Skocz do zawartości

Pierwsze forumowe zawody w RBR


pablonas

Rekomendowane odpowiedzi

faldżip, Trzymamy kciuki - po 3 dniu trwania rajdu jesteś na pierwszysm miejscu w klasie !!

 

Kapic, zainstalowałeś menagera ? Kurde nie mam pojęcia... Wiem, że u mnie problem z pulpitem pojawia się wtedy, jak na skype albo innym rozmawiam równocześnie - u mnie wygląda to na problem z USB. SPróbuj przepiąć kiere do innego wejścia (wiem, że to porąbany pomysł, ale zawsze warto próbować).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

elvisGT, niestety najlepsi jada ostatniego dnia :P i jeszcze okolo 20 zawodnikow pojedzie

 

Kapic, ktos tam mial podobny problem, moze to to (choc nie wiem o co chodzi :P ):

Nie wie ktos o co moze chodzic, gdy przy ladowaniu pierwszego oesu zawsze zatrzymuje sie bodaj po 4 kreskach?

 

Runtime error, patrz strona główna E-RAJDY.PL

 

PS: (błąd daty)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to też melduję się na mecie . Rajd poprostu mega ciężki. Dojechałem co prawda bez SR i CFH, czasy raczej słabe, ale zależało mi na szachownicy bardziej niż na punktach. Jeżeli się urodzą, ok , jeżeli nie - jakoś przeboleje :D Chyba schudłem ze dwa kilo jak nie lepiej ;P Miałem 3 poważniejsze problemy , wszystkie na Pekle, które na szczęście skończyły się w miare łaskawie. No cóż, zobaczymy jak reszta stawki - wtedy będziemy dewagować. Póki co, kto nie jechał, niech się przygotuje na konkretny wycisk, na Karkonoskim nie ma czasu na myślenie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Offline też nie bangla ?? Co instalowałeś ostatnimi czasy ?? Co się dzieje jak wyłączysz mod Karkonoski ?

Tez. Instalowalem ostatnio dwa nowe odcinki. Z wlaczonym i wylaczonym jest dokladnie to samo. Reinstalowalem odwrocone odcinki ale nic to nie daje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdobylem swoje pierwsze 2 punkty w klasie i 5 punktow dla teamu! beeez kitu, ale fajnie :mrgreen:

Brawo, brawo, tak trzymać ! :)

 

Ja nie pokazałem się z najlepszej strony na tym rajdzie. Na pierwszym odcinku, na pierwszym splicie otarłem się o mur i nie wiedzieć czemu dachowałem. Rezultat: prawy przód miał pozytyw jakieś 45 stopni :mrgreen: Ogólnie zawieszenie pokrzywiło się jak paragraf. Pierwsza pętla była więc walką z samochodem o dojechanie do serwisu. Udało się ale starty ogromne. Auto doprowadziłem do w sumie dobrego stanu na drugą pętlę. Tu znacznie lepiej, czasowo bez rewelacji ale przynajmniej ograniczyłem wielkość straty. Na drugi dzień miałem auto jak z salonu, serwis ogarnął wszystkie drobiazgi. Bisanne poszło ładnie. Na Sumburku otarcie o barierkę i 7 litrów chłodziwa poszło na asfalt. Do mety doleciałem bez problemów ale wiedziałem, że na SS9 będzie ciężko nie zatrzeć motoru. Połowę odcinka udało się przejechać na pełnej mocy. 4km przed końcem auto zaczęło słabnąć ale powoli. Przy 2km do końca odcinało już co drugi cykl na cylindrach. Maks 70km/h i cały czas noga na gazie żeby nie zgasić. 700 metrów przed metą bylo już ledwo słychać silnik, maks 30km/h. Koniec był bliski a niefartowanie na koniec są nawroty gdzie trzeba jechać wolno. Jakimś cudem za ostatnim nawrotem auto odzyskało trochę mocy i wleciałem na metę. W serwisie ogarnąłem co się dało i ogień na ostatnią pętlę. Bisanne znowu ładnie. Sumburk też leciał korzystnie ale na jednym z nawrotów (koło garażu) dotknąłem pancernej choinki i silnik się zesrał... szkoda. Byłaby meta, a tak SR. Ostatecznie 19 miejsce w N4 co jest wynikiem tragicznym. W sumie dobrze, że jechałem bez nominacji - mniejszy żal. :wink:

 

Przerwa wakacyjna. Zastanawiam się jak ją wykorzystać. Może nadrobię trochę zaległości na naszej stronie. No i chyba trzaby trenować bo wydaje mi się, że potencjał zespołu rośnie sukcesywnie. :)

 

Pojechałem nowy odcinek Bergeim - jak dla mnie naprawdę genialny i super dopracowany, nawet małe kałuże na cięciach podczas deszczu. Polecam. Tylko pilot kiepski ale mają to poprawić w wersji finalnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomku, śledziłem Twój rajd i trzymałem kciuki. Po chwili ciszy w statystykach, domyśliłem się, że coś tam nie gra. Nie przejmuj się, bo to tylko kolejny rajd, kolejne nabyte doświadczenie i emocje. Wkurza mnie fakt, że N4 jest obstawione do granic wytrzymałości. Nie ma absolutnie marginesu błędu kierowcy, jest tylko czysto techniczna, bezwzględna walka o punkty. Nie ma miejsca na efektowną, "bokiem do przodu" (zapożyczone) jazdę. Dlatego te dwa miesiące poświęce na research swojego pułapu, samochodu, który może przynieść większe korzyści dla FSVRT pod kątem punktów ale nie ukrywam, że chodzi mi też o moją satysfakcję.

Co to za plan ? Jeszcze nie wiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To fakt, że pomimo sporego pecha zaliczam ten rajd do niesamowicie realnych i emocjonujących. Walka o dowiezieni auta do serwisu, potem odrabianie strat, strategia serwisu, potem SS9 gdzie modliłem się aby wóz dotarł na metę. Na PKC jak puściłem gaz auto od razu zgasło. Odpalało, ale po wykonaniu kilku obrotów znów gasło. To naprawdę były jego ostatnie chwile.

W takich chwilach brakuje Wełniacza i pablonasa, którzy by wyjęli 2 miejsca na pudle jak to kiedyś bywało :mrgreen: Zupełnie mi nie szło ale te sukcesy niesamowicie motywowały do treningów.

 

Nie wiem czemu ale jak patrzę na swoje naprawdę dobre przejazdy i stratę do czołówki to nasuwa mi się takie coś:

- wygrałem WRSMP

- gratuluje pamięci

 

:mrgreen:

 

I nie sposób zaprzeczyć, że coś w tym jest. Bo o ile każdy z nas też jedzie na pamięć to mam wrażenie, że niektórzy mają już bardzo szczegółową mapę w głowie na każdy odcinek i jadą dokładnie wg. niej. Pokazuje to również Montekland, gdzie zawsze jest spory przesiew, a szanse słabszych zawodników nie wiedzieć dlaczego znacząco rosną.

Upadł niestety Asfaltowy Puchar Polski, a szkoda, bo tam rywalizacja była zdrowsza. Myślałem, aby w przyszłym roku jako FSVRT reaktywować APP ale sam nie podołam zadaniu. Roboty nie ma dużo, ale musi być kilka osób i podział obowiązków. Gdyby połączyć to z patronatem L-SPRT i przy dobrych wiatrach również powrotem naszych mistrzów Pawła i Łukasza to nasz zespół zyskałby moim zdaniem ciekawy blask na arenie rajdów wirtualnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem byloby git jakby te nowe odcinki na pluginie robili na takie 20+ km, to by bylo znacznie trudniej nauczyc sie ich na pamiec, jednoczesniej tez znacznie trudniej byloby dojechac do mety (bo to tyle co 3 standardowe oesy bez kraksy :P ). Mysle, ze fajne byloby takie cos ;)

 

A w ogole to przejechalem te nowe oesy i tak:

- Versme - jakos srednio mi przypadl do gustu - taki KJS troche :P

- Sweet Lamb - ten mi sie baaardzo podoba - szybki, nierowny, zmienna nawierzchnia (tam jak jest fast right i potem jakis medium right z taka czarna nawierzchnia prawie - jakos nie potrafie tam dobrze pojechac - albo w przepasc albo stawia mega bokiem :P) - fajne nawroty w miejscu (pierwszy troche za pozno jest czytany), fajne dlugie luki, ze 180* sie leci bokiem - po takim zakrecie wygladam tak: :mrgreen:

- Bergheim - kilka niedociagniec jest :twisted: np. "hairpin left" a jest w prawo, bo w lewo to ludzie stoja :P ale oglolnie odcinek fajny, sporo 90tek i nawrotow i niektore, to az sie prosza, zeby je wziac na "skandynawska sztuczke" :) jak luk w prawo zakonczony nawrotem w lewo :) Generalnie frajde mi sprawialo wpadanie w te ciasne zakrety bokami :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Sweet Lamb przez pewien czas miałem 5 czas w Polsce w N4. Aktualnie jestem 10 :) Piękny odcinek.

 

kilka niedociagniec jest :twisted: np. "hairpin left" a jest w prawo, bo w lewo to ludzie stoja :P

To jest wersja Beta, w której autorzy zwracają uwagę, że pilot jest zrobiony na szybko tylko po to, żeby dać już trase do testów. Zbierają opinie i uwagi i wersja finalna będzie tip-top żeby nie było żadnych gaf. Zreszta z tego co czytałem to ma być cały rajd niemiec przez nich zrobiony, a to jest jego pierwszy odcinek. Jeśli faktycznie to szacun - będzie cały kompletny rajd na pluginie i na dodatek bardzo fajny. Pamiętam niemieckie odcinki z Colina chyba 2005 - uwielbiałem je.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bergheim jest świetnym odcinkiem. Od razu przypadł mi do gustu. Co prawda nie kręce super czasów (jak zwykle ;) ) ale bardzo mi się spodobał. Sekcja w mieście, łącznik szutrowy z porąbanym nawrotem na końcu :D spady, szybkie drogowe sekcje, wszystko to sprawia, że Bergheim jest niesamowicie realistyczny. Jazda po mokrym na Bergheim to dla mnie miszon imposybl :) Mam nadzieje, że szybko zawita w turniejowych zmaganiach.

 

@Tomek - co do APP to może mógłbym Ci jakoś pomóc. Możemy pomyśleć o podziale obowiązków, dorzucić pare gadżetów na strone pod tym kątem, rozplanować kalendarz. Z chęcią pomogę.

 

Co do moich wątpliwości startu w N4 w kolejnych rajdach, zdecydowałem, że jednak zmieniam klase. Zobaczymy z jakim skutkiem :D

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Tomek - co do APP to może mógłbym Ci jakoś pomóc. Możemy pomyśleć o podziale obowiązków, dorzucić pare gadżetów na strone pod tym kątem, rozplanować kalendarz. Z chęcią pomogę.

Za jakiś czas skontaktuję się z Tobą w tej sprawie. Muszę się na spokojnie zastanowić czy damy radę to ogarnąć. Potrzebne będzie utworzenie strony www pucharu, możliwe, że z formularzem rejestracji oraz garstką informacji teoretycznych, do tego osobę, która pomoże przygotowywać konfigurację rajdów, oraz kogoś do bieżącej obecności na forum ER i obsługi całej tej machiny. W sumie nie ma dużo roboty, ale nie może to być jedna osoba bo w razie W nie będzie komu obsługiwać zawodników.

 

Co do moich wątpliwości startu w N4 w kolejnych rajdach, zdecydowałem, że jednak zmieniam klase. Zobaczymy z jakim skutkiem :D

Stawiam na WRC albo A8 - nie wyobrażam sobie Grześka w czymś innym niż Subaru :wink: Tym samym w klasie N4 znów będziemy zjadać ogony :P Przemyśl to jeszcze bo lałes wielu zawodników starą N11 - to nie lada wyczyn.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki stary za dodanie otuchy :wink: Planowalem swoje kolejne starty Impreza WRC 06. Cale zamieszanie powstalo wtedy jak zobaczylem czasy i porownalem dwie klasy - z czasem ukonczenia rajdu 64 min w klasie WRC bylbym 4ty gdzie w N4 wyladowalem na 9 pozycji. Wiem, ze WRC to nie bula z maslem, ale jakby przeanalizowac to na spokojnie, to nawet jadac tempem jakim jade N11, w WRC jest wieksze prawdopodobienstwo uzyskania lepszych punktow. No ale to na razie dewagacje.

 

Tomek, zabiles mi klina :twisted: - przemysle na pewno i jeszcze raz dzieki.

 

Co do APP to racja, ze jest z tym troche roboy. Od strony technicznej nie za bardzo moge pomoc - jezeli chodzi o tworzenie www, natomiast z czasem nie mam raczej problemu (mowie o porach wieczorowych, gdzie cora juz spi a zona nie truje dupy :) ). Konfiguracja odcinkow, punktacja, rejestracja, forum e-r moglbym sie tym zajac. Aha - mam znajomego w nazwie.pl jakby co ''trza bylo''. Pomyslimy, zobaczymy - moze Filip ma jakies pomysly :) ?

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...