Harvester Posted August 4, 2014 Share Posted August 4, 2014 (edited) Czy ktoś wie na czym polega trick, żeby skutecznie podpiąć turbotimer do samochodu z systemem start&stop (odpalanie z przycisku). Pacjent lanos STI. Po podłączeniu w sposób zwyczajowy, nie ma zamierzonego efektu, tj. samochód gaśnie po wciśnięciu przycisku, tak jakby turbotimera nie było. Edited August 4, 2014 by Harvester Link to comment Share on other sites More sharing options...
matros1 Posted August 4, 2014 Share Posted August 4, 2014 (edited) Pytanie może głupie ale czy zaciągasz ręczny przed zgaszeniem? Ja jak u siebie ręcznego nie zaciągnę to auto gaśnie po przekręceniu kluczyka, jak jest na ręcznym to dopiero wtedy zaczyna działać TT. Pytam bo nie sam nie wiedziałem że tak trzeba robić i myślałem że coś się spierdzieliło. Edited August 4, 2014 by matros1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harvester Posted August 4, 2014 Author Share Posted August 4, 2014 Problem dotyczy samochodu znajomego, polecę mu aby wypróbował Link to comment Share on other sites More sharing options...
usa Posted August 4, 2014 Share Posted August 4, 2014 matros, a TT zakładałeś może gdzieś w okolicach Warszawy? Bo w ASO mi powiedziano, że do bezkluczykowej stacyjki to TT nie da się założyć, więc chętnie bym jakiś warsztat znalazł. Link to comment Share on other sites More sharing options...
matros1 Posted August 4, 2014 Share Posted August 4, 2014 Ja już kupiłem samochód z TT zainstalowanym, także pojęcia nie mam gdzie to było montowane. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harvester Posted August 5, 2014 Author Share Posted August 5, 2014 Jest tak jak piszecie, przy podciągniętym ręcznym działa, ale to wciąż nie rozwiązuje problemu ponieważ znajomy chce mieć inaczej :S . No cóż rozumiem, że temat jeszcze nie rozgryziony... Link to comment Share on other sites More sharing options...
matros1 Posted August 5, 2014 Share Posted August 5, 2014 Jeżeli przez "inaczej" znaczy że za każdym razem ma się TT uruchomić bez względu na pozycję ręcznego to jedyne co mi do głowy przychodzi to żeby zmostkować jakoś te kable które odpowiadają za odczyt tego czy ręczny jest podciągnięty czy nie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted August 5, 2014 Share Posted August 5, 2014 Tzn. co? chce na luzie i bez recznego auto zostawiac? Swietny pomysl 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harvester Posted August 5, 2014 Author Share Posted August 5, 2014 Racja. Chyba świruje poprostu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted August 5, 2014 Share Posted August 5, 2014 wszystkie TT tak się podłącza, że działają tylko przy zaciągniętym ręcznym, tak na wypadek jakby ktoś chciał odjechać bez kluczyków - kierownica się zablokuje, silnik zgaśnie na środku skrzyżowania - i nieszczęście gotowe ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now