Vilmark Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 Eh Forek 2.5na w Warszawie jakby nie jeździć palił 13 litrów , H6 zdarzają się wyniki koło 18. Forek 09 na Usa czyli 2.5 skrzynia 4eat na Europę miał już chyba 5eat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 A jak H6 znosi Lpg? pierwsze 30 tys z małym hakiem zniósł bez jakichkolwiek fochów No i sie zaczyna .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limak82 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 A po 30 tysiacach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 A po 30 tysiacach? wybacz brachu ale skąd ja mam to wiedzieć Pożyjemy zobaczymy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 Co do spalanania w mieście, to u mnie jest to coś pomiędzy 12 a 15l/100 zależy jak duże są korki ;-) Średnio, od chwili zakupu mam 10,5. Jeżdżę na benzynie. Co do 5eat to jeździ się fajnie, póki co bezawaryjnie, trzeba się przestawić na "sterowanie gazem". S# urywa głowę i go nie używam, samochód jest wtedy zbyt ostry ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 . S# urywa głowę i go nie używam, samochód jest wtedy zbyt ostry ;-) Z doświadczenia wiem że może i chce urwać ale nie urwie A radocha z jazdy przednia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 (edytowane) Co racja, to racja ;-) W S# gaz jest za bardzo czuły, ciężko się tak jeździ, ale jak kogoś podwożę to czasem włączę ;-) Edytowane 25 Czerwca 2014 przez msi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limeryk Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 Wracając do automatu to 3xtak. To mój trzeci foryś i nigdy nawet nie rozważałem manuala mimo jego znaczącej przewagi do setki. ponad sekunda w 2.5T ! wadą jest to co inni opisali - stała czasowa chyba ponad sekundę, zwłoka przy redukcji i takie tam,. Przyzwyczaiłem sie i mielenie lewara w korkach to wspomnienie i współczucie dla innych. Spalanie wyższe. 15 LPG w mieście 14 benzyna 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 (edytowane) Co racja, to racja ;-) W S# gaz jest za bardzo czuły, ciężko się tak jeździ, ale jak kogoś podwożę to czasem włączę ;-) . S# urywa głowę i go nie używam, samochód jest wtedy zbyt ostry ;-)Z doświadczenia wiem że może i chce urwać ale nie urwie A radocha z jazdy przednia Serio jest, aż taki efekt A ja jeszcze nigdy nie prowadziłem Subaraka.... z tym gadżetem zwanym SI-Drive Edytowane 25 Czerwca 2014 przez OWOC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sekator Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 Co do spalanania w mieście, to u mnie jest to coś pomiędzy 12 a 15l/100 zależy jak duże są korki ;-) Średnio, od chwili zakupu mam 10,5. Jeżdżę na benzynie. Co do 5eat to jeździ się fajnie, póki co bezawaryjnie, trzeba się przestawić na "sterowanie gazem". S# urywa głowę i go nie używam, samochód jest wtedy zbyt ostry ;-) mowa chyba o sport skoro rocznik 2007??? niczego nie urywa, i działa tak jakby prawie nic się nie zmieniło :-( automat to kup..... i tyle, tylko komfort a 0 dynamiki i przyjemności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 Hmm myślę, że nie tylko ja jestem zadowolony z 5eat. Legacy czy Outback to auto o innym niż np Impreza charakterze, więc IMO automat jest jak najbardziej ok. Jednym pasuje, innym nie - trzeba się przejechać. @sekator Nie do końca rozumiem, mam auto rocznik 06 ale już my07 i si-drive jest :-) Znaczy egzemplarz poliftowy mam ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lookita Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 JA sobie nie wyobrazam w zdecydowanie bardziej sportowym i przeznaczonym do szybszej i ostrzejszej jazdy modelu Subaru,innym niz Legacy miec AT.Tak jak powyzej Kolega napisal,Legacy to auto o spokojniejszym charakterze i przeznaczeniu.W moim przypadku ,rodzinne,komfortowe,w miare szybkie auto,ale z naciskiem na wygodne i bezpieczne.AT,tylku tu.Nie wyobrazam sobie miec impreze z AT.Ja polecam,mam,korzystam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 (edytowane) A ja jeszcze nigdy nie prowadziłem Subaraka.... z tym gadżetem zwanym SI-Drive No to musisz to koniecznie nadrobić nie becz tylko gadaj, kiedy i gdzie, dam Ci .....................pokręcić pokrętełkiem mowa chyba o sport skoro rocznik 2007??? niczego nie urywa, i działa tak jakby prawie nic się nie zmieniło :-( automat to kup..... i tyle, tylko komfort a 0 dynamiki i przyjemności Tryb sport w skrzyni co ma biegów 4 a tryb #S w skrzyni co ma tych biegów 5 , to zupełnie inna bajka A co jest przyjemne a co nie - indywidualna ocena każdego z nas Natomiast pisanie że w h6 brakuje dynamiki ? Chyba jakimś popsutym jeździłeś Edytowane 26 Czerwca 2014 przez szamot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sekator Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 (edytowane) "Tryb sport w skrzyni co ma biegów 4 a tryb #S w skrzyni co ma tych biegów 5 , to zupełnie inna bajka A co jest przyjemne a co nie - indywidualna ocena każdego z nas Natomiast pisanie że w h6 brakuje dynamiki ? Chyba jakimś popsutym jeździłeś" chyba pomyliłem dział na tym forum, tutaj sami miłośnicy automatów :-) Edytowane 26 Czerwca 2014 przez sekator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limak82 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 Rozważam zakup automatycznej skrzyni biegów z kilku powodów: uno - wygoda - jazda po zakorkowanej Warszawie to męczarnia z manualem due - żona nie umie operować sprzęgłem i trzeba co chwile wymieniać tre - wygoda czre - żona nie umie dobierać biegu do prędkości pojazdu mechanicznego i to wszystko. Nie oczekuje żadnej dynamiki ponieważ nie będę wykorzystywał auta w sporcie. Automat jest do spokojnego przemieszczania się z punktu A do B. Sportowe doznania tylko i wyłącznie w manualu. Moim skromnym zdaniem oczywiście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lookita Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 Bierz,ale są typy,modele automatów sprawdzone,te same były montowane w różnych markach aut,ale głównie japonskie są polecane.W AŚ był artykuł o tym.Jak coś,sprawdź u specjalistów od AT,ale nie w aso. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 chyba pomyliłem dział na tym forum, tutaj sami miłośnicy automatów :-) no Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sekator Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 (edytowane) Dla mnie H6 byłyby świetne z manualem, w automacie w trybach automatycznych doprowadza mnie do pasji to przebijanie biegu po odpuszczeniu na chwilę gazu, obroty spadają i nie można od razu szybko przyśpieszyć, ba nawet jest jeszcze gorzej bo jak się za chwilę depnie gaz to auto zamiast delikatnie przyśpieszyć zbija bieg a sekundy uciekają :-) gdyby ktoś mi tak zaprogramował skrzynię żeby nie schodziła poniżej 2,5-3k obr/min już byłoby lepiej Edytowane 26 Czerwca 2014 przez sekator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 Dla mnie H6 byłyby świetne z manualem, H6 z manualem - proszę bardzo Spec B to coś dla Ciebie w automacie w trybach automatycznych doprowadza mnie do pasji to przebijanie biegu po odpuszczeniu na chwilę gazu, obroty spadają i nie można od razu szybko przyśpieszyć, Właśnie tak działa program #S Jak jechałem 170 i odpuściłem gaz to skrzynia wcale nie przerzuciła na 5 bieg a czarnuch zdawał się mi mówić, dawaj szamot, gazu mi daj, mamy jeszcze piątkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limak82 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 O widze, ze dla kolegi szamota jesli chodzi o serce jest tylko jeden sluszny wybor H6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 Możesz oprócz S# skrzynię w sport przełączyć ;-) Łopatki też masz ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 O widze, ze dla kolegi szamota jesli chodzi o serce jest tylko jeden sluszny wybor H6 kurcze, już mi to ktoś mówił Łopatki też masz ;-) ożesz w mordę zapomniałem Właśnie! są łapatki Nawet kupuąc, myślałem że to tylko bezużyteczny bajer Ale nie! Do hamowania silnikiem - idealne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwozniak Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 nawet w tym moim fe, fuj, ble 2.5NA w trybie S nie zrzuca biegu od razu tylko trzyma obroty. Spora roznica jest miedzy S a "nie S". Niemniej z H6 to nie ma co porownywac, ale te wyciaganie silnika do regulacji luzow :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 , ale te wyciaganie silnika do regulacji luzow :P ale przynajmniej spokój z rozrządem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwozniak Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 ale ale.... no dobra niech bedzie, akurat ostatnio robilem to tu masz troche racji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się