jathek Opublikowano 27 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 Witam, Ostatnio borykam sie z takim problemem. Silnik zaczyna sie dlawic tak w okolicach 4-5 tys obr, nastepnie na jalowym biegu obroty zaczynaja falowac ( czasami powoduje gasniecie silnika ) po ustaniu falowania nie wkreca sie wiecej niz 2-3 tys. Kopic na czarno podczas "falowania" i mocno spaliny smierdza benzyna. Myslalem, ze przerywanie jest spowodowane zlym paliwem ale po drugim tankowaniu lepszym paliwem objawy nie ustapily CEL sie nie pali. Wszystkie wezyki podscisnienia wydaja sie ok. Nie wiem czy to wazne ale zazwyczaj dzieje sie to na goracym silniku. Zamierzam po weekendzie przeczyscic krokowy, moze tu tkwi problem Macie inne pomysly Zadaje sobie sprawe, ze diagnoza przez internet jest czasami jak wrozenie z fusow, ale zawsze warto sprobowac Pozdro Jacek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 To wygląda na przepływkę... Sprawdź błędy będziesz pewny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 27 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 Przepływka EDIT: Błędu nie musi być. Trzeba patrzeć po parametrach rzeczywistych. Masz jakiś kabel do diagnostyki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jathek Opublikowano 27 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 (edytowane) Przeplywka 100% sprawna. Sprawdzałem na 3 rożnych w tym na 2 jeżdżących w samochodach Zapnialem dopisać ze jest to przedliftowy silnik wiec chyba możliwości podpiecia kabla diagnostycznego są znikome, a może się mylę Edytowane 27 Czerwca 2014 przez jathek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 27 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 Jeśli masz możliwość odpiąć czujnik temperatury wody(ten który daje sygnał do ECU, bo nie wiem jak to jest w Subaru) to zobacz jaki daje to objaw - próbuję ogarnąć podobną sytuację we fiacie i nie mam pomysłów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jathek Opublikowano 27 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 A prawidlowa jaka powinna byc reakcja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markus Opublikowano 27 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 Ostatnio borykam sie z takim problemem. Silnik zaczyna sie dlawic tak w okolicach 4-5 tys obr, nastepnie na jalowym biegu obroty zaczynaja falowac ( czasami powoduje gasniecie silnika ) po ustaniu falowania nie wkreca sie wiecej niz 2-3 tys. Kopic na czarno podczas "falowania" i mocno spaliny smierdza benzyna. Bardziej obstawiałbym konflikt z prądem- Świeczki i kable masz dobre? Kiedyś w Espero miałem identyczny objaw i powymieniałem pół osprzętu, a okazało się, że w dwóch świecach(brisk) poupalały się elektrody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jathek Opublikowano 27 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 Czyli do listy dokladam sprawdzenie swiec A przewody sa w miare nowe. Ale to tez sprawdze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jathek Opublikowano 2 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2014 Sprawdziłem wastegate i wydaje się ok, ale podczas sprawdzania wężykow nie wyczułem restryktora. Dużo czarnego osadu w rurze wydechowej ale to pewnie przez kopcenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jathek Opublikowano 7 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 ardziej obstawiałbym konflikt z prądem- Świeczki i kable masz dobre? Kiedyś w Espero miałem identyczny objaw i powymieniałem pół osprzętu, a okazało się, że w dwóch świecach(brisk) poupalały się elektrody. I prawdopodobnie to byl objaw. Wymioenilem DV, posprawdzalem szczelbnosci na wezykach, wyregulowalem doladowanie i nic.... Dopiero jak wymienilem na nowe swiece objawy jak narazie nie wystapily Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się