mz56 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 Miałem wątpliwą przyjemność jechać pojazdem z elektrycznym wspomaganiem fajerki. Masakra. Starzy kierowcy, jak ja, chyba się nigdy nie przyzwyczają. Lepiej czułem zachowanie samochodu w Starze A 29, niż w wielu współczesnych. I z tego powodu, jeźdżę STI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woyt Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 Słynne podskakiwanie na naszych autostradach to nic dziwnego. Mam dupowóz, który fabrycznie jest obniżony i utwardzony, auto nowe więc nie ma mowy o zużytym zawieszeniu. Trasa z Łodzi do Wawy lub z powrotem to podskakiwanie na naszej super równej autostradzie. Nie mówię już o twardym GC8, którym raz na kilka miesięcy zdarza mi się tamtędy jechać - ten wręcz unosi się ponad asfalt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
California Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 Podskakujące STI GD na asfalcie na seryjnym zawiasie to znany problem na amerykańskich forach -"bobble head effect". Nawet jakieś patenty stosują, żeby fotel zmiekczyć, żeby zniwelować odczucie Europejczycy wolą twardsze zawieszenia dlatego niewiele się o tym mówi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zubru Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 Ja mam świeżo po regeneracji zawias. Gumy w zawiasie nowe wszystkie i top monty tez całkiem świeże i... Skacze jak królik baks! Tylko na A4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MM555 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 STI tak mają i to się dzieje gdy droga ma nierówności których my nie widzimy lecz zawias wybiera bardzo dokładnie co czujemy na sobie czasem mniej a czasem więcej i trudno będzie znależć kompromis pomiędzy komfortem a doskonałym prowadzeniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PR7EMEK Opublikowano 12 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 Niestety, STI to wykrywacz źle ułożonych dróg Mam teraz nowy zestaw BC Racing i jest dokladnie tak, jak na ori zawiasie - na "pofalowanych" odcinkach skacze. Przy twardości na 75% boli kark po trasie Szczecin-Wrocław-Warszawa. Twardość 35% i buja znacznie łagodniej. W WRX'ie tego problemu nie ma, a właściwie jest, tylko prawie niezauważalny, to samo Civic 8gen. Po prostu STI jest wybitnie czułe na ten problem... za to inne auta "nie jadą" Aha, dzisiaj jechałem jakimś krótkim odcinkiem świeżego asfaltu we Wrocławiu i to samo - skąd oni biorą tych partaczy od budowy dróg?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 GDDKiA powinna do odbioru dróg i autostrad stosować "Test STi" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PR7EMEK Opublikowano 12 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 GDDKiA powinna do odbioru dróg i autostrad stosować "Test STi" Święte słowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 Mój JDM też tak skacze na słabo zrobionej ekspresówce/autostradzie Zawsze mnie to śmieszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się