Juniorek Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 Jakie ciśnienie doładowania ma seryjnie 2.5l sti 2006r? U mnie jest dość dziwnie raz jest 0.9bara a raz 1.1 Załączam tez wykres z hamowni dzisiaj. Miało byc 340km na zakutym silniku i mapie a wypluło 270 teraz trzeba zobacZyc co sie dzieje i gdzie ta moc uciekła. Czuć ze auto czasami jedzie lepiej a czasami gorzej, mam wrażenie jakby te 80 koni uciekało co jakis czas :/ na komputerze nie pokazuje błędów. Jakies pomysły ? Wiem ze odpowiadanie na forum na takie pytania to jak wróżenie z fusów ale moze ktoś mnie ukierunkuje Pozdrawiam Jaka powinna byc optymalna temp oleju przy takim zakutym silniku? Często olej dochodzi do 120C na pojezdzawkach lub szybkich przelotach autostradowych ok 200 w Niemczech oczywiście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quba_vip Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 U mnie jest dość dziwnie raz jest 0.9bara a raz 1.1 Najpierw dałeś sobie odpowiedź, Czuć ze auto czasami jedzie lepiej a czasami gorzej, mam wrażenie jakby te 80 koni uciekało co jakis czas :/ na komputerze nie pokazuje błędów. Jakies pomysły ? Wiem ze odpowiadanie na forum na takie pytania to jak wróżenie z fusów ale moze ktoś mnie ukierunkuje A potem o nią zapytałeś Ale może mądrzejsi, i bardziej doświadczeni coś więcej doradzą... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juniorek Opublikowano 28 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 (edytowane) Tylko skąd ta różnica w doładowaniu? I jak seryjnie dmucha turbo? Robiłem 2 pomiary na hamowni jeden po drugim na jednym 0.9 bara na drugim 1.1 bara nie widomo dlatego. Różnica w mocy jakies 10koni Edytowane 28 Listopada 2014 przez Juniorek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Czekański Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 Podłącz się kablem OBD2 do laptopa, zrób loga (od 2000 do 7000 obr na 3/4 biegu) z podstawowymi informacjami : engine speed, knock sensor, knock correction, ignition total timing, iat ,maf , manifold pressure , afr , engine load i z takich fusów może coś wywróżymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juniorek Opublikowano 28 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 Jakie doładowanie masz w swoim sti?Jest szansa na odczytanie logów za pomocą takiego urządzenia ?http://allegro.pl/elm-327-wifi-obd2-elm327-vgate-iphone-ipad-android-i4772028844.html?source=mltPozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 a kupuj, forumowe mądre głowy twierdzą, że się da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Czekański Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 Jakie doładowanie masz w swoim sti? Jest szansa na odczytanie logów za pomocą takiego urządzenia ? http://allegro.pl/elm-327-wifi-obd2-elm327-vgate-iphone-ipad-android-i4772028844.html?source=mlt Pozdrawiam 1.5 bar Ja czytam tactrixem, więc niestety nie pomogę z doborem kabla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 no i przy mocy 340KM to powinno być bardziej 1.5 niż 1.1... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juniorek Opublikowano 30 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 (edytowane) kupione już mam teraz szukam sensownej aplikacji na ios Czyli u mnie stanowczo za mało boosta... W przyszły piątek podjadę do mapteku i zobaczymy, fajnie jakby się coś wcześniej udało ustalić A jak to jest z tym olejem i temperatura? Olej zalany Motul 300v 15w50 przy normalniej jeździe temperatura 105C a przy ostrzejszej lub 200km/h wskakuje na 120C. To normalne przy zakutym i luźniej spasowanym silniku? Edytowane 28 Listopada 2014 przez Juniorek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 A jak to jest z tym olejem i temperatura? Olej zalany Motul 300v 15w50 przy normalniej jeździe temperatura 105C a przy ostrzejszej lub 200km/h wskakuje na 120C. To normalne przy zakutym i luźniej spasowanym silniku? U mnie na zakutym silniku ciężko jest przekroczyć 100st.C . Ale ja mam 0w40, może 300V bardziej się grzeje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzudok Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Jakie doładowanie masz w swoim sti? Jest szansa na odczytanie logów za pomocą takiego urządzenia ? http://allegro.pl/elm-327-wifi-obd2-elm327-vgate-iphone-ipad-android-i4772028844.html?source=mlt Pozdrawiam Hej u mnie na 1,4bara jest 330/498 pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juniorek Opublikowano 30 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 A jak to jest z tym olejem i temperatura? Olej zalany Motul 300v 15w50 przy normalniej jeździe temperatura 105C a przy ostrzejszej lub 200km/h wskakuje na 120C. To normalne przy zakutym i luźniej spasowanym silniku? U mnie na zakutym silniku ciężko jest przekroczyć 100st.C . Ale ja mam 0w40, może 300V bardziej się grzeje. Mówisz o normalniej jeździe czy o jakimś konkretnym upalaniu/oes/kjs? Rozumiem że nie masz chłodnicy oleju ? Natryski na IC ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 nie samym doładowaniem się moc kształtuje... ten wykres nie wygląda na zdrowy - regulator walczy żeby utrzymać zadane ciśnienie... może tam jakaś nieszczelność jest? Może ktoś wężyki podmieniał i zwężki zapomniał? Może przepływka się zabrudziła, może może może... coś jest nie tak... pokaż logi, pogdybamy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 A jak to jest z tym olejem i temperatura? Olej zalany Motul 300v 15w50 przy normalniej jeździe temperatura 105C a przy ostrzejszej lub 200km/h wskakuje na 120C. To normalne przy zakutym i luźniej spasowanym silniku? U mnie na zakutym silniku ciężko jest przekroczyć 100st.C . Ale ja mam 0w40, może 300V bardziej się grzeje. Mówisz o normalniej jeździe czy o jakimś konkretnym upalaniu/oes/kjs? Rozumiem że nie masz chłodnicy oleju ? Natryski na IC ? Normalnej jeździe miejskiej i od czasu do czasu trochę ostrzejszej jeździe. Nie mogę upalać, bo póki co auto na dotarciu . Dziś normalna jazda na odcinku 30km, kilka żwawszych przyspieszeń do 180km/h i temperatura nie skoczyła powyżej 95st.C. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_chester_ Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 Co steruje u Ciebie doładowaniem, jeśli fabryczny zaworek to pod jakie doładowanie masz zrobioną mapę? Pytasz o seryjny boost w sti, a u Ciebie jeśli mapa była robiona na pewno doładowanie nie zostało zostawione na seryjnym poziomie, tym bardziej że piszesz o większych mocach i porobionym silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się