Skocz do zawartości

kolektor do bulgotu z ebay


Mateusz Piotrowski

Rekomendowane odpowiedzi

Ta dwururka jest cicha ,ale w wrxie,bo tam samo turbo wycisza układ.W n/a ten sam wydech jest glosniejszy.Mam go założonego i zaręczam ze nie jest nieslyszalny;)wg mnie jest w sam raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedys może kupie jako drugie auto. Przepraszam ale na Utrzymanie WRX'a (naprawy UPG, smoki i benzyne ) mnie nie stać, choćbym bardzo chciał. To subaru daje mi  120% frajdy i w fajnie, że mogę w pełni wykorzystać jego moc na normalnych drogach bez jakiś niebezpiecznych sytuacji:). Mega podoba mi się jak brzmi i chciałbym go trochę podgłośnić i jednocześnie  nie zaliczać sie do agrotunningowców z  Civica i  golfa:) 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo,tak samo Tobie to sie ma prawo nie podobać.Tylko taka rada jak napisałeś,to tak samo jak ktos napisze ze w gt mu malo mocy i zapyta co zrobic-jakiś remap czy co zeby bylo lepiej, to mu odpisz kup se pan sti,albo od razu mc larena P1,bo po co bawic sie w półśrodki ;)

Nie każdego stać na turbo,lub nie każdy ma taką potrzebę,ale jesli jest możliwość uwydatnienia jednej z najbardziej charakterystycznych cech tego modelu/silnika to dlaczego nie?jesli nie widzisz różnicy w robieniu bulgotu a naklejaniu znaczków sti na wolnegossaka to no comment.Tymbardziwj ze ten silnik ma to "w genach" przez typ jego budowy,to nie samo turbo powoduje bulgotanie,a typ silnika i kolektor.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje subaru brzmi zajebiscie, chce tylko lepiej je slyszec;)

 

tu moje 100% stock:

 

 

 

 

Spróboje chyba ten z WRX'a i przerobie ten kolektor u jakiegos tłumikarza.

 

 

http://allegro.pl/tlumik-wydech-koncowy-subaru-impreza-01-07-wrx-i5033039110.html

 

one jest Plug & Play?

 

Katalizatory zostawie bo nie chce mieć problemów z sondami.

 

Co ze środkowym tłumikiem? ten od wrxa cos da?


ponawiam pytanie;p

 

i co z  tłumikiem srodkowym?

 

tez od wrxa czy to duzo nie robi?

Edytowane przez Mateusz Piotrowski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam kolektor home made. Zostawiony tylko.maly katalizator i koncow tlumik reszte usunalem jest nienajgorzej:-) a i koncowy tlumik " Fatex" ,jak dlamnie jest troche za cicho ale zato w trasie da sie wyttzymac . Boje sie za jak teraz zaloze koncowy przelotowy to bedzie nie do zniesienia dlatego jak narazie nie kombinuje . Moje zdjecia z przerobek sa w temacie o bulgocie badz tez na profilu mozna podpatrzec :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Czy tłumik z WRXa 2001-2005 bedize plung & play z moim subaru?

2. Zostawić fabryczny tłumik środkowy czy wywalić - będzie dużo głośniej?

3.Czy jak wywale jeden katalizator to będzie mi się paliło check engine?

4. Ew jakaś alternatywa dla tłumika z WRX?

5.Czy z przeróbki obecnego kolektora na "Tumulsuowy" mogą wyniknąć jakieś problemy z samochodem lub pogorszenie osiagów?

 

 

Edit.
Bywalec - zajrzałem na twój profil i masz nieco inaczej zrobiony ten kolektor niż jak tu na forum zalecali. Zastanawiam się którą drogą pójśc.

Edytowane przez Mateusz Piotrowski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam calkiem inaczej zrobione bo oni wszyscy maja zostawiony 1 duzy kat i inaczej trzeba wyprofilowac rury ja mam bardziej na wzor kolektora z antyka i wyciety 1 duzy katalizator zostawilem tylko ten 2 mniejszy . Apropo sondy to zalezy czy masz 1 czy 2 jesli 2 to moze byc problem umnie jest tylko jedna przed katem wiec poprostu wywiercilem otwor w rurze i wspawalem gniazdo i wkrecilem sonde w nowe miejsce . Jezdze juz z tym ok 2 mies zrobiene z 3000km i nic aie nie dzieje .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

wyciety 1 duzy katalizator zostawilem tylko ten 2 mniejszy
GC ma 2 katalizatory? ja myślałem że jeden.Chyba że mówisz o tym zgrunieniu,ale to nie kat tylko tłumik rozprężny. Przynajmniej u mnie tak jest- kat,parówa i końcowy. 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej koledzy!

 

Kupiłem tłumik od WRX'a i przerobilem kolektor wg. instrukcji.

 

Niestety tłumik nie pasował w ogóle i było troche roboty, ale wszystko wyszło bardzo estetycznie. Musiałem zabulic 280zł u  tłumikarzy także troche skasowali.

 

Wsiałem i jade i  na pierwszy rzut ucha nie ma w środku jakiejś dużej różnicy - w środku pojawił się  basowy pomruk do 2000rpm- nie nahalny całkiem przyjemny, w górze bez zmian. 

 

Pojechałem nieco zawiedziony do domu a tam mój kolega aż wyszedł przed dom bo tak fajne mruczało.

Na zewnątrz jest bajka - pomruk, bulgot i fajny ryk nie mający nic z agrotuningowym buczeniem.

 

Brzmi jak rasowe subaru.

 

Ogólnie wydałem 500zł na tłumik + przeróbki.

 

Jestem zadowolony!

 

Dziękuje wszystkim za pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówiłem :D w środku kulturka,a na zewnątrz nikt nie ma wątpliwości co jedzie .Poziom glosnosci adekwatny do posiadanej mocy;) Jedynie sie dziwie ze nie pasował końcowy.u mnie byla kwestia jednego wieszaka,zreszta forum tez mówi ze pasuje.Ważne ze zadowolony jesteś :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mateusz - tłumik od WRX'a, który zamontowałeś to właśnie dwururka? I czy spasowałeś go z seryjnym środkowym tłumikiem? Bo jutro montuje bulgoczący kolektor a reszta wydechu prosi się o wymianę więc chcę całość dobrze ogarnąć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...