Skocz do zawartości

Malowanie czy oklejanie przednich kloszy lamp ?


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Ogólnie światła żółte drogowe i mijania w aucie spowodują utratę dowodu rejestracyjnego a i przeglądu auto nie przejdzie  więc jeśli już chcesz koniecznie lepiej w oklejanie się pobawić w razie kontroli i zapowiedzi konfiskaty dowodu zerwiesz folię z lamp. 

Edytowane przez andre82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy robiłem prawko ('95) to dozwolony był kolor światła biały lub żółty selektywny (cokolwiek by to znaczyło, ale francuzy takie żarówki miały), w sumie to tematu nie śledziłem bo raz jechałem na takich lampach i bardziej przypominałem Stevie Wondera na spacerze(mój drugi poldek takie miał jak go kupiłem). Czysto teoretycznie to powinny lepiej się sprawdzać podczas mgły bo światło jest monochromatyczne, więc powinno się nieco inaczej rozpraszać niż białe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak najbardziej folia nr1. Jeśli w ogóle ponieważ jest to faktycznie nielegalne juz....mialem oklejone klosze ale halogenów żółta folią i nawet do tego przyczepiali sie niebiescy...ale zawsze wtedy mówiłem, że to atrapa i halo nie są nawet podłączone

z lamp to oklejone mialem postoje na pomarańczowy amber...jak w amerykanach

 

Jeśli chcesz mieć żółte światło w lampach z białym kloszem...Bo i to przetestowałem (nie chwaląc się ale tak...było tego trochę) to polecam żółte żarówki w klosze wpakować i nie ma w tym temacie nic lepszego od NOKYA HYPER YELLOW bez dwóch zdań.

 

pamięfaj jednak, że i to rozwiazanie jest nie zgodne z polskimi przepisami...Ja po kilku upierdliwych kontrolach wywaliłem te żarówki...Ale z halovenów nie zrezygnowałem do końca ;-)

 

teraz mam u Siebie w pudełku takie żółte Nokya ale tylko w halogenach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

ale zawsze wtedy mówiłem, że to atrapa i halo nie są nawet podłączone
 w tym wypadku można stracić dowód rejestracyjny, bo jak jest zamontowane dodatkowe oświetlenie to ono musi działać. 

 

Są też żarówki Philips ColorVision. Jak one świecą to w reflektorze widać dany kolor ale na drogę już pada tylko biała wiązka światła. Daje to też fajny efekt przy wyłączonych światłach. Co najważniejsze, posiadają one homologację. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To był dodatek stricte do wyglądu..nie musiał być traktowany jako oświetlenie dodatkowe- takie zaprzeczenie przepisów i spokojnie każdą kontrolę drogową oraz przegląd przechodziło :)

Bez urazy dla blue silver rainbow vision'ów i innych wynalazków...Ale nic nie pobije żarówek NOKYA

Jeśli ktoś ma w poważaniu przepisy i chce mieć żółte oświetlenie w lampach/ halogenach....to tylko żarówki nokya

Świeci na żółto po prostu bajecznie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam żółtą lampę w motocyklu i policja się czepia, o przeglądzie nie wspomnę. Ciężko uniknąć kontroli bo takie światła mocno rzucają się w oczy. Jest to jednocześnie plus bo wszyscy Ciebie dobrze widzą:)

Właśnie z powyższych powodów okleiłem ją żółtą folią z allegro. Chwila roboty, a jak chcesz zerwać to jeszcze krócej:)

Do jazdy nocnej takie lampy się nie nadają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

wszystko można

Czegoś nie przeczytałeś ze zrozumieniem ;) :

 

 

światła żółte drogowe i mijania w aucie spowodują utratę dowodu rejestracyjnego a i przeglądu auto nie przejdzie

I takie muszą być białe. Nie było dyskusji o przeciwmgielnych :)  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

wszystko można

Czegoś nie przeczytałeś ze zrozumieniem ;) :

 

 

światła żółte drogowe i mijania w aucie spowodują utratę dowodu rejestracyjnego a i przeglądu auto nie przejdzie

I takie muszą być białe. Nie było dyskusji o przeciwmgielnych :)  

 

ale ja do WueM'a pisałem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam zamierzam żółte halogeny zrobić więc muszę sobie to wydrukować  :D

 

bo np jak zakładałem końcowy remusa, to od razu pojechałem na stację diagnostyczną... wypluło 62 dB i jak tylko któryś wyskakuje, że za wydech mogę stracić dowów to na wstępie go gaszę :yahoo:  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehehe..rozgorzała dyskusja... to lubię :)

 

Miałem żółte halogeny..Lampy także oklejałem na żółto tak jak Maras ale jeździłem tak może z tydzień czasu....Niewyglądają ani nieświecą te szkiełka przedliftowe tak jak trzeba :)

Zrezygnowałem na rzecz żółtych żarówek Nokya....Za to okleiłem sobie na pomarańczowo postojówki by później kupić oryginalnie pomarańczowe....Ale i przy takim setupie były walki z drogówką....Tym bardziej gdy zmieniłem kolektor oraz wydech na przelot...Oj wtedy to była zabawa :)

Raz sprawdzali Mnie chyba z pół godziny....Dobrze, ze trafiłem na fana Subaru, który po kilkunastu minutach do Nas dołączył.....Oj wtedy się działo :)

 

 

Moje zdanie jest takie- czy zgodne czy nie zgodne z prawem- chcesz...rób :)

Tylko bez przesady- choć granica cienka jest....

Żółtych kloszy bym nie robił..szkoda czasu-efekt wizualny może i ok...ale świecić nie świecą.

Żółte halogeny to jest bardzo ok...Mega efekt...i wizualnie fajnie- przynajmniej wg. Mnie :)


Wslawex....Ja na wydechu z silencerem miałem około 100dB :)

A bez nie mierzyłem niestety....Ale kilka lat temu na SCP ludziska Mnie namawaili słysząc go bez nakładki bym wystartował w konkursie na najgłośniejszy wydech bo to co tam słyszeli to było nic w porównaniu z Moim...Ale nie skorzystałem....Szkoda- bo bym sprawdził jak głośno jest glośno....Teraz stwierdzić to może tylko kolega Durr, który jeździ Moim Subaru :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam zamierzam żółte halogeny zrobić więc muszę sobie to wydrukować  :D

 

bo np jak zakładałem końcowy remusa, to od razu pojechałem na stację diagnostyczną... wypluło 62 dB i jak tylko któryś wyskakuje, że za wydech mogę stracić dowów to na wstępie go gaszę :yahoo:  

 

Coś pomieszałeś. dopuszczalne jest 93 albo 96db. Za 62 db to powinni Ci obiad w cenie przeglądu postawić :)

Ja miałem 124 db z założonym silencerem :P

 

ps. ktoś wie co to za koła w tym białym type-r?

Edytowane przez Marcin Domanski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

sam zamierzam żółte halogeny zrobić więc muszę sobie to wydrukować  :D

 

bo np jak zakładałem końcowy remusa, to od razu pojechałem na stację diagnostyczną... wypluło 62 dB i jak tylko któryś wyskakuje, że za wydech mogę stracić dowów to na wstępie go gaszę :yahoo:  

 

Coś pomieszałeś. dopuszczalne jest 93 albo 96db. Za 62 db to powinni Ci obiad w cenie przeglądu postawić :)

Ja miałem 124 db z założonym silencerem :P

 

nic nie pomieszałem  ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

wypluło 62 dB
 

 

Zanim omówimy poszczególne wyniki, chciałbym przypomnieć, iż decybel (dB) jest jednostką logarytmiczną, więc rzeczywisty hałas nie rośnie liniowo wraz ze wzrostem natężenia podawanego w decybelach. Wzrost hałasu o 1 decybel oznacza tak naprawdę wzrost o 26% w stosunku do stanu poprzedniego (1 decybel to najmniejsza zmiana, jaką potrafi wychwycić przeciętne, ludzkie ucho). Tak więc średnio co 3 dB hałas rośnie nam dwukrotnie.

 

 

 

nic nie pomieszałem 

 

1.jpg

 

Cichutkie to Twoje auto...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...