Jump to content

Sti 06r boost? Problem z mocą ? Hamownia


Juniorek

Recommended Posts

Jakie ciśnienie doładowania ma seryjnie 2.5l sti 2006r?

U mnie jest dość dziwnie raz jest 0.9bara a raz 1.1

Załączam tez wykres z hamowni dzisiaj. Miało byc 340km na zakutym silniku i mapie a wypluło 270 :( teraz trzeba zobacZyc co sie dzieje i gdzie ta moc uciekła. Czuć ze auto czasami jedzie lepiej a czasami gorzej, mam wrażenie jakby te 80 koni uciekało co jakis czas :/ na komputerze nie pokazuje błędów.

Jakies pomysły ? Wiem ze odpowiadanie na forum na takie pytania to jak wróżenie z fusów ale moze ktoś mnie ukierunkuje :)

post-18176-1417133357,738_thumb.jpg

 

Pozdrawiam ;)

Jaka powinna byc optymalna temp oleju przy takim zakutym silniku? Często olej dochodzi do 120C na pojezdzawkach lub szybkich przelotach autostradowych ok 200 w Niemczech oczywiście ;)

Link to comment
Share on other sites

U mnie jest dość dziwnie raz jest 0.9bara a raz 1.1

 

Najpierw dałeś sobie odpowiedź,

 

Czuć ze auto czasami jedzie lepiej a czasami gorzej, mam wrażenie jakby te 80 koni uciekało co jakis czas :/ na komputerze nie pokazuje błędów.

Jakies pomysły ? Wiem ze odpowiadanie na forum na takie pytania to jak wróżenie z fusów ale moze ktoś mnie ukierunkuje :)

 

A potem o nią zapytałeś :)  Ale może mądrzejsi, i bardziej doświadczeni coś więcej doradzą...

Link to comment
Share on other sites

Tylko skąd ta różnica w doładowaniu? I jak seryjnie dmucha turbo?

Robiłem 2 pomiary na hamowni jeden po drugim na jednym 0.9 bara na drugim 1.1 bara nie widomo dlatego. Różnica w mocy jakies 10koni

Edited by Juniorek
Link to comment
Share on other sites

kupione już mam teraz szukam sensownej aplikacji na ios :)  Czyli u mnie stanowczo za mało boosta...

W przyszły piątek podjadę do mapteku i zobaczymy, fajnie jakby się coś wcześniej udało ustalić


A jak to jest z tym olejem i temperatura? Olej zalany Motul 300v 15w50 przy normalniej jeździe temperatura 105C a przy ostrzejszej lub 200km/h wskakuje na 120C. To normalne przy zakutym i luźniej spasowanym silniku? Edited by Juniorek
Link to comment
Share on other sites

A jak to jest z tym olejem i temperatura? Olej zalany Motul 300v 15w50 przy normalniej jeździe temperatura 105C a przy ostrzejszej lub 200km/h wskakuje na 120C. To normalne przy zakutym i luźniej spasowanym silniku?

U mnie na zakutym silniku ciężko jest przekroczyć 100st.C :). Ale ja mam 0w40, może 300V bardziej się grzeje.

Link to comment
Share on other sites

 

A jak to jest z tym olejem i temperatura? Olej zalany Motul 300v 15w50 przy normalniej jeździe temperatura 105C a przy ostrzejszej lub 200km/h wskakuje na 120C. To normalne przy zakutym i luźniej spasowanym silniku?

U mnie na zakutym silniku ciężko jest przekroczyć 100st.C :). Ale ja mam 0w40, może 300V bardziej się grzeje.

 

Mówisz o normalniej jeździe czy o jakimś konkretnym upalaniu/oes/kjs? Rozumiem że nie masz chłodnicy oleju ? Natryski na IC ?

Link to comment
Share on other sites

nie samym doładowaniem się moc kształtuje... ten wykres nie wygląda na zdrowy - regulator walczy żeby utrzymać zadane ciśnienie... może tam jakaś nieszczelność jest? Może ktoś wężyki podmieniał i zwężki zapomniał? Może przepływka się zabrudziła, może może może... coś jest nie tak... pokaż logi, pogdybamy!

Link to comment
Share on other sites

 

 

A jak to jest z tym olejem i temperatura? Olej zalany Motul 300v 15w50 przy normalniej jeździe temperatura 105C a przy ostrzejszej lub 200km/h wskakuje na 120C. To normalne przy zakutym i luźniej spasowanym silniku?

U mnie na zakutym silniku ciężko jest przekroczyć 100st.C :). Ale ja mam 0w40, może 300V bardziej się grzeje.

 

Mówisz o normalniej jeździe czy o jakimś konkretnym upalaniu/oes/kjs? Rozumiem że nie masz chłodnicy oleju ? Natryski na IC ?

Normalnej jeździe miejskiej i od czasu do czasu trochę ostrzejszej jeździe. Nie mogę upalać, bo póki co auto na dotarciu ;).

Dziś normalna jazda na odcinku 30km, kilka żwawszych przyspieszeń do 180km/h i temperatura nie skoczyła powyżej 95st.C.

Link to comment
Share on other sites

Co steruje u Ciebie doładowaniem, jeśli fabryczny zaworek to pod jakie doładowanie masz zrobioną mapę?

Pytasz o seryjny boost w sti, a u Ciebie jeśli mapa była robiona na pewno doładowanie nie zostało zostawione na seryjnym poziomie, tym bardziej że piszesz o większych mocach i porobionym silniku.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...