na obecną chwile zastosuje się do zaleceń i kupie zwykły 10w40 , jeżeli będzie brał to spróbuje z 15w
dokładnie ten:
http://allegro.pl/valvoline-maxlife-10w40-5l-10w-40-5l-promocja-i4817007090.html
w ostateczności
http://allegro.pl/olej-mineralny-valvoline-all-climate-15w40-5l-i4908549981.html
ubytek zaużywałem po przejechaniu 20 tys kilometrów a remont już prawie dwa lata temu , może olej jest zły i łyka go jak pelikan dlatego zadałem pytanie jaki kupić itp
10w40 valvoline mam kupić widzę że zdania podzielone
części remontu to tak:
nowe pierścienie
używane głowice
popychacze zaworów
i zawory
remont dwa lata temu i przejechałem bez ubytków 20 tys kilometrów teraz go coś wzięło
zastanawiam się , chciałbym ten olej zmienić jak najszybciej , myślałem też nad tym
http://allegro.pl/olej-mineralny-valvoline-all-climate-15w40-5l-i4908549981.html
chyba im wyższa W tym olej jest gęsty ? może mnie ktoś poprawić ?"
dokładnie rzecz biorąc , chodzi do zwykłej jazdy oraz zmniejszyć zużycie oleju
ewentualnie 15w
teraz leje taki syntetyczny
http://allegro.pl/valvoline-vr1-racing-10w60-5l-10w-60-gratis-i5033269584.html
Obecnie leje Valvoline 10w60 ale zauważyłem , żużycie oleju 350ml na 1500km. Ten olej używam od początku po wymianie pierścieni , moje pytanie takie czy mogę auto zalać gęstym mineralnym olejem Valvoline 20W/50 czy to będzie zły pomysł ? interesuje mnie tylko firma valvoline.
Witam , czy przełożenie z tego samochodu silnika do mojej imprezy obędzie się bez żadnych problemów , dokładnie chodzi mi o wiązkę , skrzynie czy tylko wyciągamy mój wkładamy nowy i tyle ?