Skocz do zawartości

Zawór podciśnieniowy do turbiny TD04, TD05 Turbodziad szarpie przy 6500obr


Plum

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam problemy z zaworem podciśnieniowym turbiny w Turbodziadku

Zmieniony jest program na zero sport i turbo ładuje 1,2 bara

Stary zawór zepsuł się postanowiłem zakupić nowy dedykowany do turbiny i ciśnienia 1,2

Po założeniu i bardzo lekkim naciągnięciu sztangi ( już luźniej się nie da ) zaworu przy obrotach ok 6500-7000 samochód szarpie tak jakby przeładowywał lub nie dostawał paliwa coś w tym rodzaju

Co zrobić ????????? Poradzicie???????

Edytowane przez Plum
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KOMPUTER SILNIKA ZERO SPORT Z4 PODNOSZĄCY MOC PO PRZEZ ZMIANĘ DOŁADOWANIA DO 1,2 BARA I MOMENT OBROTOWY ORAZ OPÓŹNIAJĄCY ODCIĘCIE ZAPŁONU DO 7200 OBR/MIN

Nie znam się aż tak dobrze dlatego proszę o spostrzeżenia i uwagi

Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam będę musiał założyć

Sprawdzę go podpinając od kumpla taki do pomiarów


Rozmawiałem z gościem co coś tam stroi mówi że do tego modelu nie da rady podłączyć.

Mówił że należy pierwsze zacząć od sprawdzenia ciśnienia paliwa i większej pompy paliwa.

Od czego podejdzie do turbodziada  92 ??????

Coś takiego

http://allegro.pl/pompa-paliwa-subaru-impreza-gt-wrx-93-00-i4765999183.html 

Proszę o poradę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam małe doświadczenie i nie jestem mechanikiem, ale.

 

Sprawdź może najpierw ciśnienie doładowania. BTW tak na ucho - kiedy pompuje nie świszczy mocniej niż przed awarią? Jakby dostała z 1,4 1,5 bara przez overboost, powinieneś słyszeć różnicę.

Pompa paliwowa pracuje głośniej? Masz problemy z zapaleniem? Jak nie, to nie obstawiałbym pompy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KOMPUTER SILNIKA ZERO SPORT Z4 PODNOSZĄCY MOC PO PRZEZ ZMIANĘ DOŁADOWANIA DO 1,2 BARA I MOMENT OBROTOWY ORAZ OPÓŹNIAJĄCY ODCIĘCIE ZAPŁONU DO 7200 OBR/MIN

Nie znam się aż tak dobrze dlatego proszę o spostrzeżenia i uwagi

Dzięki

Mam właśnie taki komp w turbinie td 05 i u mnie jest podobnie tzn, szarpie przy 5-6 tys rpm, też nie wiem co jest grane...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc

Na tym zaworze przy zluzowanej sztandze ładuje 1,0 1,1 bara ale tak nie może być bo się klapka wyklepie

Jutro zabieram się za regulowanie

Napięcie na pompie 11 V wiec nie jest źle

Ale zamawiam pompę paliwa DW  zeby na wszelki wypadek nie miał za ubogo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...