Skocz do zawartości

W oczekiwaniu na LEŚNIKA 2.0 XT MY14


promil_one

Rekomendowane odpowiedzi

Gratulacje, bardzo ładny biały (pewnie perłowy) Forek.

 

Te lampki w skrzelach to pozycyjne?

 

Pozdrawiam

cewie

Te lampki to do jazdy dziennej. Mam ustawione "auto" przy kierownicy - te lampki palą się zawsze, a jak się robi ciemno zapalają się też normalne światła.

Gratulacja Promil, wygląda naprawdę bardzo fajnie w ten perłowy kolor.

 

Co do mapy to naprawdę nie wiem czy są lepsze od Volvo! :) Z którego roku są? To jest najnowszy update: https://subaru-eu.naviextras.com/shop/portal/newCatalog?view=item&salesPackageCode=100427; jak nie są to ich poproszę o kupon/voucher na ten nowy "release".

 

Pozdrawiam,

 

Tiho

No to superaśnie. Gdyby to było dziś to bym podjechał - jutro mam zawalony dzień. Co do map to faktycznie w linku, który podałeś są chyba nowsze (2013/2014) - bo ponoć te co są w aucie to Q3 2012. No i jak Wilkor napisał chyba trzeba zamknąć temat i przenieść się do wątku "Nowy Forester 2013"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

No cóż powolny objazd Polski zakończony. W 1,5 dnia objazdu cmentarzy zrobiłem 900km. W trybie emeryt mode nie przekraczając 3 tys rpm i przy prędkości podróżnej około 120km/h autko wypiło 8,6 l/100km (3 osoby na pokładzie i w bagażniku słoiki - w jedną stronę puste :):):):)) . 90% przebiegu to trasa. Ach powiem szczerze - w tym aucie zachwyca mnie wszystko. CVT miodność. Nawet to fabryczne radio/nawigacja jest całkiem ok. Ładnie zgrały mi się kontakty, da się sterować muzą w aplikacji deezer w telefonie (i zmiana utworów i głośność). Mapy faktycznie już leciwe, ale samo działanie navi raczej ok. (i tak zawsze używam navi w telefonie - googlemaps z włączonym w tle janosikiem). Fotele faktycznie bocznie mogłyby trzymać lepiej ale jakimś problemem specjalnym to dla mnie nie było. Poza tym fotele są wygodnie (i dla mnie i dla żony) W accordzie może były lepiej wyprofilowane, ale pozycja była inna (bardziej leżąca), a ta tutaj daje znaczący wzrost komfortu podróżowania.

 

Tiho - w grodzisku to nie ja.

 

Załączam dwie szybkie fotki (trochę ciemno było ale pro sesja jeszcze forka czeka:))

for2.jpg

 

 

for3.jpg

cześć promil zainstalowałeś czujniki parkowania z tyłu? Edytowane przez kosela
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam wszystkich - jestem nowy. Autko odebrałem 3 tygodnie temu. Obecnie 600 km przebiegu. Jeśli mogę miałbym kilka pytań.

1.Czy w tym Forku 2,0 XT MY 14 jest filtr paliwa ? Jeśli tak to gdzie jest umiejscowiony? W necie znalazłem pozostałe filtry i jako ,że często robię zakupy w USA na pewno je sobie kupię - służę pomocą innym.

2.Pytanie do kolegi  "kosela" gdzie i za ile dorobiłeś lampki z przodu? Czy płytę na zderzak masz tylko tył czy też przód? Fajne lampki znalazłem na Aliexpress

3. Czy słyszał ktoś o module komfortu do tego Forka? Szyby + Szyberdach.

 

Jeśli chodzi o pierwszy przegląd dzwoniłem do jednego z serwisów w południowej Polsce - cena jeśli przyjadę z moim filtrem i olejem 220 zł brutto. Filtr oryginał Subaru USA 4,65 $ + olej Castrol Edge  Professional A5 5W30 35 zł/L

 

A poza tym to docieranie ta jakaś mordęga!

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jeśli chodzi o pierwszy przegląd dzwoniłem do jednego z serwisów w południowej Polsce - cena jeśli przyjadę z moim filtrem i olejem 220 zł brutto. Filtr oryginał Subaru USA 4,65 $ + olej Castrol Edge Professional A5 5W30 35 zł/L

zadzwon sie upewnic bo cos mało jak na 1 przeglad po 15k km w ASO Subaru z własnym olejem i filtrem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na fakturze za przegląd po 15kkm nie ma filtra paliwa. Ale bez materiałów to 770 i z tego co robili, to trudno za to policzyć 220. No chyba, że to sama wymiana oleju po 5k - wtedy już 220 to nie mało. Samo rozebranie i oczyszczenie hamulców to już sporo roboty. Bardzo byłem zadowolony z pracy serwisu. Za przegląd dwóch rowerów zapłaciłem tyle, co za forestera XT :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytałem 2 razy i odpowiedź była 180 zł netto . Pani stwierdziła ,że jest to 1 roboczogodzina. Pewnie chodzi tylko o wymianę oleju. Z zamiłowania grzebię w autach więc dla mnie najważniejszą kwestią jest pieczątka w książce. A jeśli chodzi o hamulce zauważyłem pewną prawidłowość - w innych moich autach po wymianie klocków hamulcowych po miesiącu felgi były czarne. W przypadku nowego samochodu materiały użyte do produkcji części eksploatacyjnych są innej jakości. Auto bardzo mi się podoba jednakże brak jest w nim drobnych detali które w aucie za te pieniądze powinny być. (lustro elektrochromatyczne,podświetlenie schowka,regulacja podparcia odcinka lędźwiowego itp) Rozumiem ,że jest to pewien kompromis pomiędzy właściwościami jezdnymi a komfortem. Patrząc na schematy jedyny filtr paliwa jest w baku. wg książki wymiana po 120tys. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...