Skocz do zawartości

caleczka

Nowy
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    warszawa
  • Auto
    Forester SF 2.0 N/A

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia caleczka

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

1

Reputacja

  1. caleczka

    Korozja w Foresterze

    Lutospawanie stosuje się raczej do poszyć niż do elementów konstrukcyjnych.Jest to zbyt miękkie połączenie do przenoszenia obciążeń
  2. jutro właśnie będę zmieniał przewody to sprawdzę też na innej świecy.Ogólnie w zeszłym roku miałem problem z odpaleniem w jesiennych temperaturach i znowu jest to samo..W lato palił od strzała Teraz wymieniłem czujnik położenia wałka rozrządu i dalej klops. Jak zczujnika temp wyjmę wtyczkę przy kręceniu to załączają sie wentylatory,więc wnioskuję że jest dobry? Edit Przewody wymienione a świece mają może ze 100km. Świece mokre od paliwa i średnio wyglądają ale to pewnie przez to,że je zalewa 20211109_155148.mp4
  3. co można jeszcze sprawdzić prostym multimetrem? Iskra ma kolor pomarańczowy i to mnie martwi
  4. cewka hitachi 22435aa000,co można sprawdzić multimetrem oprócz rezystancji miedzy 1-2,3-4 cylindrem? wyszło mi ~13kΩ
  5. Panowie,może ktoś poratować nr czujnika temp. płynu dla ecu? Forek '98 2.0 NA na opposedforces szukałem ale nie mogę znaleźć
  6. Ale w takim przypadku nie chodziłby z autostartu,prawda? Nie mam czasu do tego przysiąść..Ktoś z użytkowników posiada jakąś rozpiskę do sprawdzenia czujników temp,wału itp itd?
  7. Klamot pod chmurką stał,więc może to wilgoć.Jeszcze dzisiaj zobaczymy czy odpali.. No i lipa...noe chce gadac jak jest zimny.Czy takich objawów nie ma przy walniętym czujniku położenia wału?
  8. Paliwo masz z tego co piszesz. Ale czy jest go dość? Ktoś tutaj miał kiedyś problem, niby za filtrem było, ale przewody przegniły i blokowały przepływ. Dlatego jak Ci odpali z samostarem, to będzie brakowało paliwa. Odpalił za pomocą autostartu ale musiałem go przetrzymać na obrotach bo zdychał.Pochodził w sumie z 30 minut,odpalałem kilka razy i gada. Dziwna sprawa,wtryskiwacze?
  9. Nie miałbyś isry albo paliwa jakby to było immo. a może ECU robi psikus?dzisiaj plstaram się wyjąć jeszcze czujnik położenia wału
  10. Kręci energicznie? Bo w zasadzie wszystko masz żeby odpalić. Próbowałeś na samostart? Tak,kręci normalnie.Dzisiaj kupię samostart i sprawdzę.A może to immo się zblokowało?
  11. Witam,Forek SF po prawie 2 miesięcznej przerwie od odpalania z wyjętym aku nie chce zagadać.Paliwo za filtrem jest,słychać pompę,iskra też jest. Kręci rozrusznikiem a nie gada. Na świecach i nowym rozrządzie może ze 100km zrobione. Błędów miganych brak a test z zielonych kostek się odpala. Auto jest w trakcie remontu dlatego nie było palone. Gdzie jeszcze można szukać?
  12. Witam,pacjent to SF 2.0 N/A w manualu i jest problem ze zgrzytem podczas redukcji z 4 na 3.Wbijając z 4 na 2 i dalej na 3 tego nie ma.. Sprzęgło świeżo wymienione przy okazji wyciągania motoru. Ktoś coś?
  13. Jak to w końcu jest z tylną belką do forestera sf? w sieci różnie piszą a propo kompatybilności z imprezy 01-07 badz forka sg...jest ktoś kto montował z wymienionych?
  14. Czujniki są dwa..A więc tak,na stopkach przekaźników pojawia się 12V po przekręceniu kluczyka. Spiąłem zielone kostki "T" pod kierownicą i na wtyczkach od wentylatorów pojawia się impulsowo napięcie. Spróbuję zdrutować jakoś kostki bo "mechaniki" połamali zaczepy... To był ostatni raz kiedy oddałem auto w czyjeś ręce. Dziękuję wszystkim za zaangażowanie!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...