Ricardo Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Witam ,pacjent WRX USA posiada felgi 16 cali czy wejda na przod tarcze 294 z 4tlokami a na tyl 277z 2 tlokami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaTM Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 4-tłoczki Europa do felg 16" z WRX USA nie pasują. Będzie wadziło o ramiona. Co do 2-tłoczka tył - nie będzie problemu. Sam to kiedyś przerabiałem jak miałem Blob-a WRX z USA. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 22 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 dzieki za odp.tego sie balem ,to zostaje mi na przod zrobic wieksze tarcze 294 zostawic te 2 tloki tylko gdzies zdobyc wieksze jarzma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Kup felgi, pod którymi zmieści się 4tłok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikeanonim Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Witam ,pacjent WRX USA posiada felgi 16 cali czy wejda na przod tarcze 294 z 4tlokami a na tyl 277z 2 tlokami Zakup felgi 16tki od Imprezy Hawka 2.0R . Ciesz się czterotłokami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 22 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Kurcze ale on ma fajne felgi 16 cali ,tylko jak widac problematyczne jesli chodzi o 4 tloki, musze cos pomyslec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Przemyśl co wolisz: lansować się felgami czy hamulcami... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 23 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 Ricardo, a po co chcesz większe jarzma do hamulca? WRX US-spec ma z przodu fabrycznie hamulec z tarczą o średnicy 294 mm. Gdybyś założył czterotłoka średnica tarczy nie uległaby zmianie, inny byłby jedynie zacisk. Osobiście nie wiem, czy jest się o co bić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaTM Opublikowano 23 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 Ricardo, a po co chcesz większe jarzma do hamulca? WRX US-spec ma z przodu fabrycznie hamulec z tarczą o średnicy 294 mm. Gdybyś założył czterotłoka średnica tarczy nie uległaby zmianie, inny byłby jedynie zacisk. Osobiście nie wiem, czy jest się o co bić... ano właśnie Rafcio78 ma rację w WRX usa jak i WRX UE średnica tarczy przód jest taka sama 294mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 23 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 A w kombi USA tez byly tarcze 294 czy mniejsze 277? Takie wlasnie ma Ricardo i dlatego chce kupic wieksze jarzma i klocki i tarcze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 23 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 Ricardo, a po co chcesz większe jarzma do hamulca? WRX US-spec ma z przodu fabrycznie hamulec z tarczą o średnicy 294 mm. Gdybyś założył czterotłoka średnica tarczy nie uległaby zmianie, inny byłby jedynie zacisk. Osobiście nie wiem, czy jest się o co bić... Bo mechanik stwierdzil,ze przody sa 277 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikeanonim Opublikowano 23 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 Ricardo, a po co chcesz większe jarzma do hamulca? WRX US-spec ma z przodu fabrycznie hamulec z tarczą o średnicy 294 mm. Gdybyś założył czterotłoka średnica tarczy nie uległaby zmianie, inny byłby jedynie zacisk. Osobiście nie wiem, czy jest się o co bić... Bo mechanik stwierdzil,ze przody sa 277 to by było baaardzo dziwne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 23 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 Kurcze chyba mi pozostaje samemu pomiar zrobic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanekS Opublikowano 23 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 tez mi sie bardziej prawdopodobne wydaje 294 z dwutloczkiem (cos jak np w europejskim foresterze XT z tych czasow) ale ja tam sie nie znam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 23 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 Ricardo, a po co chcesz większe jarzma do hamulca? WRX US-spec ma z przodu fabrycznie hamulec z tarczą o średnicy 294 mm. Gdybyś założył czterotłoka średnica tarczy nie uległaby zmianie, inny byłby jedynie zacisk. Osobiście nie wiem, czy jest się o co bić... Bo mechanik stwierdzil,ze przody sa 277 To albo Twój mechanik źle coś zmierzył, albo właśnie się dowiedziałeś, że masz downgrade hamulców w aucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 23 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 Okazalo sie,ze mechanik zle pomierzyl i sa tarcze 294 co mnie cieszy ,prawdopodobnie tlok jest ktorys zatarty i sa problemy z hamowaniem,jutro wymieniam na tarcze 294 riflowane,wiercone, regeneracja czyli wszystkie nowe tloki+ gumki i zalozenie lepszego klocka efekt powinien byc widoczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się