Skocz do zawartości

Turbo Timer a system Start&Stop (odpalanie z przycisku)


Harvester

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś wie na czym polega trick, żeby skutecznie podpiąć turbotimer do samochodu z systemem start&stop (odpalanie z przycisku). Pacjent lanos STI. Po podłączeniu w sposób zwyczajowy, nie ma zamierzonego efektu, tj. samochód gaśnie po wciśnięciu przycisku, tak jakby turbotimera nie było.

Edytowane przez Harvester
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie może głupie ale czy zaciągasz ręczny przed zgaszeniem? Ja jak u siebie ręcznego nie zaciągnę to auto gaśnie po przekręceniu kluczyka, jak jest na ręcznym to dopiero wtedy zaczyna działać TT. Pytam bo nie sam nie wiedziałem że tak trzeba robić i myślałem że coś się spierdzieliło. 

Edytowane przez matros1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli przez "inaczej" znaczy że za każdym razem ma się TT uruchomić bez względu na pozycję ręcznego to jedyne co mi do głowy przychodzi to żeby zmostkować jakoś te kable które odpowiadają za odczyt tego czy ręczny jest podciągnięty czy nie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...