Jump to content

PODŁĄCZENIE DCCD DO SKRZNI TY754VB1CA


buras
 Share

Recommended Posts

Witam

Sprawilem sobie prezęcik w postaci skrzyni od rypR 99 TY754vbca , do kompletu dostałem ori sterownik do dccd (oznczenie STI B)   i pokrętło , niestety

brakuje wiązki ,interesuje mnie sposób połączenia pokrętła ze sterownikiem i skrzynią , czy ktoś ma jakiś schemat jak to ogarnąć , zaznaczam ,że nie

mam licznika z dccd i jest mi to zbędne ,chodzi o samo działanie dccd i pokrętla , czyt ten zestaw który posiadam to wszystko co potrzebuję ? Jeszcze pytanie z innej beczki , jaka jest szpera w dyfrze od  tej skrzyni ( dyfer R180) , bo w tabelka różnie piszą . Z góry ziekuje za pomoc .

Edited by buras
Link to comment
Share on other sites

dzięki , troche to dla mnie magia ,ale mechanior może załapie ;) 


pojeżdziłem dzisiaj po warsztatach we Wroclawiu i nikt się tego nie chce podjąć , możę ktoś ma jaskieś pomysły ,albo zna jakiegoś magika tkóry to ogarnie ,pomocy :o

Link to comment
Share on other sites

schemat jest do sti ver 5/6 sterownik po numerze masz z wersji 3/4 sti, do tego schematu nie mam.

troche zamieszałem piny pasują , zamiast przeczytać co na schemacie napisane ,to policzyłem na piechote ;) , jesteś pewny ,że to wersja 3/4 , mam go w komplecie ze skrzynią ,a dawca był 99 czyli v5

Link to comment
Share on other sites

sterowniki sa te same od v1 do v6, roznica jest tylko w kolorach kabli. ale po numerach pinów dojdziesz co i jak :)

no to gitara :) , wiesz możę w którym miejscu był montowany sterownik type rv5 ?, ja muszę go zamontować do gt99 ,wiązki ori nie posiadam więć czeka mnie rekonstrukcja z schematu :mellow:

Link to comment
Share on other sites

 

sterowniki sa te same od v1 do v6, roznica jest tylko w kolorach kabli. ale po numerach pinów dojdziesz co i jak :)

no to gitara :) , wiesz możę w którym miejscu był montowany sterownik type rv5 ?, ja muszę go zamontować do gt99 ,wiązki ori nie posiadam więć czeka mnie rekonstrukcja z schematu :mellow:

 

w moim type-r z 98 sterownik od dccd jest pod siedzeniem pasażera

Link to comment
Share on other sites

 

sterowniki sa te same od v1 do v6, roznica jest tylko w kolorach kabli. ale po numerach pinów dojdziesz co i jak :)

no to gitara :) , wiesz możę w którym miejscu był montowany sterownik type rv5 ?, ja muszę go zamontować do gt99 ,wiązki ori nie posiadam więć czeka mnie rekonstrukcja z schematu :mellow:

 

różnie bywa, pod deska rozdzielcza, pod siedzeniem pasazera (czyli w RHD pod lewym)

 

jakies tam czesci wiazek powinienem miec (do licznika, sterownik najlepiej kupic juz z kostkami)

Tak szczerze mówiac to poszedłbym na Twoim miejscu w jakis sterwnik after market, co by juz był tryb auto. Sam manual był dobry 10 lat temu ;)

 

Np DCCD Pro ma funkcje auto, spinanie dyfra na podstawie wychylenia przepustnicy, dodatkowo jest czujnik G który spina dyfer na podstawie przeciażeń. Polecam, nie ma porównania z seria :)

Link to comment
Share on other sites

 

 

sterowniki sa te same od v1 do v6, roznica jest tylko w kolorach kabli. ale po numerach pinów dojdziesz co i jak :)

no to gitara :) , wiesz możę w którym miejscu był montowany sterownik type rv5 ?, ja muszę go zamontować do gt99 ,wiązki ori nie posiadam więć czeka mnie rekonstrukcja z schematu :mellow:

 

różnie bywa, pod deska rozdzielcza, pod siedzeniem pasazera (czyli w RHD pod lewym)

 

jakies tam czesci wiazek powinienem miec (do licznika, sterownik najlepiej kupic juz z kostkami)

Tak szczerze mówiac to poszedłbym na Twoim miejscu w jakis sterwnik after market, co by juz był tryb auto. Sam manual był dobry 10 lat temu ;)

 

Np DCCD Pro ma funkcje auto, spinanie dyfra na podstawie wychylenia przepustnicy, dodatkowo jest czujnik G który spina dyfer na podstawie przeciażeń. Polecam, nie ma porównania z seria :)

 

zastanawiam sie nad tym poważnie ,tylko nigdzie nie ma opini jak to działa w praktyce ,można tez dokupic czujnik prędkości ,czujnik lewa na hamulcu i podłączenie pod ori licznik ,pytanie czy warto ? może ma ktoś to ustrojstwo zamontowane i podpowie jak działa ?

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

sterowniki sa te same od v1 do v6, roznica jest tylko w kolorach kabli. ale po numerach pinów dojdziesz co i jak :)

no to gitara :) , wiesz możę w którym miejscu był montowany sterownik type rv5 ?, ja muszę go zamontować do gt99 ,wiązki ori nie posiadam więć czeka mnie rekonstrukcja z schematu :mellow:

 

różnie bywa, pod deska rozdzielcza, pod siedzeniem pasazera (czyli w RHD pod lewym)

 

jakies tam czesci wiazek powinienem miec (do licznika, sterownik najlepiej kupic juz z kostkami)

Tak szczerze mówiac to poszedłbym na Twoim miejscu w jakis sterwnik after market, co by juz był tryb auto. Sam manual był dobry 10 lat temu ;)

 

Np DCCD Pro ma funkcje auto, spinanie dyfra na podstawie wychylenia przepustnicy, dodatkowo jest czujnik G który spina dyfer na podstawie przeciażeń. Polecam, nie ma porównania z seria :)

 

zastanawiam sie nad tym poważnie ,tylko nigdzie nie ma opini jak to działa w praktyce ,można tez dokupic czujnik prędkości ,czujnik lewa na hamulcu i podłączenie pod ori licznik ,pytanie czy warto ? może ma ktoś to ustrojstwo zamontowane i podpowie jak działa ?

 

 

ja mam, dziala bardzo dobrze :)

 

jest podpiecie pod oem wyswietlacz, tylko musisz sobie zalatwic dodatkowa kontrolke "Auto"

 

czujnik predkosci nie jest potrzebny do tego sterownika. Czujnik recznego jest (rozpina przy zaciaganiu recznego)

 

Oprocz trybu manulanego jak w serii, masz mozliwosc ustawiania agresywnosci dzialania trybu auto :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...