Skocz do zawartości

Playstation 3


Przemeq

Rekomendowane odpowiedzi

Wedle GameSpy było to GT 3 A-Spec, i o ile pamiętam nie różniło się ona praktycznie niczym od GT 2 za wyjątkiem nieco podciągniętej grafiki.
'

jak dla mnie roznica jest znaczna (miedzy 2 a 3, bo 3 a 4 juz niewiele poprawili)...graficznie bo gameplay nie zmienia sie prawie wcale, a samochody zderzają się jak kartonowe pudełka :lol: .....nie to co FORZA :twisted:

 

Gran Turismo 2: (PlayStation)

621636.jpg

 

Gran Turismo 3: (PlayStation 2)

shot-britsinrome.jpg

 

Gran Turismo 4: (PlayStation 2)

581_1107909221_017_4.jpg

 

dla porównania Forza Motorsport :twisted: : (Xbox)

CeBIT05_XBox_ForzaMotorsport3.jpg

324282ss4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Ge-Force FX6600

taka karta nie istnieje ale pomińmy to

chodziło mi o to: http://www.benchmark.pl/r.php?file=http://www.benchmark.pl/artykuly/recenzje/GeForce_6600/strona-1.html jednak zbyt długo śmigałem na Ti 4600 i tak się napisało. Ps. Dzięki za zwrócenie uwagi na to, gdyż ten błąd osłabiał moją konfigurację sprzętową :winkl:

 

(...)Zobacz jak wygląda Half-Life2 na Xboxie....i sprobuj odpalic H-L2 na pc z P3 733mhz Gf3 i 64MB Ram a bedziesz wiedzial o czym mowie ;)

i odpaliłbym, jednak najpier musiałbym grafikę okroić do poziomu playstation - czyli diametralnie zmniejszyć liczbę polygonów. Nie zapominaj też że w przypadku PC musi on pociągnąć "winde", która źle skonfiiusówana, zaśmiecona będzie zamulać aplikacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawide-GP, mylisz pojęcia. Xbox jest dwa razy szybszy od PS2, ma też dwa razy więcej pamięci :)

Przy okazji dotknąłeś bolączki PC - koślawej architektury, która obciążona wsteczną kompatybilnością jak kulą u nogi nie potrafi rozwinąć skrzydeł. Xbox, mimo, że sklejony z klocków PC, ma jednak zoptymalizowaną architekturę i daje sobie radę znacznie lepiej niż PC o mocniejszych parametrach.

Dam Ci kolejne motoryzacyjne porównanie, PC to jak świetna fura, 350KM, 2 tony wagi, klima, skóra itp. Konsola to jak specjalizowany bolid, 200KM, ale 500kg masy. Teraz wiesz co szybciej jeździ :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem, Xbox daje sobie radę z "prędkością". Jednak konsole = mniejsza ilość polygonów w stosunku do PC, czyli jaśniej ma mniejszą szczegółowość, a więc grafika jest bardziej uboga w detale! A jeśli coś jet bardziej ubogie w detale to nie może mieć lepszej grafiki od uwadzenia, które ma ich większą ilość! Prościej się tego wam nie da wytłumaczyć. :roll:

 

W sporze głównie cały czas chodzi mi o jakość grafiki + MODEL USZKODZEŃ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi Ci o jakość grafiki+model uszkodzeń to z pewnością na PC tego nie znajdziesz. Jak dotąd w opiniach prasy branżowej gry z najładniej oddaną wizualizacją uszkodzeń to Forza Motorsport (xbox) i PGR3 (x360).

A co do polygonów paradoksalnie, to właśnie domeną PC są modele ubogie w polygony. Ale gdybyś miał nieco większe pojęcie o grafice wiedział byś że liczba polygonów wcale nie jest tak ważna dla efektu końcowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jednak zbyt długo śmigałem na FX 4600

czegos takiego tez nie ma , FX byl od 5200 do 5900 :razz: , 4600 to GeForce 4 Ti :wink:

gry z najładniej oddaną wizualizacją uszkodzeń to Forza Motorsport (xbox) i PGR3 (x360).

Forza owszem, ale PGR3 nie ma wcale wszkodzeń ;) wiem co mowie, codziennie w to pocinam :)

Jednak konsole = mniejsza ilość polygonów w stosunku do PC

hehe, moze i tak, ale pokaz mi tak wymodelowane samochody na PC jak w PGR 3....cyferki to jedno a rzeczywistosc to drugie ;) ........a juz nadchodzi Forza Motorsport 2 :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jumpman, Dobra, podawaj co możesz uszkodzić i jak możesz skończyć z samochodem w "najbogatszej" w uszkodzenia gierze wyścigowej na "konzole".

 

Ps. tjaa model uszkodzeń w Forza Motorsport :lol: Właśnie oglądam przegląd Forza'y i trafiłem na kawałek gdzie ferrari na zakręcie 90° przy 36Mph instaluje się tyłem w bandę! :lol: i co? I nic!! :shock: ani wgiętej blachy, ani lampy zbitej :lol: I to ma być model uszkodzeń?! :lol: bułahahahahaha :lol: :razz: Tylko tekstura samochodu zmieniła kolor na białawy co miało by imitować uszkodzenie :lol: Takie coś to w starutki Microsoft Midtown Madness było :lol: I do tego ta jazda po "kopnym" piasku z prędkościa 45Mph :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo ja jestem slepy albo pisałeś że chodzi Ci o jakość grafiki + model uszkodzeń. To co wkońcu? Bo jeżeli mowa o modelu uszkodzeń to jedną z najlepszych gier zapewne będzie TOCA. Ale jeżeli mowa o modelu uszkodzeń+jakoś grafiki czyli ogólnie pojęta wizualizacja uszkodzeń to odpowiedź jest jedna - Forza Motorsport.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, podawaj co możesz uszkodzić i jak możesz skończyć z samochodem w "najbogatszej" w uszkodzenia gierze wyścigowej na "konzole".

mozesz doprowadzic do tego ze samochod dalej nie pojedzie :P - Richard Burns Rally

Właśnie oglądam przegląd Forza'y i trafiłem na kawałek gdzie ferrari na zakręcie 90° przy 36Mph instaluje się tyłem w bandę! :lol: i co? I nic!! :shock: ani wgiętej blachy, ani lampy zbitej

widocznie zniszczenia ustawione byly na "reduced" ;)

jak sie ocenia gre po kilku minutach/filmikach/screenach to sie dochodzi do takich wlasnie wniosków ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie po co wasze waśnie głupie tak skończycie w Zupie.

 

Konsola & PC, Cola & Pepsi, Subaru & EVO.....

 

Najważniejsza jest GRA ! Jak jest rewelacyjna to Ludzie są dla niej gotowi wydać nawet dużą kasę na sprzęt aby pograć. Nie takie Super Maszyny poszły w niebyt z powodu kiepskiego oprogramowania....

 

Wiec czy wylega MicroSyfu czy PS3 ?

Zobaczyć co na nie wyjdzie i wtedy wybór będzie jasny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ps. tjaa model uszkodzeń w Forza Motorsport :lol: Właśnie oglądam przegląd Forza'y i trafiłem na kawałek gdzie ferrari na zakręcie 90° przy 36Mph instaluje się tyłem w bandę! :lol: i co? I nic!! :shock: ani wgiętej blachy, ani lampy zbitej :lol: I to ma być model uszkodzeń?! :lol: bułahahahahaha :lol: :razz: Tylko tekstura samochodu zmieniła kolor na białawy co miało by imitować uszkodzenie :lol: Takie coś to w starutki Microsoft Midtown Madness było :lol: I do tego ta jazda po "kopnym" piasku z prędkościa 45Mph :lol:

 

Najpierw pograj, potem komentuj...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WRC fan, niestety nie zagram ze względu na takie "śmieszne akcje". Wstrętem mnie odraża jak coś takiego widzę! :razz: Bo jakoś mnie nie rajcuje jazda, przy której będę wykorzystywał słaby model uszkodzeń odbijając się od bandy żeby lepszy czas wykręcić :evil:

 

Konsola jeszcze w jednym mi się nie podoba, mianowicie ceny gier - znacznie wyższe od tytułów na PC :neutral:

Np. taki NFS Carbon:

120zł wersja PC

175zł wersja PS2 (o 55zł droższa niż na PC)

210zł wersja Xbox 360 (o 35zł droższa niż na PS2 i aż o 90zł droższa niż na PC)

 

No powodzenia życze konsolowcą - zrujnują siena gry :lol::mrgreen:

I nie próbujcie w tym wypadku zasłaniać się, że u pirata 10-20zł - BO TO NIELEGALNE JEST!!! :twisted: :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo jakoś mnie nie rajcuje jazda, przy której będę wykorzystywał słaby model uszkodzeń odbijając się od bandy żeby lepszy czas wykręcić

 

Takie numery to nie w Forzy...w serii GT niestety tak.

 

 

Konsola jeszcze w jednym mi się nie podoba, mianowicie ceny gier

 

Tonący brzytwy się chwyta :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...)
Konsola jeszcze w jednym mi się nie podoba, mianowicie ceny gier

 

Tonący brzytwy się chwyta :mrgreen:

Nie się brzytwy chwyta, tylko taka prawda, która w oczy kole :mrgreen: Żeby grać, najpierw trzeba kupić grę :mrgreen: A pan pirat nie pomoże :razz: (inaczej to złodziejstwo jest :mrgreen: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawide-GP, zapominasz jeszcze do ceny gier PC dodać cenę corocznych upgrade :)

taaa, i jeszcze czas na instalacje gry i walke z aktualnymi sterownikami, no i zwisy i blue screeny :mrgreen: - BEZCENNE :mrgreen:

 

Nie się brzytwy chwyta, tylko taka prawda, która w oczy kole

taa :?: to powiedz ile zaplaciles za swoj PC, bo zaloze sie ze ja za X360 conajmniej trzykrotnie mniej a jeszcze przez jakis rok, moze dwa bede mial grafike (no i gry) o ktorej bedziesz mogl pomazyc :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, podawaj co możesz uszkodzić i jak możesz skończyć z samochodem w "najbogatszej" w uszkodzenia gierze wyścigowej na "konzole".

mozesz doprowadzic do tego ze samochod dalej nie pojedzie :P - Richard Burns Rally

Coś nie bardzo to wyścigowa (czyt torowa) gra jest :roll:

Właśnie oglądam przegląd Forza'y i trafiłem na kawałek gdzie ferrari na zakręcie

90° przy 36Mph instaluje się tyłem w bandę! :lol: i co? I nic!! :shock: ani wgiętej blachy, ani lampy zbitej

widocznie zniszczenia ustawione byly na "reduced" ;)

jak sie ocenia gre po kilku minutach/filmikach/screenach to sie dochodzi do takich wlasnie wniosków ;)

Oczywiście... tak sobie to tłumacz :wink: I przez te niby uszkodzenia ustawione ne "reduced" po piachu można 46Mph jeździć :lol: A króliki w wawie po 3 metry mają :wink:

Albo ja jestem slepy albo pisałeś że chodzi Ci o jakość grafiki + model uszkodzeń. To co wkońcu? (...).

Pisałem jakość grafiki + MODEL USZKODZEŃ :wink:

(...)
Jednak konsole = mniejsza ilość polygonów w stosunku do PC

hehe' date=' moze i tak, ale pokaz mi tak wymodelowane samochody na PC jak w PGR 3....cyferki to jedno a rzeczywistosc to drugie ;) ........a juz nadchodzi Forza Motorsport 2 :twisted:[/quote']

Chociażby w TRD3. Że kosztem szczegułowości otocznia te furki ci na "konzoli" zrobili to już nie bierzesz pod uwagę :wink:

(...)

A co do polygonów paradoksalnie, to właśnie domeną PC są modele ubogie w polygony. Ale gdybyś miał nieco większe pojęcie o grafice wiedział byś że liczba polygonów wcale nie jest tak ważna dla efektu końcowego.

Coś nie bardzo :wink: Jeżeli masz mniej szczegółów to grafika nie jest lepsza! Do znudzenia to będę powtarzał.

Piszesz, że polygony nie są ważne, a PS i Xbox wzajemnie się prześcigają w wychwalaniu się ile to ich konsola wyciąga polygonów. PS3 ciągnie 250mln polygonów, Xbox360 ma ich 500mln, a karty na Pieca od Geforce 7 i nowsze mają po 700mln polygonów. Twórcy konsol pną się w góre i uzyskują co raz to większą ilość polygonów na swych maszynkach (jednak do PC nie dorównają). I Tutaj pojawia sie następny problem. IM węcej polygonów tym wyższa rozdzielczość jest potrzebna by ukryc "jagging"

(schodki na krawedziach), a niestety konsole 640x480 ([bodniesienie] ogólne[/b] do "fyfkich" "konzolów"):lol: Na piecu daję większą rozdzielczość i wszystko OK! Powiecie, że wcale takich objawów nie widzicie jak "schody".. no OK, ale tylko wydaje się wam że ich nie ma! Otóż jak konsole na TV jadą to obraz jest lekko rozmywany przez dużą plamkę, przez co jest uzyskiwany efekt taniego sposobu na antyaliazing :lol: PC ma większy potencjał i lepsza jakość grafiki uzyskuje, że programiści pierpapierolą robotę i tworzą kaszanę to inna sprawa :wink: )

 

Dawide-GP, zapominasz jeszcze do ceny gier PC dodać cenę corocznych upgrade :)

Przesadzasz i to grubo :!: :wink: ) :lol:

Dawide-GP, zapominasz jeszcze do ceny gier PC dodać cenę corocznych upgrade :)

taaa, i jeszcze czas na instalacje gry i walke z aktualnymi sterownikami, no i zwisy i blue screeny :mrgreen: - BEZCENNE :mrgreen:

Jakoś jeszcze żadnego nie widziałem na moim PC. Trzeba winde umiec postawić, tzn. "bez śmieci" :mrgreen: Tu przypomina mi się sytuacja u kumpla z PS2ką jak mi chciał pokazać GTA SA - walił w to pudło nieustannie żeby zaczęło czytać płytkę z grą :mrgreen: (wszystkie Ku i Chu kierowane w stronę playstation, bezcenne, za naprawe sprzętu karta zapłaci :mrgreen: )

 

Ps. Nazbierało się tego trochę :wink: taki big tasiemiec :mrgreen: (ale mniejszy dzięki spostrzeżeniu "WuRCa fana" :mrgreen:) Gdyby to nie był OT, a modem nie był "pan P. w boykaszy" to bym paska dostał :razz: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu przypomina mi się sytuacja u kumpla z PS2ką jak mi chciał pokazać GTA SA - walił w to

 

pudło nieustannie żeby zaczęło czytać płytkę z grą :mrgreen: (wszystkie Ku i Chu kierowane w stronę

 

playstation, bezcenne, za naprawe sprzętu karta zapłaci :mrgreen: )

 

Jak płytka była porysowana, albo po prostu była piratem (ojej! to kradzież i nieuczciwość!) to mnie to specjalnie nie dziwi.

 

 

Nazbierało się tego trochę :wink: taki big tasiemiec

 

Jak prawie po każdej linijce dawałeś enter to się nie dziw.

 

Gdyby to nie był OT, a modem nie był "pan P. w boykaszy" to bym paska dostał :razz: :mrgreen:

 

Nie tylko pan P. jest tutaj modem ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...