jarek73 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 juz zrobie ta naporawe glowicmechanik juz ma czesci ori Subaru I czeka na auto a lpg wyrzucam paliwo idzie w dol ja malo jezdze takze zrobie porzadny remoncik I bedzie super. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fortis Opublikowano 18 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 Ja bym Gaz zostawił/ najwyżej nie będziesz go używał. A niska cena paliwa jest chwilowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek73 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 zastanawiam sie chociaz z drugiej strony po wymianie uszczelek zrobieniu zaworow lpg przez kilka lat nie powinno zaszkodzic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2014 (edytowane) Na dobrze wystrojonym lpg auto bedzie zacnie jechac i nic nie bedzie szkodzic dla silnika, jesli gaz bedziesz traktowal jako alternatywne paliwo a nie glowne. Edytowane 20 Grudnia 2014 przez andre82 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek73 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2014 tak wiem tylko ja ogolnie robie krotkie trasy a jesli lpg bede odpalal raz w tygodniu to tez chyba szkodzi instalacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 Jeśli masz sekwencyjną instalkę to nie włączasz jej kiedy chcesz. Silnik się nagrzeje to komputer sam włączy lpg. Ja, co wymianę oleju wymieniam filtry gazu tak prewencyjnie choć zdarzało się że po tych 8kkm filtr był mocno zabrudzony. Filtry kosztują mniej niż paczka papierosów więc grzech nie wymienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek73 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 zgadza sie ale widzisz jak kupilem auto bylo juz zagazowane a teraz UPG mi poszla I koszt wymiany jednak nie jest maly.takze z tym gazem trzeba uwazac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fortis Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 Ale UPG to nie bezpośrednia wina instalacji gazowej tylko złej lub jej brak obsługi serwisowej samochodu ... Ludzie w N/a na gazie jeżdżą i problemów z UPG nie mają ... Jak będziesz wszystko robił na bieżąco i dbał to nie ma opcji na UPG 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 A co było przyczyną UPG? pseudouszczelniacz w chłodnicy to ja miałem? Kupiłeś auto które miało niesprawny układ chłodzenia, być może silnik dostał ostro temperatury przez to u poprzedniego właściciela , który wiedząc co go czeka wolał sprzedać.Gdzie tu wina lpg?. Mechanik ci doradził że to lpg to zło? a może ma chęć na twoją instalkę za grosze? w sumie nie zdziwiłbym się bo znam takie przypadki. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 takze z tym gazem trzeba uwazac. Uważać to trzeba z tzw. mechanikami, a w rzeczywistości z paprunami którzy zatrzymali swój rozwój techniczny na młotku i kątówce. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek73 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 fakt mechanik sie ogolnie nie popisal a to ze kupilem auto z walnieta UPG to raczej fakt .a uszczelniacz na bank byl wlany bo po wymianie plynu tyle brokatu to nawet na choince nie widzialem I jeszcze duzo takiego blota ,szlamu w plynie nie oleju tylko brudu. ja po zakupie auta zrobilem do tej pory 1500km.i UPG jak pomysle to szlag mnie trafia.ale temu co mi sprzedal nie podaruje . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 28 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 niestety tak juz jest z uzywanymi autami w Polsce- cos nawala albo auto zaczyna robic sie skarbonka odrazu idzie na sprzedaz. Malo kto sprzedaje bezawaryjny samochod bo i po co ,a jak sie taki trafi to kosztuje odpowiednio do swojego stanu. Jarek cisnij sprzedawce sprzedal Ci pojazd z wada ukryta. Zglos pismo reklamacyjne do sprzedawcy z zadaniem doprowadzenia pojazdu do stanu zgodnego z umowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek73 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 KARAS dzieki tak zrobie bo szczerze juz mnie to w....wia 90 procent wciska zawsze jakies buble powiedzial by uczciwe co jest pewnie tez bym kupil I zrobil tylko za odpowiednie pieniadze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek73 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 no I mam mechanik rozebral silnik. glowice juz byly robione szkoda ze kotos zle skrecil,I do tego jakies uszczelki w zamienniku chyba chiny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petronews Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 @@Andrzej Koper, ps. przy okazji sprawdz chłodnicę bo to at i ta może byc przyczyna upg... Panie Andrzeju, czy moglibyśmy prosić o wyjaśnienie? Chodzi o gorący ATF gotujący lub zaburzający cyrkulację w chłodnicy? Ja właśnie jestem po tegeso-nietegesowej akcji zainspirowanej wymianą UPG, w której finalnie mam zrobiony pełny remont głowic, nowe pierścienie, nowe panewki, uszczelniacze, UPG, rozrząd itd. Okazało się, że stare uszczelki wcale nie wyglądały na uszkodzone, a przyczyną wszystkich objawów (wypychanie płynu) były skorodowane łopatki pompy wody (GMB), przy czym pompa była wymieniona w marcu 2013 r. a auto pierwszy raz się zrzygało w sierpniu, z charakterystycznym spadaniem temperatury przy utrzymywaniu wysokich (>4000) obrotów. Pompa zwyczajnie nie zapewniała wystarczającej cyrkulacji, płyn w bloku się gotował i go wypychało pod cisnieniem do zbiornika wyrównawczego. Zastanawiamy się nad przyczyną tak szybkiej korozji (a finalnie zagięcia) łopatek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Panie Andrzeju, czy moglibyśmy prosić o wyjaśnienie? Chodzi o gorący ATF gotujący lub zaburzający cyrkulację w chłodnicy? jakoś częściej chłodnica od AT była powodem gotowania plynu stąd moja sugestia o sprawdzeniu , szczególnie w upalne dni , z wlączona klimatyzacją temp. rosła , sprawdzając rożne mozliwe przyczyny wys. temp. okazywało sie , ze to wina chlodnicy.... Zastanawiamy się nad przyczyną tak szybkiej korozji (a finalnie zagięcia) łopatek. powiem szczerze , że nie spotkalem się przy oryginalnej pompie , nawet ze zużytym uszczelniaczem i łożyskiem , żeby wirnik był uszkodzony.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się