Skocz do zawartości

Gdzie najlepiej montowac czujnik sonde EGT w GT?


komancz

Rekomendowane odpowiedzi

No wlasnie :)

chcialem w up-pipie, ale niepotrzebnie zaczalem szukac i teraz mam niezly mentlik w glowie... Sa 3 szkoly:

 

1.W kol.wydechowym 7cm od wyjscia z 4 cylindra(ale to podobno GT 99/00 w ktorym lecialy wlasnie te tloki)

2.W up-pipie(tak jak ma seryjny WRX)

3. W DP (i +150C do tego co pokazuje wskaznik)

 

co proponujecie? Jakie macie doswiadczenia gdzie najlepiej?

 

Dziekuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zależy jak bardzo dokładne chcesz mieć odczyty. Im bliżej wyjścia z cylindra tym jest lepiej. Tak ja mam zrobione u siebie i tak ma bodajże marcin@ w swojej rajdówce.

Link na forum http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=103675&start=0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zależy jak bardzo dokładne chcesz mieć odczyty. Im bliżej wyjścia z cylindra tym jest lepiej. Tak ja mam zrobione u siebie i tak ma bodajże marcin@ w swojej rajdówce.

Link na forum http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=103675&start=0

 

Dzieki, znam ten watek ;)

 

wiercenie w kolektorze ma ta wade, ze moze peknac(zeliwo) upipe jest stalowy wiec tego problemu nie bedzie jakby cos...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zależy jak bardzo dokładne chcesz mieć odczyty. Im bliżej wyjścia z cylindra tym jest lepiej. Tak ja mam zrobione u siebie i tak ma bodajże marcin@ w swojej rajdówce.

Link na forum http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=103675&start=0

 

Dzieki, znam ten watek ;)

 

wiercenie w kolektorze ma ta wade, ze moze peknac(zeliwo) upipe jest stalowy wiec tego problemu nie bedzie jakby cos...

 

Eeee tam... bez przesady, miałem ten sam dylemat jak montowałem u siebie, ale kupiłem nowe wiertła (takie trochę droższe), wyjąłem kolektor i wywierciłem dziurę bez problemu. Więcej strasu miałem z nagwintowaniem tego otworu bo materiał bardzo się opierał... ale pokonałem go i teraz cieszę się wskazaniami EGT. Przy okazji zamontowałem temperaturę oleju i stwierdzam, że to też bardzo przydatna sprawa, bo wiem przynajmniej kiedy należy odpuścić po dłuższym "wściekaniu się".

 

Pozdr. TomS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zależy jak bardzo dokładne chcesz mieć odczyty. Im bliżej wyjścia z cylindra tym jest lepiej. Tak ja mam zrobione u siebie i tak ma bodajże marcin@ w swojej rajdówce.

Link na forum http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=103675&start=0

 

Dzieki, znam ten watek ;)

 

wiercenie w kolektorze ma ta wade, ze moze peknac(zeliwo) upipe jest stalowy wiec tego problemu nie bedzie jakby cos...

 

Eeee tam... bez przesady, miałem ten sam dylemat jak montowałem u siebie, ale kupiłem nowe wiertła (takie trochę droższe), wyjąłem kolektor i wywierciłem dziurę bez problemu. Więcej strasu miałem z nagwintowaniem tego otworu bo materiał bardzo się opierał... ale pokonałem go i teraz cieszę się wskazaniami EGT. Przy okazji zamontowałem temperaturę oleju i stwierdzam, że to też bardzo przydatna sprawa, bo wiem przynajmniej kiedy należy odpuścić po dłuższym "wściekaniu się".

 

Pozdr. TomS

 

TomS sprawdz PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...