jkarp Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Cześć wszystkim.Przymierzam się do kupna Forka I. Mam pytanie odnośnie klapy tylnej, mianowicie zauważyłem, że niektóre mają uchwyt w postaci rurki jakby jak tu:http://otomoto.pl/subaru-forester-i-C36061777.htmla z tego samego roku inne nie - o http://allegro.pl/show_item.php?item=5108726348 widzę rózne atrapy mają też. czy w 2000 r. nastąpiła jakaś zmiana, lift?chociaż znow ten http://otomoto.pl/subaru-forester-i-C35979393.html '98 ma rurkę, zaś ten nie ma http://otomoto.pl/subaru-forester-i-2-0-benzyna-C35713052.htmlnaszukałem się, ale nie znalazlem akurat o tym informacji.dziękuję za jakieś podpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi79 Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 uchwyt to było dodatkowe wyposażenie i jedne mają drugie nie , atrapy zmieniły się po lifcie ale nawet przed można było chyba zamówić 3 różne typy i nawet auta z tego samego rocznika mogą mieć różne grile Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 potwierdzam, rurka to było akcesorium. Co do atrap to różne wersje miały różne atrapy. Lift był chyba w 2001, patrz na przełączniki nad radiem, poziome były przed liftem, po były duże, pionowe takie jak po lewej str kierownicy i dodatkowa, mała półka obok nich. Tu widać - http://bit.ly/1DRbWs0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bright Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Lift na zewnątrz był od MY00, a w środku MY01. Wtedy też w s-turbo wszedł silnik 177 koni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jkarp Opublikowano 24 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 (edytowane) dziękuję. czyli wnętrza mogą też być różne w tym samym roku 'karoseryjnym'. i jeszcze antena w błotniku znika po pierwszym lifice chyba? Edytowane 24 Lutego 2015 przez jkarp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szywoj011 Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 (edytowane) Wtedy też w s-turbo wszedł silnik 177 koni. Jak poznać czy ma się wersję 170 czy 177 konną? I czym po za mocą się te wersje silnikowe różnią? Edytowane 24 Lutego 2015 przez szywoj011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bright Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Wtedy też w s-turbo wszedł silnik 177 koni. Jak poznać czy ma się wersję 170 czy 177 konną? I czym po za mocą się te wersje silnikowe różnią? Najprościej po tym, że 177 nie ma kabli zapłonowych, bo cewki są na świecach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaro Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 zawsze możesz zajrzeć w dowód no i komp łatwiejszy do remapu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 . i jeszcze antena w błotniku znika po pierwszym lifice chyba? Ja mam przedliftowy 170KM, ale antena jest w szybie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się