jathek Posted June 27, 2014 Share Posted June 27, 2014 Witam, Ostatnio borykam sie z takim problemem. Silnik zaczyna sie dlawic tak w okolicach 4-5 tys obr, nastepnie na jalowym biegu obroty zaczynaja falowac ( czasami powoduje gasniecie silnika ) po ustaniu falowania nie wkreca sie wiecej niz 2-3 tys. Kopic na czarno podczas "falowania" i mocno spaliny smierdza benzyna. Myslalem, ze przerywanie jest spowodowane zlym paliwem ale po drugim tankowaniu lepszym paliwem objawy nie ustapily CEL sie nie pali. Wszystkie wezyki podscisnienia wydaja sie ok. Nie wiem czy to wazne ale zazwyczaj dzieje sie to na goracym silniku. Zamierzam po weekendzie przeczyscic krokowy, moze tu tkwi problem Macie inne pomysly Zadaje sobie sprawe, ze diagnoza przez internet jest czasami jak wrozenie z fusow, ale zawsze warto sprobowac Pozdro Jacek Link to comment Share on other sites More sharing options...
niebieski708 Posted June 27, 2014 Share Posted June 27, 2014 To wygląda na przepływkę... Sprawdź błędy będziesz pewny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pablonas Posted June 27, 2014 Share Posted June 27, 2014 Przepływka EDIT: Błędu nie musi być. Trzeba patrzeć po parametrach rzeczywistych. Masz jakiś kabel do diagnostyki? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jathek Posted June 27, 2014 Author Share Posted June 27, 2014 (edited) Przeplywka 100% sprawna. Sprawdzałem na 3 rożnych w tym na 2 jeżdżących w samochodach Zapnialem dopisać ze jest to przedliftowy silnik wiec chyba możliwości podpiecia kabla diagnostycznego są znikome, a może się mylę Edited June 27, 2014 by jathek Link to comment Share on other sites More sharing options...
siewcu Posted June 27, 2014 Share Posted June 27, 2014 Jeśli masz możliwość odpiąć czujnik temperatury wody(ten który daje sygnał do ECU, bo nie wiem jak to jest w Subaru) to zobacz jaki daje to objaw - próbuję ogarnąć podobną sytuację we fiacie i nie mam pomysłów... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jathek Posted June 27, 2014 Author Share Posted June 27, 2014 A prawidlowa jaka powinna byc reakcja? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markus Posted June 27, 2014 Share Posted June 27, 2014 Ostatnio borykam sie z takim problemem. Silnik zaczyna sie dlawic tak w okolicach 4-5 tys obr, nastepnie na jalowym biegu obroty zaczynaja falowac ( czasami powoduje gasniecie silnika ) po ustaniu falowania nie wkreca sie wiecej niz 2-3 tys. Kopic na czarno podczas "falowania" i mocno spaliny smierdza benzyna. Bardziej obstawiałbym konflikt z prądem- Świeczki i kable masz dobre? Kiedyś w Espero miałem identyczny objaw i powymieniałem pół osprzętu, a okazało się, że w dwóch świecach(brisk) poupalały się elektrody. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jathek Posted June 27, 2014 Author Share Posted June 27, 2014 Czyli do listy dokladam sprawdzenie swiec A przewody sa w miare nowe. Ale to tez sprawdze Link to comment Share on other sites More sharing options...
jathek Posted July 2, 2014 Author Share Posted July 2, 2014 Sprawdziłem wastegate i wydaje się ok, ale podczas sprawdzania wężykow nie wyczułem restryktora. Dużo czarnego osadu w rurze wydechowej ale to pewnie przez kopcenie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jathek Posted October 7, 2014 Author Share Posted October 7, 2014 ardziej obstawiałbym konflikt z prądem- Świeczki i kable masz dobre? Kiedyś w Espero miałem identyczny objaw i powymieniałem pół osprzętu, a okazało się, że w dwóch świecach(brisk) poupalały się elektrody. I prawdopodobnie to byl objaw. Wymioenilem DV, posprawdzalem szczelbnosci na wezykach, wyregulowalem doladowanie i nic.... Dopiero jak wymienilem na nowe swiece objawy jak narazie nie wystapily Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now