ppmarian Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 rezystorem za 20 groszy "...put a (6 Ohm 10 W IIRC) resistor between (B55) No.3 and (B55) No.4 will improve the shift firmness..if it dosent try a 5 or 4 Ohm, don't bother with a VB mod on this vehical..s..." http://www.subaruforester.org/vbulletin/f89/valve-body-upgrades-4eat-38896/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olej Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 a co to ulepsza i ew. co sie moze zfakapowac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 a co to ulepsza i ew. co sie moze zfakapowac? Dołączam się do pytania. Mój inglisz jest nie wystarczający do ogarnięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logicsys Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 coś mi się nie ładuje ale domyślam się że chodzi o "blokadę centralnego dyfra 50:50"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 "blokadę centralnego dyfra 50:50"? Albo blokada, albo 50:50. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 21 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 a co to ulepsza i ew. co sie moze zfakapowac? zwieksza czulosc na redukcje czyli taki niby tryb sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Jak duże może być ryzyko? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logicsys Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 "blokadę centralnego dyfra 50:50"? Albo blokada, albo 50:50. Jak albo albo? Jak zablokujesz centralny to jaki będzie podział przod tyl? Może czegoś nie rozumiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichallD Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Jak duże może być ryzyko? Też jestem ciekawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Jak zablokujesz centralny to jaki będzie podział przod tyl? Zmienny od 100:0 do 0:100. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 21 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 To nie jest blokada 50:50 To jest "tryb Sport" Ryzyko małe bo na forum us testowali to już Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichallD Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Ja mam już tryb sport, to po tym będzie lepiej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logicsys Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Jak zablokujesz centralny to jaki będzie podział przod tyl? Zmienny od 100:0 do 0:100. No to dobrze wiedzieć. A co do trybu sport, jak to się ma do guzika power? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichallD Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Wróć, tzn mam tryb power Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 ZTCP, to "power" miałem włączony na stałe, inaczej nie dało się jeździć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 21 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 jest jeszcze czulej niz power kazde musniecie gazu to redukcja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logicsys Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 W wolnym ssaku nic mu nie pomoze. No nie z gorki to idzie jakby mial z 200 kuni, tylko hamulcy brakuje zaby go wyhamowac Hehe do tej skrzyni juz 3 magiczne triki znalazlem. Ten tu opisywany, blokada sprzegla plytowego i mozliwosc uzywania recznego, bez szkody dla skrzyni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaćwing Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Może kolega się podzieli , ewentualnie na prv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Ja mam nówkę skrzynię, więc chyba się nie odważę Sent with Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logicsys Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 Znajdę chwilę to poszukam linku. Gdzieś na jakimś USA forum kombinowali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olej Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 moim zdaniem problem tej skrzyni jest taki że głupia jedzie pod górę na 4 biegu z 1200 rpm... i albo przestawiam z D na 3 albo trzeba dodać sporo gazu aby to zredukowało ale wtedy auto przyspiesza od razu. Czy ta modyfikacja rozwiąże ten problem? Ew. poprawi prędkość redukcji czy też złagodzi zmianę przełożeń? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 problem tej skrzyni jest taki że głupia jedzie pod górę na 4 biegu z 1200 rpm faktycznie katastrofa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 22 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 moim zdaniem problem tej skrzyni jest taki że głupia jedzie pod górę na 4 biegu z 1200 rpm... i albo przestawiam z D na 3 albo trzeba dodać sporo gazu aby to zredukowało ale wtedy auto przyspiesza od razu. Czy ta modyfikacja rozwiąże ten problem? Ew. poprawi prędkość redukcji czy też złagodzi zmianę przełożeń?Spróbuj i zdaj relacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIGO Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 W wolnym ssaku nic mu nie pomoze. No nie z gorki to idzie jakby mial z 200 kuni, tylko hamulcy brakuje zaby go wyhamowac Hehe do tej skrzyni juz 3 magiczne triki znalazlem. Ten tu opisywany, blokada sprzegla plytowego i mozliwosc uzywania recznego, bez szkody dla skrzyni Kolego powiedz cos wiecej o tych trikach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logicsys Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 Wklejam link z zagramanicznego forum, o ile można : http://www.rs25.com/forums/f8/t99075-4eat-diff-lock-switch-handbrake-mod-torquemada-lite.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się