buras Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 (edytowane) Witam Sprawilem sobie prezęcik w postaci skrzyni od rypR 99 TY754vbca , do kompletu dostałem ori sterownik do dccd (oznczenie STI i pokrętło , niestety brakuje wiązki ,interesuje mnie sposób połączenia pokrętła ze sterownikiem i skrzynią , czy ktoś ma jakiś schemat jak to ogarnąć , zaznaczam ,że nie mam licznika z dccd i jest mi to zbędne ,chodzi o samo działanie dccd i pokrętla , czyt ten zestaw który posiadam to wszystko co potrzebuję ? Jeszcze pytanie z innej beczki , jaka jest szpera w dyfrze od tej skrzyni ( dyfer R180) , bo w tabelka różnie piszą . Z góry ziekuje za pomoc . Edytowane 4 Sierpnia 2014 przez buras Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 myślę że ten schemat pomoże: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buras Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 dzięki , troche to dla mnie magia ,ale mechanior może załapie pojeżdziłem dzisiaj po warsztatach we Wroclawiu i nikt się tego nie chce podjąć , możę ktoś ma jaskieś pomysły ,albo zna jakiegoś magika tkóry to ogarnie ,pomocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 @@buras, pewnie MTS pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buras Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 tylko wiesz jak tam z termiami myślę że ten schemat pomoże: V5DCCDWiring.jpg szociu to chyba nie ten schemat bo sie ilosc pinow nie zgadza na sterowniku jest napisane STI B i numer 32520AA010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 schemat jest do sti ver 5/6 sterownik po numerze masz z wersji 3/4 sti, do tego schematu nie mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buras Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 schemat jest do sti ver 5/6 sterownik po numerze masz z wersji 3/4 sti, do tego schematu nie mam. troche zamieszałem piny pasują , zamiast przeczytać co na schemacie napisane ,to policzyłem na piechote , jesteś pewny ,że to wersja 3/4 , mam go w komplecie ze skrzynią ,a dawca był 99 czyli v5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 sterowniki sa te same od v1 do v6, roznica jest tylko w kolorach kabli. ale po numerach pinów dojdziesz co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buras Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 sterowniki sa te same od v1 do v6, roznica jest tylko w kolorach kabli. ale po numerach pinów dojdziesz co i jak no to gitara , wiesz możę w którym miejscu był montowany sterownik type rv5 ?, ja muszę go zamontować do gt99 ,wiązki ori nie posiadam więć czeka mnie rekonstrukcja z schematu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tamer9 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 sterowniki sa te same od v1 do v6, roznica jest tylko w kolorach kabli. ale po numerach pinów dojdziesz co i jak no to gitara , wiesz możę w którym miejscu był montowany sterownik type rv5 ?, ja muszę go zamontować do gt99 ,wiązki ori nie posiadam więć czeka mnie rekonstrukcja z schematu w moim type-r z 98 sterownik od dccd jest pod siedzeniem pasażera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 sterowniki sa te same od v1 do v6, roznica jest tylko w kolorach kabli. ale po numerach pinów dojdziesz co i jak no to gitara , wiesz możę w którym miejscu był montowany sterownik type rv5 ?, ja muszę go zamontować do gt99 ,wiązki ori nie posiadam więć czeka mnie rekonstrukcja z schematu różnie bywa, pod deska rozdzielcza, pod siedzeniem pasazera (czyli w RHD pod lewym) jakies tam czesci wiazek powinienem miec (do licznika, sterownik najlepiej kupic juz z kostkami) Tak szczerze mówiac to poszedłbym na Twoim miejscu w jakis sterwnik after market, co by juz był tryb auto. Sam manual był dobry 10 lat temu Np DCCD Pro ma funkcje auto, spinanie dyfra na podstawie wychylenia przepustnicy, dodatkowo jest czujnik G który spina dyfer na podstawie przeciażeń. Polecam, nie ma porównania z seria Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buras Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 sterowniki sa te same od v1 do v6, roznica jest tylko w kolorach kabli. ale po numerach pinów dojdziesz co i jak no to gitara , wiesz możę w którym miejscu był montowany sterownik type rv5 ?, ja muszę go zamontować do gt99 ,wiązki ori nie posiadam więć czeka mnie rekonstrukcja z schematu różnie bywa, pod deska rozdzielcza, pod siedzeniem pasazera (czyli w RHD pod lewym) jakies tam czesci wiazek powinienem miec (do licznika, sterownik najlepiej kupic juz z kostkami) Tak szczerze mówiac to poszedłbym na Twoim miejscu w jakis sterwnik after market, co by juz był tryb auto. Sam manual był dobry 10 lat temu Np DCCD Pro ma funkcje auto, spinanie dyfra na podstawie wychylenia przepustnicy, dodatkowo jest czujnik G który spina dyfer na podstawie przeciażeń. Polecam, nie ma porównania z seria zastanawiam sie nad tym poważnie ,tylko nigdzie nie ma opini jak to działa w praktyce ,można tez dokupic czujnik prędkości ,czujnik lewa na hamulcu i podłączenie pod ori licznik ,pytanie czy warto ? może ma ktoś to ustrojstwo zamontowane i podpowie jak działa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 sterowniki sa te same od v1 do v6, roznica jest tylko w kolorach kabli. ale po numerach pinów dojdziesz co i jak no to gitara , wiesz możę w którym miejscu był montowany sterownik type rv5 ?, ja muszę go zamontować do gt99 ,wiązki ori nie posiadam więć czeka mnie rekonstrukcja z schematu różnie bywa, pod deska rozdzielcza, pod siedzeniem pasazera (czyli w RHD pod lewym) jakies tam czesci wiazek powinienem miec (do licznika, sterownik najlepiej kupic juz z kostkami) Tak szczerze mówiac to poszedłbym na Twoim miejscu w jakis sterwnik after market, co by juz był tryb auto. Sam manual był dobry 10 lat temu Np DCCD Pro ma funkcje auto, spinanie dyfra na podstawie wychylenia przepustnicy, dodatkowo jest czujnik G który spina dyfer na podstawie przeciażeń. Polecam, nie ma porównania z seria zastanawiam sie nad tym poważnie ,tylko nigdzie nie ma opini jak to działa w praktyce ,można tez dokupic czujnik prędkości ,czujnik lewa na hamulcu i podłączenie pod ori licznik ,pytanie czy warto ? może ma ktoś to ustrojstwo zamontowane i podpowie jak działa ? ja mam, dziala bardzo dobrze jest podpiecie pod oem wyswietlacz, tylko musisz sobie zalatwic dodatkowa kontrolke "Auto" czujnik predkosci nie jest potrzebny do tego sterownika. Czujnik recznego jest (rozpina przy zaciaganiu recznego) Oprocz trybu manulanego jak w serii, masz mozliwosc ustawiania agresywnosci dzialania trybu auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buras Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 podpięcie pod licznik ori jest w wersji podsawowej pro uni ,czy trzeba dokupić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się