Skocz do zawartości

GT nie przyspiesza, przerywa


samochodzik

Rekomendowane odpowiedzi

pomozcie

 

moj gtek przestal sie wkrecac i zaczal przerywac od 4tys obrotow, co dziwne czasami wszystko jest ok

 

cisnienie ladowania to 0,9 ale takie jest od zawsze, czyli od kiedy go mam

 

wymienilem ostatnio przewodz od turbo na samco i zalozylem nowe swiece, oczywiscie ngk

 

z gory dzieki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 91
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

1. Czy sprawdzałeś kod błędu na CEL.

2. Może być walnięta przepływka

3. Może szwankować pompa paliwa

4. Czy ubywa ostatnio tobie olej jakoś w znacznych ilościach?

5. Jaka jest praca na wolnych obrotach, czy faluje czy chodzi równo??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kodow nie sprawdzalem

 

generalnie na wolnych obrotach wszystko jest ok i wkreca sie wtedy tez dobrze dopiero pod obciazeniem pojawiaja sie jakies problemy

 

kiedys tak mialem, powod byl banalny filtr powietrza, zlamal sie, teraz sprawdzalem jest ok

 

jeszcze jedno pytanie jakie powinno byc cisnienie doladowania dla gt 95r

 

zauwazylem tylko ze pojawia sie plyn chlodniczy np na obudowie filtra powietrza tzn widac ze wyskakuje pod cisnieniem a nie ze ucieka sobie powoli, sa to male ilosci takie ze nie wymaga to uzupelniania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomozcie

 

moj gtek przestal sie wkrecac i zaczal przerywac od 4tys obrotow, co dziwne czasami wszystko jest ok

 

cisnienie ladowania to 0,9 ale takie jest od zawsze, czyli od kiedy go mam

 

wymienilem ostatnio przewodz od turbo na samco i zalozylem nowe swiece, oczywiscie ngk

 

z gory dzieki za pomoc

 

A jaką przerwę maja świece? Bo jak 0.8 to nie wykręcaj :mrgreen:

AK

ps.Pytam bo moga miec 1.1mm i efekty są podobne jak opisujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kodow nie sprawdzalem

 

generalnie na wolnych obrotach wszystko jest ok i wkreca sie wtedy tez dobrze dopiero pod obciazeniem pojawiaja sie jakies problemy

 

kiedys tak mialem, powod byl banalny filtr powietrza, zlamal sie, teraz sprawdzalem jest ok

 

jeszcze jedno pytanie jakie powinno byc cisnienie doladowania dla gt 95r

 

zauwazylem tylko ze pojawia sie plyn chlodniczy np na obudowie filtra powietrza tzn widac ze wyskakuje pod cisnieniem a nie ze ucieka sobie powoli, sa to male ilosci takie ze nie wymaga to uzupelniania

 

0,8bar powinno byc w serii.

To co opisujesz pasuje na przeplywke, ale zepnij czarne konektory pod kierownica i sprawdz jakie sa bledy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy z przeplywka jest tak ze moze dzialac i nie dzialac?

 

bo tak jak wspominalem czesciej jest wszystko dobrze niz zle, pomyslalem ze moze cos jest nie tak z przewodami wysokiego napiecia, ze je ta pogoda meczy, ale wtedy chyba na wolnych tez by jakos inaczej, nierowno pracowal?...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam P. Andrzeju,

 

nota bene autko jest wziete z subaru a.koper w styczniu tego roku

co do swiec to nie bede zmyslal bo nie wiem ale te same objawy byly przed ich wymiana

 

kiedys pomogla wymiana filtra powietrza teraz jest ok

 

Pytalem o przerwie na swiecach bo to sie zdarza .Skoro przed wym. bylo tak samo to nie ma o czym mowić.Wym. filtra powietrza niewiele ma wspolnego z tymi objawami ale moze przy tej wymianie cos poruszono (czujnik przeplywu np. czy przewody) moze tam warto spr.Domyslam sie ze to wziete w rozliczeniu od kienta srebrne kombi (gdansk)

Pozdr.AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytalem o przerwie na swiecach bo to sie zdarza .Skoro przed wym. bylo tak samo to nie ma o czym mowić.Wym. filtra powietrza niewiele ma wspolnego z tymi objawami ale moze przy tej wymianie cos poruszono (czujnik przeplywu np. czy przewody) moze tam warto spr.Domyslam sie ze to wziete w rozliczeniu od kienta srebrne kombi (gdansk)

Pozdr.AK

 

 

dokladnie ten

 

z tym filtrem jakis czas temu bylo tak ze byl zlamany w polowie i skutecznie zatrzymywal powietrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytalem o przerwie na swiecach bo to sie zdarza .Skoro przed wym. bylo tak samo to nie ma o czym mowić.Wym. filtra powietrza niewiele ma wspolnego z tymi objawami ale moze przy tej wymianie cos poruszono (czujnik przeplywu np. czy przewody) moze tam warto spr.Domyslam sie ze to wziete w rozliczeniu od kienta srebrne kombi (gdansk)

Pozdr.AK

 

 

dokladnie ten

 

z tym filtrem jakis czas temu bylo tak ze byl zlamany w polowie i skutecznie zatrzymywal powietrze

 

Jakiego rodzaju jest to przerywanie powyzej 4000 obr? Czy prawie uderzasz rytmicznie glowa w kierownice czy raczej lagodniej szarpie ?Jezeli masz GT95 to masz osobno 4 cewki, proponuje je sprawdzic-to czesta usterka w starych imprezach.Koncowki cewek(pod kapturkami) lubia pekac lub wogole juz sie skruszyly i tamtedy po prostu ucieka iskra. Jezeli nie byly wymieniane to proponuje sprawdzic i ewentualnie wymienic na nowe(nie kupuj uzywek bo za chwile moze byc to samo)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
wymieniłem 4 cewki i nic POMOCY!!!

 

ja mam taka akcje http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=107722

 

przewody nowe, ale swiece mam stare, mati powiedzial ze to moze byc przeplywka, na razie wymienie swiece i sie zobaczy, potem bede sie usmiechal do CZARNEGO i zaloze od niego przeplywke

 

dzisiaj jezdzilem i nie przerywalo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...