Skocz do zawartości

Naba i jej odsadzenie.


turdziGT

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 70
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Chcialo by Ci sie go owiedzic?

 

spox jutro bede sie z mim widzial bo wasnie odbieram taki sam pierscien dla jednego typa z krakowa ;) tylko napisz co ci dokladnie trzeba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sykstus, potworne :mrgreen: mniej wiecej 0.5 litra sredniej klasy wodki :wink: podaj mi, jaka grubość ja robiłem 15mm.

Abt, twoje biedzie na jutro wiec jak będę odbierał to Sykstus, zamówię dla ciebie.

 

Wrzuć mi adres na PW to ci to wyślę z pobraniem

 

Swoja droga panowie teraz pozycja za kierownikiem jest malyna :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ile ci laduje na tym wskazniku w piku ? gdzies pisales ze masz ladowanie 1.3 ? i faktycznie pokazuje ci taka wartosc ?

 

Podczas pomiarów mocy i momentu w Tomaracing w piku pokazywał 1,25.

Mój zegar w piku pokazuje równe 1,2 bara i schodzi do 1-1,1 bara.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pol dnia pracy i kierownica juz siedzi, kierunki dzialaja i klakson tez :mrgreen: ale rzezba byla duza - musialem zrobic:

- rozwiercic stozek w nabie bo nie wchodzila w pelni na wieloklin

- wywiercic 2 otwory i nagwintowac je pod srube 5tke

- zrobic 2 bolce ze srub 5tek (ciecie, toczenie, pilowanie), nasunac na nie plastikowe oslonki, posmarowac, wkrecic w otwory i zabezpieczyc nakretkami zeby sie nie odkrecily

- przeciac jeden kabel z tasmy od poduszki (tzn od klaksony) i dolutowac kabelek

- wyrzezbic sprezysta blaszke (ze szpachelki TOPEX [no name sie nie nadaje] z OBI), ktora sie bedzie slizgac po mosieznym pierscieniu naby, przykrecic ja pod dzwignia do wycieraczej w org otwory i podpiac do niej w/w kabelek

- zalozyc kiere i wyrzezbic kolejny kabelek z jednej strony konektor podlaczany do klaksonu a drugiej oczko (bardzo cienki) ktory wsadzilem pomiedzy nabe a kiere

- wyjac zegary i rozebrac obrotomierz i czarna tasma zakleic zarowke o jaskow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- wyjac zegary i rozebrac obrotomierz i czarna tasma zakleic zarowke o jaskow

 

GRAF to jak juz tyle zrobiles to nie mogles wpiac sobie opornik w kable od poduszek? 15 minut roboty a ABG slicznie gasnie u mnie po 5 sekundach od przekrecenia kluczyka :)

 

A co do odbijania kierunkow to cos z tym musze zrobic a juz na pewno z klaksonem :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sykstus odbijanie kierunkow robi sie banalnie jak masz narzedzia, gorzej z klaksonem bo wyrzezbic ta blaszke nie jest latwo

 

Zamiast wsadzac opornik podlalem radykalne kroki i wywalilem obie poduszki wraz ze sterownikiem :twisted: - zawsze kilka kg mniej :mrgreen:

jesli chodzi o odsadzenie to kierownice (90mm) mam odrobine za blisko i musialem odchylic oparcie fotela 1 zabek do tylu (dawniej jezdzilem na max w pionie) i teraz jest OK

efekt:

p1010075yd1.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy zadna firma typu omp, sparco, etc. nie robi naby do imprezy tak zeby nie meczyc sie z przerobka kierunkowskazow i klaksonu...??

 

Nie, niestety nie robi. Zreszta w zadnym moim poprzendim aucie naby wszystkich w/w firm nie wspolpracowaly i kombinowalem z kierunkami i klaksonem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy zadna firma typu omp, sparco, etc. nie robi naby do imprezy tak zeby nie meczyc sie z przerobka kierunkowskazow i klaksonu...??

 

Nie, niestety nie robi. Zreszta w zadnym moim poprzendim aucie naby wszystkich w/w firm nie wspolpracowaly i kombinowalem z kierunkami i klaksonem.

ja mialem kiedys w VW Polo nabe OMP i pasowala od razu wykonanie super, zadnej rzezby ale to bylo z 6 lat temu teraz sie im chyba jakosc pogorszyla

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...