Wojciech Ciesielski Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 (edytowane) Obecnie leje Valvoline 10w60 ale zauważyłem , żużycie oleju 350ml na 1500km. Ten olej używam od początku po wymianie pierścieni , moje pytanie takie czy mogę auto zalać gęstym mineralnym olejem Valvoline 20W/50 czy to będzie zły pomysł ? interesuje mnie tylko firma valvoline. Edytowane 25 Marca 2015 przez Prezes912 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 czy mogę auto zalać gęstym mineralnym olejem Valvoline 20W/50 Towotem zalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojciech Ciesielski Opublikowano 25 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 pytam poważnie , a nie dla jaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 A może http://www.ebay.com.au/itm/PENRITE-HPR-GAS-PREMIUM-OIL-LPG-DUELFUEL-MINERAL-FULL-ZINC-20W-70-20L-DRUM-PERTH-/150819986038 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojciech Ciesielski Opublikowano 25 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 (edytowane) moje pytanie było inne , nie rozumiem ludzi myślałem że forum jest od pomocy , ewentualnie rozkminy problemów ale się myliłem Edytowane 25 Marca 2015 przez Prezes912 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 Obecnie leje Valvoline 10w60 ale zauważyłem , żużycie oleju 350ml na 1500km. Ten olej używam od początku po wymianie pierścieni , moje pytanie takie czy mogę auto zalać gęstym mineralnym olejem Valvoline 20W/50 czy to będzie zły pomysł ? interesuje mnie tylko firma valvoline. Taki mocny olej, bo katujesz auto na torze?... Czy broń Boże do zwykłej jazdy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojciech Ciesielski Opublikowano 25 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 (edytowane) dokładnie rzecz biorąc , chodzi do zwykłej jazdy oraz zmniejszyć zużycie oleju ewentualnie 15w teraz leje taki syntetyczny http://allegro.pl/valvoline-vr1-racing-10w60-5l-10w-60-gratis-i5033269584.html Edytowane 25 Marca 2015 przez Prezes912 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radnor Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 (edytowane) Ekspertem nie jestem, ale czy 10W60 nie ma po rozgrzaniu przypadkiem konsystencji wody z przeznaczeniem do ostrego upalania mocnych samochodów na torze i wymiany co kilkaset kilometrów, a nie jeżdżenia wolnym ssakiem na ryby? dokładnie rzecz biorąc , chodzi do zwykłej jazdy oraz zmniejszyć zużycie oleju ewentualnie 15w teraz leje taki syntetyczny http://allegro.pl/valvoline-vr1-racing-10w60-5l-10w-60-gratis-i5033269584.html Już samo "Racing" w nazwie powinno dać do myślenia. Edytowane 25 Marca 2015 przez radnor 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 zmniejszyć zużycie oleju Napraw silnik. Jeżeli pytasz się nas, czy wierzymy w cuda. Nie wierzymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojciech Ciesielski Opublikowano 25 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 (edytowane) jak miałem robiony silnik to obecnie jakim zalać ? proszę napisać jakim olejem zalać do mojego auta firma i oznaczenie może dlatego mam ubytek oleju Edytowane 25 Marca 2015 przez Prezes912 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 @ a może coś z serii Synpower?Lepkość 5W40 lub nawet 0W40 i wtedy zobaczyć czy silnik lubi spożywać olej. Zwiększając lepkość oleju na 20W50 możesz tylko zaszkodzić silnikowi. Jak zużycie nie spadnie czy wręcz się zwiększy,to raczej diagnozować co może byc przyczyną poboru oleju. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojciech Ciesielski Opublikowano 25 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 zastanawiam się , chciałbym ten olej zmienić jak najszybciej , myślałem też nad tym http://allegro.pl/olej-mineralny-valvoline-all-climate-15w40-5l-i4908549981.html chyba im wyższa W tym olej jest gęsty ? może mnie ktoś poprawić ?" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 chyba im wyższa W tym olej jest gęsty ? może mnie ktoś poprawić ?" No i? Zalewając olejem o tak wysokiej lepkści do tego silnika gwarantujesz sobie, że pierścienie nie nadążą czy też nie dadzą rady zbierać go ze ścianej cylindra, to raz. I dwa: olej mineralny jest do Żuka. Stąd taka, a nie inna moja pierwsza odpowiedź na Twój problem. Tyle, że tam napisałem to wszystko w dużym skrócie. Miałem nadzieję, że załapiesz. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 Im wyższa pierwsza liczba w oznaczeniu lepkości oleju,tym dłuższy czas dotarcia oleju do wszystkich punktów smarowania silnika,przy rozruchu na zimno,to tak w skrócie. Spróbuj z olejami które wymieniłem wyżej,wystarczające do N/A z naddatkiem,płyną dobrze na zimno i zabezpieczają silnik w wysokich temperaturach. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojciech Ciesielski Opublikowano 25 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 (edytowane) także kupie ten 5w40 czyli on będzie gęsty w stosunku do 10w60 ? czy bez kombinacji kupić zwykły 10w40 Edytowane 25 Marca 2015 przez Prezes912 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 "Gęstość" czy "rzadkość" oleju to potoczne czy umowne nazewnictwo,lepkość oleju w danym zakresie temperatur,pakiet dodatków itp.to bardziej znaczące dla silnika parametry oleju. 5W40 potocznie będzie "rzadszy",ale lepiej może współpracować z silnikiem. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojciech Ciesielski Opublikowano 25 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 to narazie dzięki , zaleje 5w40 i zobaczymy co dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 10w60 do n/a i to po remoncie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 5W40 jeszcze więcej weźmie... Zmień na valvoline 10W40 max live. Jeśli ten weźmie to już tylko wymiania pierscieni itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 W dodatku 350 ml oleju na 1500 km to jeszcze nie tragedia,... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 350ml/1500km po remoncie silnika to jest tragedia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Kwestia jak wyglądał ten remont... I na jakich częściach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 350ml/1500km po remoncie silnika to jest tragedia.Fakt, jeżeli po remoncie to nie jest to chyba normalne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 10w60 do n/a i to po remoncie Może to był olej na czas docierania po remoncie i trzeba było go zmienić, a nie jeździć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojciech Ciesielski Opublikowano 26 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 (edytowane) ubytek zaużywałem po przejechaniu 20 tys kilometrów a remont już prawie dwa lata temu , może olej jest zły i łyka go jak pelikan dlatego zadałem pytanie jaki kupić itp 10w40 valvoline mam kupić widzę że zdania podzielone części remontu to tak: nowe pierścienie używane głowice popychacze zaworów i zawory remont dwa lata temu i przejechałem bez ubytków 20 tys kilometrów teraz go coś wzięło Edytowane 26 Marca 2015 przez Prezes912 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się