Sykstus Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 turdzi gdzie dorabiales? Mam swojego zaufanego tokarza :wink: Chcialo by Ci sie go owiedzic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 19 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 Chcialo by Ci sie go owiedzic? spox jutro bede sie z mim widzial bo wasnie odbieram taki sam pierscien dla jednego typa z krakowa tylko napisz co ci dokladnie trzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 turdziGT, z lewej strony masz ciśnienie doład.? Nie zasłania za dużo? Ja zamontowałem z prawej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 19 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 Ja zamontowałem z prawej. No tak to ci chyba zaslania obrotomierz.Troszke zachodzi ale pomimo tego wszystko widzac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 Zasłania to co akurat nie używam, za niskie lub za wysokie obroty. Akurat martwe pole, żadnych kontrolek. Może znajdę inną fotkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sykstus Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 Chcialo by Ci sie go owiedzic? spox jutro bede sie z mim widzial bo wasnie odbieram taki sam pierscien dla jednego typa z krakowa tylko napisz co ci dokladnie trzeba Potrzebuje cos takiego jak Twoj, rozstaw typowy - sperco/omp, jakie koszta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 hohohoooo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 20 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 Sykstus, potworne mniej wiecej 0.5 litra sredniej klasy wodki :wink: podaj mi, jaka grubość ja robiłem 15mm. Abt, twoje biedzie na jutro wiec jak będę odbierał to Sykstus, zamówię dla ciebie. Wrzuć mi adres na PW to ci to wyślę z pobraniem Swoja droga panowie teraz pozycja za kierownikiem jest malyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 Ja zamontowałem z prawej. No tak to ci chyba zaslania obrotomierz.Troszke zachodzi ale pomimo tego wszystko widzac. Tak mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 20 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 A ile ci laduje na tym wskazniku w piku ? gdzies pisales ze masz ladowanie 1.3 ? i faktycznie pokazuje ci taka wartosc ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 21 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 A ile ci laduje na tym wskazniku w piku ? gdzies pisales ze masz ladowanie 1.3 ? i faktycznie pokazuje ci taka wartosc ? Podczas pomiarów mocy i momentu w Tomaracing w piku pokazywał 1,25. Mój zegar w piku pokazuje równe 1,2 bara i schodzi do 1-1,1 bara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 pol dnia pracy i kierownica juz siedzi, kierunki dzialaja i klakson tez ale rzezba byla duza - musialem zrobic: - rozwiercic stozek w nabie bo nie wchodzila w pelni na wieloklin - wywiercic 2 otwory i nagwintowac je pod srube 5tke - zrobic 2 bolce ze srub 5tek (ciecie, toczenie, pilowanie), nasunac na nie plastikowe oslonki, posmarowac, wkrecic w otwory i zabezpieczyc nakretkami zeby sie nie odkrecily - przeciac jeden kabel z tasmy od poduszki (tzn od klaksony) i dolutowac kabelek - wyrzezbic sprezysta blaszke (ze szpachelki TOPEX [no name sie nie nadaje] z OBI), ktora sie bedzie slizgac po mosieznym pierscieniu naby, przykrecic ja pod dzwignia do wycieraczej w org otwory i podpiac do niej w/w kabelek - zalozyc kiere i wyrzezbic kolejny kabelek z jednej strony konektor podlaczany do klaksonu a drugiej oczko (bardzo cienki) ktory wsadzilem pomiedzy nabe a kiere - wyjac zegary i rozebrac obrotomierz i czarna tasma zakleic zarowke o jaskow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 23 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 Gratulacje i foty bo pewnie fajnie to wyglada z folkowana deska :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sykstus Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 - wyjac zegary i rozebrac obrotomierz i czarna tasma zakleic zarowke o jaskow GRAF to jak juz tyle zrobiles to nie mogles wpiac sobie opornik w kable od poduszek? 15 minut roboty a ABG slicznie gasnie u mnie po 5 sekundach od przekrecenia kluczyka A co do odbijania kierunkow to cos z tym musze zrobic a juz na pewno z klaksonem :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 z kierunkami sobie radze paluchem, klakson mam na kolumnie kierownicy a poduszka juz sie dawno nie swieci bede musial jeszcze Turdziego pomeczyc o dystans 10 mm bo moglaby kiera byc wlasnie o cm blizej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 Sykstus odbijanie kierunkow robi sie banalnie jak masz narzedzia, gorzej z klaksonem bo wyrzezbic ta blaszke nie jest latwo Zamiast wsadzac opornik podlalem radykalne kroki i wywalilem obie poduszki wraz ze sterownikiem - zawsze kilka kg mniej jesli chodzi o odsadzenie to kierownice (90mm) mam odrobine za blisko i musialem odchylic oparcie fotela 1 zabek do tylu (dawniej jezdzilem na max w pionie) i teraz jest OK efekt: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 czy zadna firma typu omp, sparco, etc. nie robi naby do imprezy tak zeby nie meczyc sie z przerobka kierunkowskazow i klaksonu...?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sykstus Opublikowano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 czy zadna firma typu omp, sparco, etc. nie robi naby do imprezy tak zeby nie meczyc sie z przerobka kierunkowskazow i klaksonu...?? Nie, niestety nie robi. Zreszta w zadnym moim poprzendim aucie naby wszystkich w/w firm nie wspolpracowaly i kombinowalem z kierunkami i klaksonem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 czy zadna firma typu omp, sparco, etc. nie robi naby do imprezy tak zeby nie meczyc sie z przerobka kierunkowskazow i klaksonu...?? Nie, niestety nie robi. Zreszta w zadnym moim poprzendim aucie naby wszystkich w/w firm nie wspolpracowaly i kombinowalem z kierunkami i klaksonem. ja mialem kiedys w VW Polo nabe OMP i pasowala od razu wykonanie super, zadnej rzezby ale to bylo z 6 lat temu teraz sie im chyba jakosc pogorszyla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 24 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 bede musial jeszcze Turdziego pomeczyc o dystans 10 mm bo moglaby kiera byc wlasnie o cm blizej Spox jak cos to puść mi PW GRAF, wyglada zajefajnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 27 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 pomeczyc o dystans 10 mm bo moglaby kiera byc wlasnie o cm blizej Jak komuś trzeba to zapraszam tu http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=108770 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi