Skocz do zawartości

regulacja zaworów wraz z wymianą uszczelki pod głowicą


satori

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Was serdecznie, przyszedł czas na regulację zaworów przy okazji chciałbym wymienić uszczelkę pod głowicą, wgrać najnowszy soft do auta oraz zrobić ogólny przegląd samochodu. 
Obk ma przejechane około 70 k km, zastanawiam się czy przy okazji regulacji zaworów nie poprosić o kompletną wymianę rozrządu (przy jednej robocie z silnikiem) co radzicie? 
Co do miejsca oddania samochodu zastanawiam się nad: ASO Koper (wymieniałem tam olej w skrzyni biegów było super a poczekalnia jeszcze fajniejsza :P), Kornecki AutoSport oraz serwis na Bajecznej. Czy któryś z w.w warsztatów szczególnie polecacie? Ostatnie pytanie, czy orientujecie się może w cenach za taki zestaw prac (robocizna + części) 
Z góry bardzo dziękuje za info i pomoc.
Pozdrawiam serdecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja robiłem przy jednej wizycie UPG, rozrząd, sprzęgło. Do tego wymieniłem wszystkie uszczelki, do których był dostęp i parę innych rzeczy. Na Ther Forum polecać można tylko ASO, więc polecam ASO  :P Koszt takiego zabiegu to w zależności od stanu jednostki od 6-10k PLN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie chciałem profilaktycznie ... chociaż przy wymianie świec zapłonowych na przewodach w środku tych fajek była niewielka ilość oleju i nie wiem czy to do końca normalne.

Edytowane przez satori
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojedź do ASO, lub nieaso, kogokolwiek, kto zna i ogarnia te samochody. Zleć kontrolę/ regulację zaworów prawdopodobnie masz silnik sohc, więc silnika nie trzeba wyciągać, poza kluczem i szczelinomierzem potrzebne są tylko uszczelki dekli zaworowych i świec. Aso ma tę przewagę, że zrobią Ci diagnostykę, wyłapią potencjalne niesprawności, określą koszt usunięcia wg jakiegostam katalogu napraw. W punkcie niewyspecjalizowanym ryzykujesz, że przy odbiorze usłyszysz, "że to drożej, bo myslałem że łatwiej... albo stare uszczelki wklejone na silikon.

A robienie UPG na zapas po 70tkm to lekka przesada. No chyba, że coś na tę okoliczność wskazuje, albo "zakuć" chcesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@satori, ja myślę, że Ty nie chcesz wymienić UPG, a uszczelki pod deklami zaworów. Przy okazji wymienia się wówczas też uszczelki od świec. To jest znacznie tańsza operacja, niż UPG. Nawet chyba silnika nie trzeba wyciągać. 

Na pewno nie trzeba wyciągać, to chyba SOHC, regulacja prosta i tania (śrubki)

Robocizna to 100-150 zł + uszczelki pod dekle

UPG ? To od razu wymień akumulator, też pewnie kiedyś padnie  ;)

A na rozrząd przyjdzie czas, tak myśle...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem w różne miejsca koszt regulacji + uszczelki to od 500 do 850 zł. Z tym UPG oczywiście macie rację...bez sensu teraz to ogarniać. Co mnie czeka to zawory i wymiana wszystkich uszczelek z tym związanych łącznie z tymi od świec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...