Skocz do zawartości

Moje Subaru


jako

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 13,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Intakwrx, jaka masz metode na wprowadzanie wrxa na suchym w nadsterownosc?

 

 

Z kinetyki :-)

 

 

Albo z hamulca :-)

 

 

Albo na chama rzucić...

 

albo łapą :-)

 

 

:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

 

 

 

"uuooaaaauuooo czekam na ten rajd, dzie na każdym łuku jest slajd uoooooouooooo... " ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:D fajne miejsce jakos nie oge przy Wrocławiu takiego wywąchac.

 

Mam już wstępnie załatwiony wjazd na lotnisko w Oleśnicy.

Szeroki pas startowy, długi na 3.5km, drugi krótki + sporo dróg dojazdowych. Poczekam aż trochę popada, zrobi się ślisko i jazda. Mój sprzęt na suchym nie chce zbytnio się ślizgać, a i autko wtedy szkoda. Planuję dwa wjazdy: po deszczu i po śniegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można sie zgadać kiedyś w kilka aut. Rozstawi się słupki i będzie można potrenować. Zobaczę jaka jest szansa na taki nalot wojskowego lotniska ;)

Podaj mi jakiś kontakt na PW. Zgadamy sie przy okazji.

 

szkoda, że nikt takich akcji nie organizuje w mojej wsi lub okolicy :cry: pozazdrościć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OGS, rzuc auto z masy, to pojdzie "bokiem" jak po sznurku :) W ciasnym luku mozesz pomoc sobie podcinajac wpierw auto :)

 

Dokładnie :)

 

No i trzeba się przemóc bo wychodzi na całkowicie suchym w łuku tak przy 100-120 Km/h :)

 

No i opony kończą się nie miłosiernie szybko... .

 

A podcinanie ręcznikiem się nie liczy ;) to każdy umie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie pozdrowienia i życzenia dla Pary Młodej oraz kierownika ślubnej Imprezy z Babic/k. Chrzanowa, widzianej dziś ok. 17.30. :D:D

 

Pozdrowienia również dla kierownika legasia spotkanego w Jaworznie przy zjeździe na A-4 na Kraków.

 

Pozdrwienia także dla kierownika srebrnego Foresia spotkanego ok. 13.00 w Suchej Beskidzkiej.

 

No to się z wrażenia ładnie rozpędziłem z pozdrowieniami. :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie pozdrowienia i życzenia dla Pary Młodej oraz kierownika ślubnej Imprezy z Babic/k. Chrzanowa, widzianej dziś ok. 17.30. :D:D

 

Pozdrowienia również dla kierownika legasia spotkanego w Jaworznie przy zjeździe na A-4 na Kraków.

 

Pozdrwienia także dla kierownika srebrnego Foresia spotkanego ok. 13.00 w Suchej Beskidzkiej.

 

No to się z wrażenia ładnie rozpędziłem z pozdrowieniami. :oops:

 

Się kolega rozpędził i w nie ten dziła zapedził :)

http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.ph ... 13&start=0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z kinetyki :-)

 

musi byc polaczone z "rybka"

 

Albo z hamulca :-)

 

nie da sie - Buffy tez probowal - przy pelnej podsterownosci ani strzal lewa stopa ani lekkie dochamowywanie - nic nie daje

 

Albo na chama rzucić...

 

da sie... ale trzeba jechac na granicy 2-ki i 3-ki... a to juz jest szybko...

 

albo łapą :-)

 

trzeba wysprzeglac... :-(

apropo - jezeli wysprzeglam i zaciagam lape na 2-3 sekundy to poza oponami - cos sie niszczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OGS, rzuc auto z masy, to pojdzie "bokiem" jak po sznurku :) W ciasnym luku mozesz pomoc sobie podcinajac wpierw auto :)

 

zobacz post wyzej co odpisalem Azraelowi - musialbym to powtorzyc tutaj...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat:

Albo z hamulca

 

 

nie da sie - Buffy tez probowal - przy pelnej podsterownosci ani strzal lewa stopa ani lekkie dochamowywanie - nic nie daje

 

 

Ale Ty masz postawić auto przed zakrętem a nie kombinować jak już wypluje przodem. Dojeżdżasz do winkla na pełnym hamowaniu i rzut kierownicą. Nawet Seicento pójdzie bokiem.

 

 

Cytat:

albo łapą

 

 

trzeba wysprzeglac...

apropo - jezeli wysprzeglam i zaciagam lape na 2-3 sekundy to poza oponami - cos sie niszczy?

 

2-3 sekundy? Ty masz rękawa zaciągnąć na 1/10 sekundy.

 

 

Moge Ci podesłać film z SJSu jak ja to robię z łapą. Tylko duży jest skubany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale Ty masz postawić auto przed zakrętem a nie kombinować jak już wypluje przodem. Dojeżdżasz do winkla na pełnym hamowaniu i rzut kierownicą. Nawet Seicento pójdzie bokiem.

 

Mnie chodzilo o przechodzeniu z podsterownosci w nadsterownosc wlasnie za pomoca hamowania lewa stopa...

 

2-3 sekundy? Ty masz rękawa zaciągnąć na 1/10 sekundy.

 

do tego trzeba miec predkosc ... przy 40 poprostu sie nie da...

 

Moge Ci podesłać film z SJSu jak ja to robię z łapą. Tylko duży jest skubany.

 

Wrzuc na jakis www.yousendit.com - prosze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat:

Ale Ty masz postawić auto przed zakrętem a nie kombinować jak już wypluje przodem. Dojeżdżasz do winkla na pełnym hamowaniu i rzut kierownicą. Nawet Seicento pójdzie bokiem.

 

 

 

Mnie chodzilo o przechodzeniu z podsterownosci w nadsterownosc wlasnie za pomoca hamowania lewa stopa...

 

 

A ja mówiłem o ustawieniu fury z hamulca. Nie każde auto się daje tak potaktować jak Ty piszesz i nie w każdym zakręcie. Są takie gdzie można.

 

Cytat:

2-3 sekundy? Ty masz rękawa zaciągnąć na 1/10 sekundy.

 

 

do tego trzeba miec predkosc ... przy 40 poprostu sie nie da...

 

 

Przy 40 to jak zaciągniesz łapę to staniesz w miejscu. Trzeba jechać żeby się ślizgać. To nie RWD.

 

 

Cytat:

Moge Ci podesłać film z SJSu jak ja to robię z łapą. Tylko duży jest skubany.

 

 

Wrzuc na jakis www.yousendit.com - prosze...

 

Zaraz spróbuję wrzucić.

 

 

 

EDIT: wrzuca się. Jak dostaniesz powiadomienie na maila to ściągnij, obejrzyj i powiedz co sądzisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

STi tez nie RWD ale dzieki momentowi 65% na tyl slizga sie pieknie ... jak bedzie w MY06? podobno DCCD-A ale 50/50 moment...

 

 

Nie tylko inicjalny rozkład momentu wpływa na takie rzeczy jak chodzenie auta bokiem. Samą tylną szperą można wiele zmienić (STI ma o wiele szybszą niż WRX).

 

 

No i nowe STI ma mieć zupełnie inne to DCCD-A -> zamiast mechanicznego dyfra (z rozkładem 35/65) i "clutch packs" mają mieć dyfer z wbudowaną szperą helikalną czy coś takiego (coś jak TorSen w Audi) i do tego "clutch packs". Dzięki temu reakcja blokująca ma być o wiele szybsza (oprócz szzybszych reakcji samej elektroniki). Ten nowy mechaniczny dyfer ma mieć bodajże 49/51 więc delikatną tendencję na tył, w połączeniu z tym że taka szpera helikalna daje więcej momentu tam gdzie jest większy opór i z szybko spinająca cały układ elektorniką może to działać ciekawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i nowe STI ma mieć zupełnie inne to DCCD-A -> zamiast mechanicznego dyfra (z rozkładem 35/65) i "clutch packs" mają mieć dyfer z wbudowaną szperą helikalną czy coś takiego (coś jak TorSen w Audi) i do tego "clutch packs". Dzięki temu reakcja blokująca ma być o wiele szybsza (oprócz szzybszych reakcji samej elektroniki). Ten nowy mechaniczny dyfer ma mieć bodajże 49/51 więc delikatną tendencję na tył, w połączeniu z tym że taka szpera helikalna daje więcej momentu tam gdzie jest większy opór i z szybko spinająca cały układ elektorniką może to działać ciekawie.

 

:shock:

 

Tak, tak - też uważam, że zajebiście jest, jak w samochodzie są 4 koła i silnik i jak się wszystko tak fajnie kręci i samo jedzie...

 

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...