Plum Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 (edytowane) Witam Mam problemy z zaworem podciśnieniowym turbiny w Turbodziadku Zmieniony jest program na zero sport i turbo ładuje 1,2 bara Stary zawór zepsuł się postanowiłem zakupić nowy dedykowany do turbiny i ciśnienia 1,2 Po założeniu i bardzo lekkim naciągnięciu sztangi ( już luźniej się nie da ) zaworu przy obrotach ok 6500-7000 samochód szarpie tak jakby przeładowywał lub nie dostawał paliwa coś w tym rodzaju Co zrobić ????????? Poradzicie??????? Edytowane 20 Listopada 2014 przez Plum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bolo Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Wyjac turbo i dac na regulacje na maszynie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Plum, staruch ma boost cuta seryjnie ustawionego dosc nisko i to moze byc przyczyna jak "zapikuje" za mocno. Czy ten program co masz na chipie ma tez przesuniecie boost cuta wyzej? Co to wogole za program? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Ale zaraz przy 7krpm mamy już odcięcie zapłonu przecież ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plum Opublikowano 20 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 KOMPUTER SILNIKA ZERO SPORT Z4 PODNOSZĄCY MOC PO PRZEZ ZMIANĘ DOŁADOWANIA DO 1,2 BARA I MOMENT OBROTOWY ORAZ OPÓŹNIAJĄCY ODCIĘCIE ZAPŁONU DO 7200 OBR/MIN Nie znam się aż tak dobrze dlatego proszę o spostrzeżenia i uwagi Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grejtfrut Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Masz wskaźnik boost? Może rzeczywiście przez zawór masz overboosty i fuel cut się odzywa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plum Opublikowano 21 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Nie mam będę musiał założyć Sprawdzę go podpinając od kumpla taki do pomiarów Rozmawiałem z gościem co coś tam stroi mówi że do tego modelu nie da rady podłączyć. Mówił że należy pierwsze zacząć od sprawdzenia ciśnienia paliwa i większej pompy paliwa. Od czego podejdzie do turbodziada 92 ?????? Coś takiego http://allegro.pl/pompa-paliwa-subaru-impreza-gt-wrx-93-00-i4765999183.html Proszę o poradę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmarcin Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Sprawdz link - nie dziala. Ale raczej nową bym brał jesli juz. Co do pytania - podejdzie od imprezy turbo 92 -94, ten sam osprzet co turbodziad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grejtfrut Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Mam małe doświadczenie i nie jestem mechanikiem, ale. Sprawdź może najpierw ciśnienie doładowania. BTW tak na ucho - kiedy pompuje nie świszczy mocniej niż przed awarią? Jakby dostała z 1,4 1,5 bara przez overboost, powinieneś słyszeć różnicę. Pompa paliwowa pracuje głośniej? Masz problemy z zapaleniem? Jak nie, to nie obstawiałbym pompy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 KOMPUTER SILNIKA ZERO SPORT Z4 PODNOSZĄCY MOC PO PRZEZ ZMIANĘ DOŁADOWANIA DO 1,2 BARA I MOMENT OBROTOWY ORAZ OPÓŹNIAJĄCY ODCIĘCIE ZAPŁONU DO 7200 OBR/MIN Nie znam się aż tak dobrze dlatego proszę o spostrzeżenia i uwagi Dzięki Mam właśnie taki komp w turbinie td 05 i u mnie jest podobnie tzn, szarpie przy 5-6 tys rpm, też nie wiem co jest grane... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plum Opublikowano 22 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 do grejtfrut sprzet pali od strzalaczy zimy czy cieply czy stoi 2 miechy nie ma z tym problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grejtfrut Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 Jak tak to nie sądzę, żeby pompa była zła. Daj znać ile dmucha jak sprawdzisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 Prosta sprawa. Wywalić tego kompa, założyć serie + FCD i dmuchać 1,3 bara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grejtfrut Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 Komp nie lepszy? Poza tym jak dmuchać więcej za pomocą fcd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plum Opublikowano 24 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 Dam znać ile teraz bije na tym ustawieniu Wyregulowałem sztangę zaworu tak by pokrywała się idealnie przy zamkniętej klapce turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plum Opublikowano 30 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Czesc Na tym zaworze przy zluzowanej sztandze ładuje 1,0 1,1 bara ale tak nie może być bo się klapka wyklepie Jutro zabieram się za regulowanie Napięcie na pompie 11 V wiec nie jest źle Ale zamawiam pompę paliwa DW zeby na wszelki wypadek nie miał za ubogo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się