Jump to content

STI MY 2007 ..... zmiany


tomoking

Łączenie postów - zostawić, czy wyłączyć?  

26 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Here we go - oficjalne dane z US.

 

 

 

2007 New Model Update

2007 IMPREZA

 

ENGINE

 

 

2.5L SOHC: (NON-TURBO)

Horsepower: 173 HP @ 6000 RPM

Torque: 166 LB-FT @ 4400 RPM

 

2.5L INTERCOOLED TURBO

Horsepower: 224 HP @ 5600 RPM

Torque: 226 LB-FT @ 3600 RPM

 

2.5L INTERCOOLED HIGH-OUTPUT TURBO

Horsepower: 293 HP @ 6000 RPM

Torque: 290 LB-FT @ 4400 RPM

 

The WRX STI and WRX STI Limited now utilize solid rubber engine mounts

The Sodium filled exhaust valves have been deleted from the WRX STI and WRX STI Limited

The WRX STI and WRX STI Limited now have a revised cylinder head design to improve cooling

 

EMISSIONS

The WRX STI and WRX STI Limited now comply with the LEV 2 emissions rating

The WRX STI and WRX STI Limited now have a secondary air pump to improve emissions

 

TRANSMISSION

The WRX STI and WRX STI Limited now have new gear ratios in the 2nd, 3rd, and 4th gear for

improved fuel economy and drivability

 

ELECTRICAL

The WRX STI and WRX STI Limited now utilize a 110A alternator

 

AWD SYSTEM

The WRX STI and WRX STI Limited now utilize a TORSEN Limited Slip Rear Differential in the for enhanced performance

 

WHEELS

17 inch 10-spoke aluminum-alloy wheels with 225/45R17 tires are standard on all WRX STI Limited models

 

SUSPENSION: ALL WRX SEDAN

Front:

Aluminum alloy lower L-Arms have been changed to steel on the front suspension of the WRX sedan

Rear:

Aluminum alloy lower parallel links have been changed to steel on rear suspension of the WRX sedan

 

SUSPENSION: STI AND STI LIMITED

Front:

The high caster settings used in 2006 have been changed to normal caster settings for 2007

Rear:

The 20mm rear stabilizer bar for 2006 has been changed to a 19mm stabilizer bar for 2007

 

WHEELBASE:

The wheelbase of the WRX STI and WRX STI Limited is 99.4 due to the normal castor settings of the suspension

 

BRAKES

The WRX STI Limited has black Brembo brake calipers with white lettering

 

AERODYNAMICS

The WRX STI Limited has a new trunk lip spoiler

 

INSTRUMENT PANEL

The WRX STI Limited has new Dark Gray metallic trim on the audio bezel, center HVAC vents and side HVAC vents

 

The WRX STI Limited has new red hazard button

 

The ashtray has been replaced with a storage pocket on 2.5i, WRX TR, and Outback Sport models

 

The ashtray has been replaced with an auxiliary audio input on WRX, WRX Limited, WRX STI, WRX STI Limited, and Outback Sport Special Edition

 

The lighter socket has been replaced with a standard power outlet on all Impreza models

 

SEATS

The WRX STI Limited models have Anthracite Black Perforated Leather Trimmed Seating with Embroidered Gray STI Logo in Front Seat

 

The WRX STI and WRX STI Limited models now have a rear seat center armrest with trunk passthrough as standard equipment

 

AUDIO SYSTEM

The WRX, WRX Limited, WRX STI, and WRX STI Limited receive the following new audio system:

120 watt AM/FM Premium Audio System including 6-disc In-Dash CD Changer

6 Upgraded Speakers

Auxiliary Audio Input

MP3/WMA capability for the CD player

SIRIUS Satellite Radio Capability

Volume Memory when switching between audio modes

The Outback Sport Special Edition audio system includes all of the items listed above with the

addition of the following items:

120 watt Subwoofer

SIRIUS Satellite Radio Receiver (Port Installed)

Link to comment
Share on other sites

Wygląda na to, że będzie jeszcze bardziej kanapowate... :roll:

 

Ale bedzie mozna iPoda podpiac ;-)

 

Ciekawe co zmieni Torsen z tylu. Pewnie bedzie szybciej lapal niz wiskoza, co moze zwiekszyc nadsterownosc.

 

 

Wręcz preciwnie, IMO dażą to bardizej "torowego" prowadzenia i do zredukowania poslizgów tyłu. Może się to sprawdzić w tym hamerykańskim AutoX. Torsen nie tyle działa szybciej co inaczej. Przede wszystkim ma zerowy czas działania (w praktyce). Po drugie moment sobeie nieustanie fluuktuuje między kołami tam gdzie jest ciut więcej przyczepności - to trochę co innego niż w wiskozie. Do jazdy bokami może być gorzej albo conajmniej dziwnie.

 

Ja sobei własnie kupiłem podobną szperę do Forda ale na ...przód, nie słyszałem o żadnym aucie z czymś takim z tyłu.

Link to comment
Share on other sites

Wręcz preciwnie, IMO dażą to bardizej "torowego" prowadzenia i do zredukowania poslizgów tyłu. Może się to sprawdzić w tym hamerykańskim AutoX. Torsen nie tyle działa szybciej co inaczej. Przede wszystkim ma zerowy czas działania (w praktyce). Po drugie moment sobeie nieustanie fluuktuuje między kołami tam gdzie jest ciut więcej przyczepności - to trochę co innego niż w wiskozie. Do jazdy bokami może być gorzej albo conajmniej dziwnie.

 

Wlasciwie to chcialem przekazac. Torsen nie ma tego momentu "zalapania" jak wiskoza, czyli - tak to sobie wyobrazam - zacznie blokowac tyl jeszcze zanim nastapi wlasciwa podsterownosc. Jak sie teraz wjezdza szybko w zakret Impreza (a takze Foresterem), to ryje przodem i potem nagle lapie lekka nadsterownosc, jak zaskoczy wiskoza z tylu. W STi (na Auto) mniej ryje i nadsterownosc jest wieksza. Ja sobie wyobrazam, ze z Torsenem, juz w momencie wejscia w zakret tyl bedzie spinany i potem tylko moment bedzie tak rozkladany, zeby ladnie zawinelo. Czyli zgodnie z tym co piszesz zmniejszy to machanie ogonem, ale, moze troche paradoksalnie, zwiekszy nadsterownosc. Tak to sobie wyobrazam.

 

Pozdrawiam,

 

Michalis

Link to comment
Share on other sites

Wlasciwie to chcialem przekazac. Torsen nie ma tego momentu "zalapania" jak wiskoza, czyli - tak to sobie wyobrazam - zacznie blokowac tyl jeszcze zanim nastapi wlasciwa podsterownosc. Jak sie teraz wjezdza szybko w zakret Impreza (a takze Foresterem), to ryje przodem i potem nagle lapie lekka nadsterownosc, jak zaskoczy wiskoza z tylu. W STi (na Auto) mniej ryje i nadsterownosc jest wieksza. Ja sobie wyobrazam, ze z Torsenem, juz w momencie wejscia w zakret tyl bedzie spinany i potem tylko moment bedzie tak rozkladany, zeby ladnie zawinelo. Czyli zgodnie z tym co piszesz zmniejszy to machanie ogonem, ale, moze troche paradoksalnie, zwiekszy nadsterownosc. Tak to sobie wyobrazam.

 

 

Mam wrażenie ze to o czym mówisz to działanie centrlanej wiskozy nie tylnej ;-)

 

Ty z resztą nie masz tylnej wiskozy tylko SureTrack.

Link to comment
Share on other sites

Mam wrażenie ze to o czym mówisz to działanie centrlanej wiskozy nie tylnej ;-)

 

Wcale nie. Zblokowanie tylnego mostu powoduje duza nadsterownosc. Co moga zademonstrowac niektorzy koledzy smigajacy Legacy w KJSach. Wlasnie dlatego wiekszosc Subaru ma teraz jakis LSD na tylnym moscie, zeby lepiej "zawijalo".

 

Ty z resztą nie masz tylnej wiskozy tylko SureTrack.

 

W STi MY'05? Na tylnym moscie? Na pewno z przodu, ale z tylu. Zaskoczyles mnie.

 

Pozdrawiam,

 

Michalis

Link to comment
Share on other sites

Mam wrażenie ze to o czym mówisz to działanie centrlanej wiskozy nie tylnej ;-)

 

Wcale nie. Zblokowanie tylnego mostu powoduje duza nadsterownosc. Co moga zademonstrowac niektorzy koledzy smigajacy Legacy w KJSach. Wlasnie dlatego wiekszosc Subaru ma teraz jakis LSD na tylnym moscie, zeby lepiej "zawijalo".

 

Hehe, Wiktor Kozłowski?

 

 

Jednak ten efekt o którym mówisz w serii to jednak centrlany. Tylna wiskoza w serii i nawet szpera w w STI jest baaaaardzo słabiutka.

 

Ty z resztą nie masz tylnej wiskozy tylko SureTrack.

 

W STi MY'05? Na tylnym moscie? Na pewno z przodu, ale z tylu. Zaskoczyles mnie.

 

Człowiek uczy się całe życie... :-)

Link to comment
Share on other sites

Hehe, Wiktor Kozłowski?

 

Dokladnie :-)

 

Jednak ten efekt o którym mówisz w serii to jednak centrlany. Tylna wiskoza w serii i nawet szpera w w STI jest baaaaardzo słabiutka.

 

Tak, ale centralny dyfer wchodzi do dzialania dopiero gdy jest roznica predkosci miedzy przednia a tylna osia. Natomiast LSD na tyle zaczyna juz dzialac gdy pojawia sie roznice predkosci miedzy kolami jednej osi. Przy zwyklym dyfrze (otwartym) jedno kolo w zakrecie (wewnetrzne) toczy sie szybciej, a w zwiazku z tym to zewnetrzne dostaje mniej napedu. To oczywiscie pozwala zakrecac, ale tez niejako wyprostowuje ruch samochodu powodujac podsterownowsc. W samochodach z napedem na przednia os to jest malo klopotliwe, bo i tak przedni naped pociagnie reszte samochodu, ale jak do tego dochodzi naped na tyl, to juz moze bardziej wypychac z zakretu. Podsumowujac. Nadsterownosc w drugiej fazie zakretu, przy dodaniu gazu rzeczywiscie pochodzi w duzej mierze z pracy centralnego dyfra, ale, moim zdaniem, nadsterownosc przy wejsciu - tak naprawde wazniejsza - to juz robota tylnego.

 

Ty z resztą nie masz tylnej wiskozy tylko SureTrack.

 

W STi MY'05? Na tylnym moscie? Na pewno z przodu, ale z tylu. Zaskoczyles mnie.

 

Człowiek uczy się całe życie... :-)

 

Douczylem sie. Jakos mi fakt o tym SureTracku umknal :-)

 

Pozdrawiam,

 

Michalis

Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...