Skocz do zawartości

Hamulce


Ricardo

Rekomendowane odpowiedzi

Ricardo, a po co chcesz większe jarzma do hamulca? WRX US-spec ma z przodu fabrycznie hamulec z tarczą o średnicy 294 mm. Gdybyś założył czterotłoka średnica tarczy nie uległaby zmianie, inny byłby jedynie zacisk. Osobiście nie wiem, czy jest się o co bić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ricardo, a po co chcesz większe jarzma do hamulca? WRX US-spec ma z przodu fabrycznie hamulec z tarczą o średnicy 294 mm. Gdybyś założył czterotłoka średnica tarczy nie uległaby zmianie, inny byłby jedynie zacisk. Osobiście nie wiem, czy jest się o co bić...

ano właśnie Rafcio78 ma rację w WRX usa jak i WRX UE średnica tarczy przód jest taka sama 294mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ricardo, a po co chcesz większe jarzma do hamulca? WRX US-spec ma z przodu fabrycznie hamulec z tarczą o średnicy 294 mm. Gdybyś założył czterotłoka średnica tarczy nie uległaby zmianie, inny byłby jedynie zacisk. Osobiście nie wiem, czy jest się o co bić...

Bo mechanik stwierdzil,ze przody sa 277 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ricardo, a po co chcesz większe jarzma do hamulca? WRX US-spec ma z przodu fabrycznie hamulec z tarczą o średnicy 294 mm. Gdybyś założył czterotłoka średnica tarczy nie uległaby zmianie, inny byłby jedynie zacisk. Osobiście nie wiem, czy jest się o co bić...

Bo mechanik stwierdzil,ze przody sa 277 :)

 

to by było baaardzo dziwne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ricardo, a po co chcesz większe jarzma do hamulca? WRX US-spec ma z przodu fabrycznie hamulec z tarczą o średnicy 294 mm. Gdybyś założył czterotłoka średnica tarczy nie uległaby zmianie, inny byłby jedynie zacisk. Osobiście nie wiem, czy jest się o co bić...

 

Bo mechanik stwierdzil,ze przody sa 277 :)
To albo Twój mechanik źle coś zmierzył, albo właśnie się dowiedziałeś, że masz downgrade hamulców w aucie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okazalo sie,ze mechanik zle pomierzyl i sa tarcze 294 :P co mnie cieszy ,prawdopodobnie tlok jest ktorys zatarty i sa problemy z hamowaniem,jutro wymieniam na tarcze 294 riflowane,wiercone, regeneracja czyli wszystkie nowe tloki+ gumki i zalozenie lepszego klocka efekt powinien byc widoczny ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...