DANIO Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 (edytowane) witam jak w temacie na rozgrzanym silniku między 2500 a 3000 (na każdym biegu) silnik przerywa. Powyżej 3000 ciągnie bez problemu. Może to paliwo i czujnik spalania stukowego? pacjent: forester 2.0 benzyna 2007 skrzynia manualna Objawy tylko podczas jazdy, bo na postoju silnik się wkręca bez problemu. Edytowane 9 Listopada 2014 przez DANIO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beren Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Nie żeby za dużo Ci to pomogło no ale: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/33085-dlawienie-20-na-2-3-tys-rpm-cos-nowego/ na LPG nie mam tego obiawu ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hefty Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 U mnie pomogło wyjeżdżenie do zera paliwa, zatankowanie VPowera na Shellu i odłączenie klem na noc. Rano po problemie nie było śladu. I nie ma do tej pory. W moim przypadku była to kwestia paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANIO Opublikowano 9 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 U mnie pomogło wyjeżdżenie do zera paliwa, zatankowanie VPowera na Shellu i odłączenie klem na noc. Rano po problemie nie było śladu. I nie ma do tej pory. W moim przypadku była to kwestia paliwa. jeżeli to paliwo, to jeszcze pół baku zostało Nie żeby za dużo Ci to pomogło no ale: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/33085-dlawienie-20-na-2-3-tys-rpm-cos-nowego/ na LPG nie mam tego obiawu ;p może już czas zamontować lpg ale z podtlenkiem lpg też bywają problemy a miało być tak wspaniale szybko wygodnie i bez awaryjnie Ach te SUBARU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 A ja mialem takie same objawy prz padnietych kablach od swiec , ale auto przerywalo mi kiedy silnik byl bardziej obciazony wymienilem i z glowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz77b Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 a cewka i świece? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANIO Opublikowano 10 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 a cewka i świece? na początek zmienię paliwo a później cała reszta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANIO Opublikowano 16 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 W związku z tym iż nie ujeżdżam Forka za dużo to nie wyjeździłem zatankowanego paliwa tylko odłączyłem akumulator na godzinkę. Szarpanie między 2500-3000 obr. (ale tylko przy pedale w podłodze) minęło. Nic z tego nie rozumiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniooo Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 Poczytaj linkowany przez berena wątek a stanie się światłość :-) . Nawet nie cały, ale kilkanaście ostatnich stron by uchodziło. Ale lepiej cały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się