satori Opublikowano 5 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Witam Was serdecznie, przyszedł czas na regulację zaworów przy okazji chciałbym wymienić uszczelkę pod głowicą, wgrać najnowszy soft do auta oraz zrobić ogólny przegląd samochodu. Obk ma przejechane około 70 k km, zastanawiam się czy przy okazji regulacji zaworów nie poprosić o kompletną wymianę rozrządu (przy jednej robocie z silnikiem) co radzicie? Co do miejsca oddania samochodu zastanawiam się nad: ASO Koper (wymieniałem tam olej w skrzyni biegów było super a poczekalnia jeszcze fajniejsza ), Kornecki AutoSport oraz serwis na Bajecznej. Czy któryś z w.w warsztatów szczególnie polecacie? Ostatnie pytanie, czy orientujecie się może w cenach za taki zestaw prac (robocizna + części) Z góry bardzo dziękuje za info i pomoc.Pozdrawiam serdecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 5 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Ja robiłem przy jednej wizycie UPG, rozrząd, sprzęgło. Do tego wymieniłem wszystkie uszczelki, do których był dostęp i parę innych rzeczy. Na Ther Forum polecać można tylko ASO, więc polecam ASO Koszt takiego zabiegu to w zależności od stanu jednostki od 6-10k PLN. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 5 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 A po co robić regulację zaworów przy 70k km? Masz LPG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satori Opublikowano 5 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Tak LPG dlatego regulacja dzieki piękne za Wasze info. 6-10k brzmi zaporowo ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 5 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Jak nie będziesz robił UPG, to wyjdzie mniej. Czemu chcesz robić UPG ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satori Opublikowano 5 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 (edytowane) Aby za jedną robotą zrobić maksymalnie tyle ile się da. Wiem że rozrząd przy ok 100k Edytowane 5 Października 2014 przez satori Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 5 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Ale UPG wymienia się gdy padnie, zacznie przeciekać. No chyba, że chcesz na zapas to zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satori Opublikowano 5 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 (edytowane) No właśnie chciałem profilaktycznie ... chociaż przy wymianie świec zapłonowych na przewodach w środku tych fajek była niewielka ilość oleju i nie wiem czy to do końca normalne. Edytowane 5 Października 2014 przez satori Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 5 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 @@satori, ja myślę, że Ty nie chcesz wymienić UPG, a uszczelki pod deklami zaworów. Przy okazji wymienia się wówczas też uszczelki od świec. To jest znacznie tańsza operacja, niż UPG. Nawet chyba silnika nie trzeba wyciągać. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BiP Opublikowano 5 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Pojedź do ASO, lub nieaso, kogokolwiek, kto zna i ogarnia te samochody. Zleć kontrolę/ regulację zaworów prawdopodobnie masz silnik sohc, więc silnika nie trzeba wyciągać, poza kluczem i szczelinomierzem potrzebne są tylko uszczelki dekli zaworowych i świec. Aso ma tę przewagę, że zrobią Ci diagnostykę, wyłapią potencjalne niesprawności, określą koszt usunięcia wg jakiegostam katalogu napraw. W punkcie niewyspecjalizowanym ryzykujesz, że przy odbiorze usłyszysz, "że to drożej, bo myslałem że łatwiej... albo stare uszczelki wklejone na silikon. A robienie UPG na zapas po 70tkm to lekka przesada. No chyba, że coś na tę okoliczność wskazuje, albo "zakuć" chcesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vilmark Opublikowano 5 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Upg na zapas , nie ma sensu w tym silniku jeśli pójdzie to pewnie koło 100-150 k km. U Ciebie reuguluje się chyba bez wyciągania co daje jakieś 400 pln plus uszczelki dekli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 5 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 @@satori, ja myślę, że Ty nie chcesz wymienić UPG, a uszczelki pod deklami zaworów. Przy okazji wymienia się wówczas też uszczelki od świec. To jest znacznie tańsza operacja, niż UPG. Nawet chyba silnika nie trzeba wyciągać. Na pewno nie trzeba wyciągać, to chyba SOHC, regulacja prosta i tania (śrubki) Robocizna to 100-150 zł + uszczelki pod dekle UPG ? To od razu wymień akumulator, też pewnie kiedyś padnie A na rozrząd przyjdzie czas, tak myśle... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satori Opublikowano 5 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Dzięki Wam pięknie za info. Z tą uszczelką to dlatego że w przewodach podczas wymiany świec był olej. Silnik to sohc. Jutro zadzwonię do ASO. PS. @szamot akumulator juz mi powoli pada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruque Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 na pewno nie ma sensu wymieniać UPG przy takim przebiegu jeśli nic się nie dzieje. u mnie w takim samym silniku UPG zaczęła kapać olejem przy przebiegu 240kkm, wypadałoby nakręcić ciut więcej niż 70 tysięcy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Koszt regulacji to ok 350-450zł. UPG bez sensu wymieniac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwozniak Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 nie za malo? same uszczelki to cos w okolicach 200 zl polskich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satori Opublikowano 6 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Dzwoniłem w różne miejsca koszt regulacji + uszczelki to od 500 do 850 zł. Z tym UPG oczywiście macie rację...bez sensu teraz to ogarniać. Co mnie czeka to zawory i wymiana wszystkich uszczelek z tym związanych łącznie z tymi od świec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się