Jump to content

Zawór podciśnieniowy do turbiny TD04, TD05 Turbodziad szarpie przy 6500obr


Plum
 Share

Recommended Posts

Witam

Mam problemy z zaworem podciśnieniowym turbiny w Turbodziadku

Zmieniony jest program na zero sport i turbo ładuje 1,2 bara

Stary zawór zepsuł się postanowiłem zakupić nowy dedykowany do turbiny i ciśnienia 1,2

Po założeniu i bardzo lekkim naciągnięciu sztangi ( już luźniej się nie da ) zaworu przy obrotach ok 6500-7000 samochód szarpie tak jakby przeładowywał lub nie dostawał paliwa coś w tym rodzaju

Co zrobić ????????? Poradzicie???????

Edited by Plum
Link to comment
Share on other sites

Plum,

 

staruch ma boost cuta seryjnie ustawionego dosc nisko i to moze byc przyczyna jak "zapikuje" za mocno. Czy ten program co masz na chipie ma tez przesuniecie boost cuta wyzej? Co to wogole za program? :)

Link to comment
Share on other sites

KOMPUTER SILNIKA ZERO SPORT Z4 PODNOSZĄCY MOC PO PRZEZ ZMIANĘ DOŁADOWANIA DO 1,2 BARA I MOMENT OBROTOWY ORAZ OPÓŹNIAJĄCY ODCIĘCIE ZAPŁONU DO 7200 OBR/MIN

Nie znam się aż tak dobrze dlatego proszę o spostrzeżenia i uwagi

Dzięki

Link to comment
Share on other sites

Nie mam będę musiał założyć

Sprawdzę go podpinając od kumpla taki do pomiarów


Rozmawiałem z gościem co coś tam stroi mówi że do tego modelu nie da rady podłączyć.

Mówił że należy pierwsze zacząć od sprawdzenia ciśnienia paliwa i większej pompy paliwa.

Od czego podejdzie do turbodziada  92 ??????

Coś takiego

http://allegro.pl/pompa-paliwa-subaru-impreza-gt-wrx-93-00-i4765999183.html 

Proszę o poradę

Link to comment
Share on other sites

Mam małe doświadczenie i nie jestem mechanikiem, ale.

 

Sprawdź może najpierw ciśnienie doładowania. BTW tak na ucho - kiedy pompuje nie świszczy mocniej niż przed awarią? Jakby dostała z 1,4 1,5 bara przez overboost, powinieneś słyszeć różnicę.

Pompa paliwowa pracuje głośniej? Masz problemy z zapaleniem? Jak nie, to nie obstawiałbym pompy.

Link to comment
Share on other sites

KOMPUTER SILNIKA ZERO SPORT Z4 PODNOSZĄCY MOC PO PRZEZ ZMIANĘ DOŁADOWANIA DO 1,2 BARA I MOMENT OBROTOWY ORAZ OPÓŹNIAJĄCY ODCIĘCIE ZAPŁONU DO 7200 OBR/MIN

Nie znam się aż tak dobrze dlatego proszę o spostrzeżenia i uwagi

Dzięki

Mam właśnie taki komp w turbinie td 05 i u mnie jest podobnie tzn, szarpie przy 5-6 tys rpm, też nie wiem co jest grane...

Link to comment
Share on other sites

Czesc

Na tym zaworze przy zluzowanej sztandze ładuje 1,0 1,1 bara ale tak nie może być bo się klapka wyklepie

Jutro zabieram się za regulowanie

Napięcie na pompie 11 V wiec nie jest źle

Ale zamawiam pompę paliwa DW  zeby na wszelki wypadek nie miał za ubogo.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...