Skocz do zawartości

Kopcenie na czarno a spadanie obrotow GT


jathek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Ostatnio borykam sie z takim problemem. Silnik zaczyna sie dlawic tak w okolicach 4-5 tys obr, nastepnie na jalowym biegu obroty zaczynaja falowac ( czasami powoduje gasniecie silnika ) po ustaniu falowania nie wkreca sie wiecej niz 2-3 tys. Kopic na czarno podczas "falowania" i mocno spaliny smierdza benzyna. Myslalem, ze przerywanie jest spowodowane zlym paliwem :) ale po drugim tankowaniu lepszym paliwem objawy nie ustapily :) CEL sie nie pali. Wszystkie wezyki podscisnienia wydaja sie ok. Nie wiem czy to wazne ale zazwyczaj dzieje sie to na goracym silniku. :)

Zamierzam po weekendzie przeczyscic krokowy, moze tu tkwi problem :) Macie inne pomysly :) Zadaje sobie sprawe, ze diagnoza przez internet jest czasami jak wrozenie z fusow, ale zawsze warto sprobowac :)

 

Pozdro

Jacek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeplywka 100% sprawna. Sprawdzałem na 3 rożnych w tym na 2 jeżdżących w samochodach :)

 

Zapnialem dopisać ze jest to przedliftowy silnik wiec chyba możliwości podpiecia kabla diagnostycznego są znikome, a może się mylę ;)

Edytowane przez jathek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Ostatnio borykam sie z takim problemem. Silnik zaczyna sie dlawic tak w okolicach 4-5 tys obr, nastepnie na jalowym biegu obroty zaczynaja falowac ( czasami powoduje gasniecie silnika ) po ustaniu falowania nie wkreca sie wiecej niz 2-3 tys. Kopic na czarno podczas "falowania" i mocno spaliny smierdza benzyna.

 

Bardziej obstawiałbym konflikt z prądem- Świeczki i kable masz dobre?

 

Kiedyś w Espero miałem identyczny objaw i powymieniałem pół osprzętu, a okazało się, że w dwóch świecach(brisk) poupalały się elektrody. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

 

 

ardziej obstawiałbym konflikt z prądem- Świeczki i kable masz dobre? Kiedyś w Espero miałem identyczny objaw i powymieniałem pół osprzętu, a okazało się, że w dwóch świecach(brisk) poupalały się elektrody.

 

I prawdopodobnie to byl objaw.

 

Wymioenilem DV, posprawdzalem szczelbnosci na wezykach, wyregulowalem doladowanie i nic.... Dopiero jak wymienilem na nowe swiece objawy jak narazie nie wystapily ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...