buras Posted August 3, 2014 Share Posted August 3, 2014 (edited) Witam Sprawilem sobie prezęcik w postaci skrzyni od rypR 99 TY754vbca , do kompletu dostałem ori sterownik do dccd (oznczenie STI i pokrętło , niestety brakuje wiązki ,interesuje mnie sposób połączenia pokrętła ze sterownikiem i skrzynią , czy ktoś ma jakiś schemat jak to ogarnąć , zaznaczam ,że nie mam licznika z dccd i jest mi to zbędne ,chodzi o samo działanie dccd i pokrętla , czyt ten zestaw który posiadam to wszystko co potrzebuję ? Jeszcze pytanie z innej beczki , jaka jest szpera w dyfrze od tej skrzyni ( dyfer R180) , bo w tabelka różnie piszą . Z góry ziekuje za pomoc . Edited August 4, 2014 by buras Link to comment Share on other sites More sharing options...
szociu Posted August 4, 2014 Share Posted August 4, 2014 myślę że ten schemat pomoże: Link to comment Share on other sites More sharing options...
buras Posted August 4, 2014 Author Share Posted August 4, 2014 dzięki , troche to dla mnie magia ,ale mechanior może załapie pojeżdziłem dzisiaj po warsztatach we Wroclawiu i nikt się tego nie chce podjąć , możę ktoś ma jaskieś pomysły ,albo zna jakiegoś magika tkóry to ogarnie ,pomocy Link to comment Share on other sites More sharing options...
elmo Posted August 4, 2014 Share Posted August 4, 2014 @@buras, pewnie MTS pomoże Link to comment Share on other sites More sharing options...
buras Posted August 4, 2014 Author Share Posted August 4, 2014 tylko wiesz jak tam z termiami myślę że ten schemat pomoże: V5DCCDWiring.jpg szociu to chyba nie ten schemat bo sie ilosc pinow nie zgadza na sterowniku jest napisane STI B i numer 32520AA010 Link to comment Share on other sites More sharing options...
szociu Posted August 5, 2014 Share Posted August 5, 2014 schemat jest do sti ver 5/6 sterownik po numerze masz z wersji 3/4 sti, do tego schematu nie mam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buras Posted August 5, 2014 Author Share Posted August 5, 2014 schemat jest do sti ver 5/6 sterownik po numerze masz z wersji 3/4 sti, do tego schematu nie mam. troche zamieszałem piny pasują , zamiast przeczytać co na schemacie napisane ,to policzyłem na piechote , jesteś pewny ,że to wersja 3/4 , mam go w komplecie ze skrzynią ,a dawca był 99 czyli v5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
komancz Posted August 6, 2014 Share Posted August 6, 2014 sterowniki sa te same od v1 do v6, roznica jest tylko w kolorach kabli. ale po numerach pinów dojdziesz co i jak Link to comment Share on other sites More sharing options...
buras Posted August 6, 2014 Author Share Posted August 6, 2014 sterowniki sa te same od v1 do v6, roznica jest tylko w kolorach kabli. ale po numerach pinów dojdziesz co i jak no to gitara , wiesz możę w którym miejscu był montowany sterownik type rv5 ?, ja muszę go zamontować do gt99 ,wiązki ori nie posiadam więć czeka mnie rekonstrukcja z schematu Link to comment Share on other sites More sharing options...
tamer9 Posted August 6, 2014 Share Posted August 6, 2014 sterowniki sa te same od v1 do v6, roznica jest tylko w kolorach kabli. ale po numerach pinów dojdziesz co i jak no to gitara , wiesz możę w którym miejscu był montowany sterownik type rv5 ?, ja muszę go zamontować do gt99 ,wiązki ori nie posiadam więć czeka mnie rekonstrukcja z schematu w moim type-r z 98 sterownik od dccd jest pod siedzeniem pasażera Link to comment Share on other sites More sharing options...
komancz Posted August 6, 2014 Share Posted August 6, 2014 sterowniki sa te same od v1 do v6, roznica jest tylko w kolorach kabli. ale po numerach pinów dojdziesz co i jak no to gitara , wiesz możę w którym miejscu był montowany sterownik type rv5 ?, ja muszę go zamontować do gt99 ,wiązki ori nie posiadam więć czeka mnie rekonstrukcja z schematu różnie bywa, pod deska rozdzielcza, pod siedzeniem pasazera (czyli w RHD pod lewym) jakies tam czesci wiazek powinienem miec (do licznika, sterownik najlepiej kupic juz z kostkami) Tak szczerze mówiac to poszedłbym na Twoim miejscu w jakis sterwnik after market, co by juz był tryb auto. Sam manual był dobry 10 lat temu Np DCCD Pro ma funkcje auto, spinanie dyfra na podstawie wychylenia przepustnicy, dodatkowo jest czujnik G który spina dyfer na podstawie przeciażeń. Polecam, nie ma porównania z seria Link to comment Share on other sites More sharing options...
buras Posted August 7, 2014 Author Share Posted August 7, 2014 sterowniki sa te same od v1 do v6, roznica jest tylko w kolorach kabli. ale po numerach pinów dojdziesz co i jak no to gitara , wiesz możę w którym miejscu był montowany sterownik type rv5 ?, ja muszę go zamontować do gt99 ,wiązki ori nie posiadam więć czeka mnie rekonstrukcja z schematu różnie bywa, pod deska rozdzielcza, pod siedzeniem pasazera (czyli w RHD pod lewym) jakies tam czesci wiazek powinienem miec (do licznika, sterownik najlepiej kupic juz z kostkami) Tak szczerze mówiac to poszedłbym na Twoim miejscu w jakis sterwnik after market, co by juz był tryb auto. Sam manual był dobry 10 lat temu Np DCCD Pro ma funkcje auto, spinanie dyfra na podstawie wychylenia przepustnicy, dodatkowo jest czujnik G który spina dyfer na podstawie przeciażeń. Polecam, nie ma porównania z seria zastanawiam sie nad tym poważnie ,tylko nigdzie nie ma opini jak to działa w praktyce ,można tez dokupic czujnik prędkości ,czujnik lewa na hamulcu i podłączenie pod ori licznik ,pytanie czy warto ? może ma ktoś to ustrojstwo zamontowane i podpowie jak działa ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
komancz Posted August 7, 2014 Share Posted August 7, 2014 sterowniki sa te same od v1 do v6, roznica jest tylko w kolorach kabli. ale po numerach pinów dojdziesz co i jak no to gitara , wiesz możę w którym miejscu był montowany sterownik type rv5 ?, ja muszę go zamontować do gt99 ,wiązki ori nie posiadam więć czeka mnie rekonstrukcja z schematu różnie bywa, pod deska rozdzielcza, pod siedzeniem pasazera (czyli w RHD pod lewym) jakies tam czesci wiazek powinienem miec (do licznika, sterownik najlepiej kupic juz z kostkami) Tak szczerze mówiac to poszedłbym na Twoim miejscu w jakis sterwnik after market, co by juz był tryb auto. Sam manual był dobry 10 lat temu Np DCCD Pro ma funkcje auto, spinanie dyfra na podstawie wychylenia przepustnicy, dodatkowo jest czujnik G który spina dyfer na podstawie przeciażeń. Polecam, nie ma porównania z seria zastanawiam sie nad tym poważnie ,tylko nigdzie nie ma opini jak to działa w praktyce ,można tez dokupic czujnik prędkości ,czujnik lewa na hamulcu i podłączenie pod ori licznik ,pytanie czy warto ? może ma ktoś to ustrojstwo zamontowane i podpowie jak działa ? ja mam, dziala bardzo dobrze jest podpiecie pod oem wyswietlacz, tylko musisz sobie zalatwic dodatkowa kontrolke "Auto" czujnik predkosci nie jest potrzebny do tego sterownika. Czujnik recznego jest (rozpina przy zaciaganiu recznego) Oprocz trybu manulanego jak w serii, masz mozliwosc ustawiania agresywnosci dzialania trybu auto Link to comment Share on other sites More sharing options...
buras Posted August 7, 2014 Author Share Posted August 7, 2014 podpięcie pod licznik ori jest w wersji podsawowej pro uni ,czy trzeba dokupić ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now