komancz Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 No wlasnie chcialem w up-pipie, ale niepotrzebnie zaczalem szukac i teraz mam niezly mentlik w glowie... Sa 3 szkoly: 1.W kol.wydechowym 7cm od wyjscia z 4 cylindra(ale to podobno GT 99/00 w ktorym lecialy wlasnie te tloki) 2.W up-pipie(tak jak ma seryjny WRX) 3. W DP (i +150C do tego co pokazuje wskaznik) co proponujecie? Jakie macie doswiadczenia gdzie najlepiej? Dziekuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZARNY Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 Ja mam w up-pipe i jest Ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 To zależy jak bardzo dokładne chcesz mieć odczyty. Im bliżej wyjścia z cylindra tym jest lepiej. Tak ja mam zrobione u siebie i tak ma bodajże marcin@ w swojej rajdówce. Link na forum http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=103675&start=0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 28 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 To zależy jak bardzo dokładne chcesz mieć odczyty. Im bliżej wyjścia z cylindra tym jest lepiej. Tak ja mam zrobione u siebie i tak ma bodajże marcin@ w swojej rajdówce.Link na forum http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=103675&start=0 Dzieki, znam ten watek wiercenie w kolektorze ma ta wade, ze moze peknac(zeliwo) upipe jest stalowy wiec tego problemu nie bedzie jakby cos... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomS Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 To zależy jak bardzo dokładne chcesz mieć odczyty. Im bliżej wyjścia z cylindra tym jest lepiej. Tak ja mam zrobione u siebie i tak ma bodajże marcin@ w swojej rajdówce.Link na forum http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=103675&start=0 Dzieki, znam ten watek wiercenie w kolektorze ma ta wade, ze moze peknac(zeliwo) upipe jest stalowy wiec tego problemu nie bedzie jakby cos... Eeee tam... bez przesady, miałem ten sam dylemat jak montowałem u siebie, ale kupiłem nowe wiertła (takie trochę droższe), wyjąłem kolektor i wywierciłem dziurę bez problemu. Więcej strasu miałem z nagwintowaniem tego otworu bo materiał bardzo się opierał... ale pokonałem go i teraz cieszę się wskazaniami EGT. Przy okazji zamontowałem temperaturę oleju i stwierdzam, że to też bardzo przydatna sprawa, bo wiem przynajmniej kiedy należy odpuścić po dłuższym "wściekaniu się". Pozdr. TomS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 28 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 To zależy jak bardzo dokładne chcesz mieć odczyty. Im bliżej wyjścia z cylindra tym jest lepiej. Tak ja mam zrobione u siebie i tak ma bodajże marcin@ w swojej rajdówce.Link na forum http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=103675&start=0 Dzieki, znam ten watek wiercenie w kolektorze ma ta wade, ze moze peknac(zeliwo) upipe jest stalowy wiec tego problemu nie bedzie jakby cos... Eeee tam... bez przesady, miałem ten sam dylemat jak montowałem u siebie, ale kupiłem nowe wiertła (takie trochę droższe), wyjąłem kolektor i wywierciłem dziurę bez problemu. Więcej strasu miałem z nagwintowaniem tego otworu bo materiał bardzo się opierał... ale pokonałem go i teraz cieszę się wskazaniami EGT. Przy okazji zamontowałem temperaturę oleju i stwierdzam, że to też bardzo przydatna sprawa, bo wiem przynajmniej kiedy należy odpuścić po dłuższym "wściekaniu się". Pozdr. TomS TomS sprawdz PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi