, ale po szybszej jeździe autostradowej, nawet pół literka. Dolewam, sprawdzam stan i olej wymieniam co 10kkm. Tłoki w Subaru są dość "luźno" pasowane i dlatego zdarzają się egzemplarze takie jak mój. Ja bym się na Twoim miejscu do tego przyzwyczaił, bo to zużycie nie kwalifikuje tego silnika do naprawy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojciech Ciesielski Opublikowano 26 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 to że subaru lubią olej ,,jeść,, to wiem , tylko chciałem głównie zapytać o zmianę oleju bo ten mój to widać że źle dobrany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz111222 Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Towotem zalej. Ja bym się do tej porady zastosował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logicsys Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Ja w takie gadki typu "lubi pić olej nie wierze". To samo pisali szpece na forum Hondy, mój accordzik nic o tym nie wiedział, to samo pisali tu. Tu to gdzieś nawet było, żeby przy każdym tankowaniu sprawdzać stan i co? I nic, forek też nie wie, że powinien olej pić. Tylko nie mówicie mu, bo zacznie :takaemotka: PS jakiś inzynierę wymyślił co trzeba lać do silnika, żeby mu było dobrze. Nie rozumiem speców, którzy do zwykłego auta zaleją kisiel z napisem rejsing a później płaczą, że pije. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się