Harvester Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 (edytowane) Czy ktoś wie na czym polega trick, żeby skutecznie podpiąć turbotimer do samochodu z systemem start&stop (odpalanie z przycisku). Pacjent lanos STI. Po podłączeniu w sposób zwyczajowy, nie ma zamierzonego efektu, tj. samochód gaśnie po wciśnięciu przycisku, tak jakby turbotimera nie było. Edytowane 4 Sierpnia 2014 przez Harvester Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 (edytowane) Pytanie może głupie ale czy zaciągasz ręczny przed zgaszeniem? Ja jak u siebie ręcznego nie zaciągnę to auto gaśnie po przekręceniu kluczyka, jak jest na ręcznym to dopiero wtedy zaczyna działać TT. Pytam bo nie sam nie wiedziałem że tak trzeba robić i myślałem że coś się spierdzieliło. Edytowane 4 Sierpnia 2014 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Problem dotyczy samochodu znajomego, polecę mu aby wypróbował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
usa Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 matros, a TT zakładałeś może gdzieś w okolicach Warszawy? Bo w ASO mi powiedziano, że do bezkluczykowej stacyjki to TT nie da się założyć, więc chętnie bym jakiś warsztat znalazł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Ja już kupiłem samochód z TT zainstalowanym, także pojęcia nie mam gdzie to było montowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Jest tak jak piszecie, przy podciągniętym ręcznym działa, ale to wciąż nie rozwiązuje problemu ponieważ znajomy chce mieć inaczej :S . No cóż rozumiem, że temat jeszcze nie rozgryziony... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Jeżeli przez "inaczej" znaczy że za każdym razem ma się TT uruchomić bez względu na pozycję ręcznego to jedyne co mi do głowy przychodzi to żeby zmostkować jakoś te kable które odpowiadają za odczyt tego czy ręczny jest podciągnięty czy nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Tzn. co? chce na luzie i bez recznego auto zostawiac? Swietny pomysl 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Racja. Chyba świruje poprostu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 wszystkie TT tak się podłącza, że działają tylko przy zaciągniętym ręcznym, tak na wypadek jakby ktoś chciał odjechać bez kluczyków - kierownica się zablokuje, silnik zgaśnie na środku skrzyżowania - i nieszczęście gotowe ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się