sc00by Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 witam mam opcję zakupić kolejnego WRXa 2005 w wersji sedan, za dość dobre pieniądze... chcę moim kombiakiem jeździć na co dzień a sedana nieco podkręcić na jakieś wypady... Jednak mimo dobrej ceny ma on kilka problemów, pomimo przejechania 89k MIL mimo iż silnik ładnie pracuje nie ma zadnych wycieków, bardzo pije olej, sam zalewałem znajomemu w tym aucie olej jakieś 4k Mil temu na maxa, plus wymiana filtra, dzisiaj był u mnie bo ma problem z obrotami, sprawdziłem olej i ku mojemu zaskoczeniu ledwo zakrywało dolną dziurkę (minimum) na bagnecie, co ciekawe nie ma żadnych wycieków więc musi silnik go spalać. Teraz chciałem się zapytać czy jest jakaś opcja żeby uszczelnić silnik, co tam trzeba powymieniać, jakieś wewnetrzne zapewne uszczelki skoro nie ma wycieków na zewnątrz... do tego chciałem dac nowe panewki, i co będzie jeszcze potrzebne ponieważ szacowany koszt naprawy plus cena auta dadzą cenę rynkową za którą mogę sobie dopieścić silnik. więc opłaca się mam nadzieje. Czy ktoś miał podobny problem z takim poborem oleju i czy jest to kosztowny zabieg, czy są jakieś typowe miejsce gdzie olej ucieka, czy dopiero po otwarciu silnika będzie wszystko widać ? Pytam bo chciałem zamówić zestaw niezbędnych części żeby całość zawieść do mechanika. a odnosnie panewek czy jest jakiś jeden rozmiar czy trzeba dokonać jakiś pomiarów aby dobrać panewki ? chcę wymienić wszystkie panewki żeby mieć spokój czyli te główne jak i od tłoków (poprawcie mnie jak się mylę) chcę kupić ACL Racing ponieważ mogę je taniej z USA sprowadzić. Dzięki z góry za pomoc i mam nadziej że tym razem też moge liczyć na fachowe porady bo jak na razie sporo się dowiedziałem dzięki wam Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Nie uszczelnisz silnika jakimiś specyfikami. Olej może pić przez zużyte pierścienie tak samo jak przez turbine etc. Należy wszystko rozebrać, pomierzyć tłoki, wał, blok i wtedy dopierać odpowiednie części pod konkretny wymiar. Na chwilę obecną to wróżenie z fusów co może być powodem znikania oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Kopci na niebiesko ? Fachowe rady da Ci fachura i to po rozabraniu. Na razie zrobiłbym : -kontrola tyurbo -pomiar sprężania -wymiana oleju z płukanką i kontrola efektów -wymiana uszczelniaczy zaworowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sc00by Opublikowano 23 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 znalazłem ofertę że za 200 funtów wyciągają, rozbierają i sprawdzają silnik a następnie dokonują diagnozy i wyceny i chyba tę opcję wezmę bo faktycznie zgadywanie nie ma sensu Dzięki i pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się